לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לדברים הכי טובים... לוקח זמן לקרות


This is what freedom sounds like. Being alive is the greatest blessing.. no matter what comes our way

כינוי:  סמיכ





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

גולולוווו


די. זהו, התשת אותי.

רציתי לדבר איתך אבל לא תכננתי לוותר על מה שאני רציתי לעשות בשביל לדבר איתך.

רציתי לכתוב, ולהיות מבסוטה מעצמי כי התקדמתי באתגרים שלי בחיים. ואת חפרת לי ועשית לי ריגשי על זה שאני לא עוזרת לך. וזה לא נכון, כי אני כן. את פשוט לא רואה את זה. מרוב העומס שיש עלייך, שאת כן מבקשת עזרה מאנשים אחרים להשתלט עליו, את שוכחת שהם כן עזרו לך. אבל מה לעשות, זה תמיד יראה עמוס נורא, כי זה בהחלט הרבה משימות. אבל זה לא אומר שאת כל הזמן לבד בהן.

וזה מתיש. אותי, ואותך בטוח. כל הזמן לעמוד מול משימה בלתי אפשרית.

 

אני כותבת גם לאמא שלי, וגם לעצמי בעצם.

אנחנו מאוד דומות. טוטאליות, מבקשות שיכירו בנו, שיהיו לצידנו.

 

אני לא רוצה לאבד את מה שרציתי לכתוב עליו. הכדור, ההזדמנויות שנעמה מזמינה אותי אליהן, המחשבה על האם אני אפתטית כי אני בוחרת קודם כל בעצמי.

ועכשיו הכל רוחש וגועש לי בתוך הבטן והלב ובא לי לבכות, אבל זה לא יוצא.

כי די, התשת אותי. בחרדה שלך. שהעירה את החרדה שלי.

ואני לא רציתי להגיע לכאן. אני רציתי להתפנן. לשמוח על השלווה שקמתי איתה. ללמוד עוד מעט. לא רציתי את הרעש הזה, הבלאגן. הצרות שלך עליי.

אבל זה קרה, ועכשיו אני עצבנית. וזה הגיוני ומותר לי. לפעמים בא לי רק לחיות עם החיות. זה כל כך פשוט ביחס לבני אדם. what you see is what you get.

אין ציפיות סותרות. אין סיבוכים או פרשנויות ומניפולציות. זה שיש לאדם מגוון כה רב של רגשות, מניעים ורצונות זה לפעמים דופק אותו.

זה דופק אותי. כי אני מתקשה עם כל הבלאגן הזה.

 

אני רוצה להוריד כדור אחד מהג'גלינג. והוא הכעס על עצמי. כל יום אני מנסה להניח אותו בצד. או לפחות לשים לב מתי אני מחזיקה אותו .

כי אז אני לא כלי שרת שלו, אני מבינה שהוא נוכח. והוא חלק ממני, אין ספק. אבל אני לא בהכרח נענת למשחק שלו.

אני לא חייבת להענות למשחק שלו. זה קשה להבין את זה לפעמים. איך קל לנו להאמין לביקורת שלנו על עצמנו. וכאן נכנס האתגר- לראות אותו, את הכדור הזה, ולתת לו לשוטט מסביב. אבל לא להוביל את העדר.

לברוח ממנו זה רק מחזק אותו. הוא יודע טוב מאוד להאחז ולא ליפול. ואז הוא מזנק ישר קדימה. חזק יותר ממקודם.

אז כל הכדורים, השטנים הקטנים. החרדה, הדיכאון, הביקורת העצמית.. אני שמחה לבשר שזה עוד יום שבו אני זוכרת ומזכירה לעצמי- אתם כאן, זה סבבה. אבל אני לא אתן לכם להשתלט.

 

 

אז. מה שרציתי להניח כאן, זה כמה דברים (::

קריצה הצלחתי לבלוע כדור היום! 

קריצה והצלחתי לבלוע כדור גם אתמול!

קריצה נעמה אחות של דניאל ממש מתוקה, ומוכנה להציע לי המון הצעות לעבודה ולהסתדר. אנחנו דומות. איזה כיף שבמקרה התחלנו לדבר.

אה? מחשבה: האם להיות אפטית זה רע? אני לא חושבת שאני כזו. אז יותר נכון- האם להחשב אפטית בעיני אחרים זה רע?

לא. לא באמת. ההגיון אומר כן- כי הם לא יודעים מי אני וזה רק רושם ראשוני.

אבל מצד שני, אני יודעת מי אני. ואם אני אפטית בעיניהם, זה כנראה כי לא יצא לנו לדבר, או כי לי לא חשוב מספיק לדבר איתם. ייתכן שזה נובע מכך שמדובר באנשים שונים,  שאינם מעניינים זה את זה במיוחד. וזה בסדר. כי כל אדם הוא מעניין, אבל רק אנשים מסוימים יהיו חבריך הטובים , או סתם מכרים. 

