לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוגסת מפרי עץ הדעת


"מה היית עושה אלמלא פחדת?" מי הזיז את הגבינה שלי

Avatarכינוי:  me? stav

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2012

כשהייתי בת 16...


היום נזכרתי במשהו שמילא אותי בנוסטלגיה, וזה לא קורה לי בדרך כלל.

אני זוכרת שכשהייתי בחטיבה ובתיכון, היו לי מלא התכתבויות עם אנשים.

אז זה היה באייסיקיו, במסנג'ר.

ואני זוכרת את התחושה הזו של להעביר זמן עם האנשים האלה.

שהם היו אומרים לך "וואי, לא התחברת כל היום."

כולנו היינו חורשים שם שעות וממש נכנסים לקטע חברתי,

שיחות ועידה וסיפורים הזויים שמשתפים עם כולם.

אז אמנם היום כל מה שיש להראות מראים בפייסבוק.

אבל מרוב שזה פומבי, מתי אתה מראה משהו לאדם אחד בלבד?

אתה יכול לשלוח הודעה באינבוקס, וכמובן שיש בדיחות פרטיות.

 

אבל זה לא אותו דבר. ובכלל זה לא רק הלינקים ששלחנו אחד לשני.

הייתי צוחקת ומלאת שנינות עם אנשים דרך הכתיבה. וזה זרם.

הייתי מתחברת איתם ככה.

היום כמובן אני לא לוקחת בחזרה את כל השיחות העמוקות או הצחוקים של המציאות.

ובאותה תקופה זה נבע מאיזושהי בריחה.

אבל הייתה תחושה שדברים היו יותר פשוטים אז, ולא רק בגלל שהייתי קטנה.

 

אני חושבת שהפייסבוק עזר לנו להתחבר לכמות יותר גדולה של אנשים.

אבל לקח מאיתנו את האקסקלוסיביות הזו, את הקטע האדיר הזה

של להתחבר ו"להיראות מחובר" רק בפני החברים שלך.

שאפשר לכתוב תגובה למשהו וזה לא ייחשב למשהו שחופר לכולם בפייסבוק.

 

אז יש כמה יחידי סגולה שהשיחה זורמת איתם. אבל החוויה היא אחרת.

כאילו שאין לי זמן לשרוף על זה. ואיכשהו... אני מתגעגעת לזה.

אפילו לפלרטוטים החמודים האלה עם הבנים. (שהיום כבר גברים) דרך הכתיבה.

אני יודעת שהמציאות עולה על כל דמיון או התכתבות.

אבל היה בזה משהו כיף. והיום אני מתחברת לצ'ט של הפייסבוק,

וכאילו איבדתי את היכולת הזו להתחיל שיחה סתמית ומצחיקה עם אנשים.

 

כי בגלל שאנחנו אנשים בוגרים ישר זה גולש לנושאים רציניים או לשאלה האם אני רוצה להפגש.

ואם מתחילים איתי שיחה קלילה, לפעמים אני בורחת מזה.

כי התחושה היא שזה לא באמת מצחיק חח או לא מתקדם לשום מקום.

 

אבל משהו בי אומר שזה לא אמור להיות כזה רציני.

נכון שהזמן שלי אמור ללכת על מה שמשמעותי, אבל גם הומור ותחושה טובה זה חשוב.

אני חושבת שאני צריכה להחזיר לעצמי את היכולת הזו.

כוחה של נוסטלגיה.

נכתב על ידי me? stav , 3/7/2012 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ממ.. הבלוג זה בהחלט עניין של תקופות.

לפעמים אני עפה עליו ולפעמים הוא פשוט לא רלוונטי לי.


המון השתנה מאז הפוסט האחרון, באותה מידה שהכל משתנה אצלי בכל יום.

אני מוודאת שזה ככה(:

התחלתי לכתוב יותר לעצמי ופחות בפומבי.

כמעט מסתיימת שנת הלימודים כביכול, אבל לא באמת במקצוע שאני לומדת.

כלומר יש לי קורסים שנמשכים עד ספטמבר ומספטמבר.

so much for a full time vacation.


מחפשת עבודה, יש כמה דברים מגניבים.

נחמד לראות שאחרי כמה זמן שמשקיעים במשהו יש תוצאות,

בדיוק לפני שאתה בטוח שזהו, אף אחד לא מעוניין בך.

בעיקר לא בכמות השעות שאתה מעוניין להשקיע כסטודנט.

אבל זה סתם באסה לא מציאותית.


אני מרגישה שזו תקופה מלאת בתובנות, כמו הפיק בעלייה של המוניטור.

אבל הפיק הזה מתקיים רק בזכות העבודה הקודמת שעשיתי עם עצמי.

ובזכות כמה ספרים שנתקלתי בהם וממלאים אותי בהשראה.

ספרים זה באמת אחד הדברים היחידים שאני מוציאה עליהם כסף ולא מצטערת על זה(:

נכתב על ידי me? stav , 3/7/2012 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme? stav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me? stav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)