לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם אחד גדוולל D:


יותר עמוק מ"וואו , חם לי!" לא תקבלו .. בעצם, אולי xD

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 385134295 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

בלוג חדש וסתם מה היה השבוע P: || פוסתתממוונות DD:


בלוג חדששש P;

סתם פתחתי בלוג שלא קשור לחיים, כי ככה.

 

טווב.. אז קוראים לי עפרי ^_________^

 

יום ראשון הלכנו אני, נעם, עמית, אורי, אורי, אבישג ודנה לקניון ולבאולינג והיה קטעייםם XD

ניצחתי מקום 3 עם סטרייק , כבוודד P:

שתינו אייס וניל ועמית איבדה תארנק שלה היא התחילה להתחרפן וואי XD

אבל היא מצאה אותו פיו P:

ודנה קנתה עוגיית מזל עם איזה חירבוש ואנחנו כזה

מה יהיה שם ? ! מה יהיה כתוב ? ! ואז . . .  משפט נדוש =.=

אכן מבאס .

וככה הכנסנו אסימונים למכונות האלה , אני חייבת להודות שהייתי טובה עם הסרטנים ! D:

הגענו ל300 ומשו כרטיסיות והחלטנו לתת למחנכת שלנו בובה של דולפין ורוד XD

בגלל שבאוטובוס היא עפה ו... לאמשנה כבר .

 

~~

 

יום רביעי הלכתי עם לילו לבריכה בעין - החורש , בריכה די גדולה אני חייבת להודות -.-''

וכזה היינו שם והיה כיף פתאום נעם ואבישג הגיעו D:

אז כזה השתוללנו אבישג הביאה תסנפירים שלה ואנחנו כזה רצינו לשחק איתם פצצות-מים (XD) והיא לא הרשתה ...

ואז אכלנו צ'יפס כזה וטילון , די קטן XD

וליאור זייפה דם בעזרת דובדבנים ושיחקנו כדורסל היה סטייל בקיצור P:

 

~~

 

יום שישי הייתה יומולדת למיקה וכזה עשו לי צמה סינית ושמתי לק מזעזע XD

ירוק ורוד אני צריכה לצלם >.<"

קיצר אחרי זה ישנתי אצל לילו וגם אביבית ישנה אצלה

חחח והרסתי לאביבית ת'תמנון XDDDD

חחח ואיך חפרנו לליאור בלילה זה מטורף P;

קיצר הלכתי לישון ככה מרוחה על שתיהן בכוונה ושמתי לליאור רגל על המיטה כדי לעצבן אותה

והיא לא שמה לב אז שמתי גם תרגל השנייה וככה נרדמתי XD

ובבוקר התעוררתי בתנוחה אחרת לגמרי >.<

איזה צחוקים הלכו שם .. ^___^

 

~~

 

אתמול היה יום זה"ב בביצפר והביאו לנו משטרה ומכבי אש וזה כדי להרצות לנו על כל מיני דברים

וכזה הביאו במשטרה של כלב כזה, שיודע לזהות סמים ולהביא אותם

אז החביאו לו מין סם כזה שנראה כמו שוקולד בתיקים וליד עץ והוא מצא את זה ! !

וגם הביאו סוסים איזה יפים הם היו...

וגם היה סולם כזה של המכבי אש על המשאית , ובחרו ילדים,

אחמ אחמ רותם 3 >

ואז הם עלו על הגג ש ל האולם ספורט וכזה הורידו אותם והיה גבוה בטירוף ומגניב (=

וגם המכבי אש השפריצו עלינו מלאאא מים ונרטבנו והיה קר ומעצבן XD

אבל כייףףף P:

 

~~

עשיתי פוווווווווווווווניי $#$#$*$%^%@&

אעאעאע D:

בעצם , הגעתי לבית ספר וילדות ניג'סו לי אז אניטה גזרה לי ת'שיער ,

בצורה הכיייייייייייייי מכוערת שיש ( ברצינות =.= ) ואז שי תיקנה וזה נראה ממש חמווודד (:

זה לא נראה פוני לצד רגיל, הוא דליל כזה וקפיצי אבל חמוד XD

תזכירו לי ואני אצלם ואעלה (=

 

 

טוז זהו, חפרתי . ^-^

פינקיי . 3>

 

 

נ.ב. - עמית , אני מתה ... -.-

נכתב על ידי , 21/6/2009 15:09  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינקי היפה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינקי היפה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)