אז זה הגיוני שיש לאחרים רושם ראשוני מוטעה עליי. אני לא ארוץ לתקן אותו. אם נכיר יותר, גם הסטיגמות שלי עליהם ישברו וגם שלהם עליי. ותמיד תהיה איזה שהיא סטיגמה, הנחה על האדם האחר. כי אנחנו לא בלב או בראש של אף אחד מלבד עצמנו. אז לעולם לא נדע עד הסוף מיהו האדם שמולנו.

לכן, אני אוספת לחיקי את עצמי. וזוכרת שזה הכי חשוב. כי איתי אני סוגרת את היום, הולכת לישון, ומבלה את כל חיי. לא עם אף אחד אחר. 

חיבוק של הסוררת חיבוקי לפוצון שאני.

נכתב על ידי סמיכ , 15/4/2016 13:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גולולוווו


די. זהו, התשת אותי.

רציתי לדבר איתך אבל לא תכננתי לוותר על מה שאני רציתי לעשות בשביל לדבר איתך.

רציתי לכתוב, ולהיות מבסוטה מעצמי כי התקדמתי באתגרים שלי בחיים. ואת חפרת לי ועשית לי ריגשי על זה שאני לא עוזרת לך. וזה לא נכון, כי אני כן. את פשוט לא רואה את זה. מרוב העומס שיש עלייך, שאת כן מבקשת עזרה מאנשים אחרים להשתלט עליו, את שוכחת שהם כן עזרו לך. אבל מה לעשות, זה תמיד יראה עמוס נורא, כי זה בהחלט הרבה משימות. אבל זה לא אומר שאת כל הזמן לבד בהן.

וזה מתיש. אותי, ואותך בטוח. כל הזמן לעמוד מול משימה בלתי אפשרית.

 

אני כותבת גם לאמא שלי, וגם לעצמי בעצם.

אנחנו מאוד דומות. טוטאליות, מבקשות שיכירו בנו, שיהיו לצידנו.

 

אני לא רוצה לאבד את מה שרציתי לכתוב עליו. הכדור, ההזדמנויות שנעמה מזמינה אותי אליהן, המחשבה על האם אני אפתטית כי אני בוחרת קודם כל בעצמי.

ועכשיו הכל רוחש וגועש לי בתוך הבטן והלב ובא לי לבכות, אבל זה לא יוצא.

כי די, התשת אותי. בחרדה שלך. שהעירה את החרדה שלי.

ואני לא רציתי להגיע לכאן. אני רציתי להתפנן. לשמוח על השלווה שקמתי איתה. ללמוד עוד מעט. לא רציתי את הרעש הזה, הבלאגן. הצרות שלך עליי.

אבל זה קרה, ועכשיו אני עצבנית. וזה הגיוני ומותר לי. לפעמים בא לי רק לחיות עם החיות. זה כל כך פשוט ביחס לבני אדם. what you see is what you get.

אין ציפיות סותרות. אין סיבוכים או פרשנויות ומניפולציות. זה שיש לאדם מגוון כה רב של רגשות, מניעים ורצונות זה לפעמים דופק אותו.

זה דופק אותי. כי אני מתקשה עם כל הבלאגן הזה.

 

אני רוצה להוריד כדור אחד מהג'גלינג. והוא הכעס על עצמי. כל יום אני מנסה להניח אותו בצד. או לפחות לשים לב מתי אני מחזיקה אותו .

כי אז אני לא כלי שרת שלו, אני מבינה שהוא נוכח. והוא חלק ממני, אין ספק. אבל אני לא בהכרח נענת למשחק שלו.

אני לא חייבת להענות למשחק שלו. זה קשה להבין את זה לפעמים. איך קל לנו להאמין לביקורת שלנו על עצמנו. וכאן נכנס האתגר- לראות אותו, את הכדור הזה, ולתת לו לשוטט מסביב. אבל לא להוביל את העדר.

לברוח ממנו זה רק מחזק אותו. הוא יודע טוב מאוד להאחז ולא ליפול. ואז הוא מזנק ישר קדימה. חזק יותר ממקודם.

אז כל הכדורים, השטנים הקטנים. החרדה, הדיכאון, הביקורת העצמית.. אני שמחה לבשר שזה עוד יום שבו אני זוכרת ומזכירה לעצמי- אתם כאן, זה סבבה. אבל אני לא אתן לכם להשתלט.

 

 

אז. מה שרציתי להניח כאן, זה כמה דברים (::

קריצה הצלחתי לבלוע כדור היום! 

קריצה והצלחתי לבלוע כדור גם אתמול!

קריצה נעמה אחות של דניאל ממש מתוקה, ומוכנה להציע לי המון הצעות לעבודה ולהסתדר. אנחנו דומות. איזה כיף שבמקרה התחלנו לדבר.

אה? מחשבה: האם להיות אפטית זה רע? אני לא חושבת שאני כזו. אז יותר נכון- האם להחשב אפטית בעיני אחרים זה רע?

לא. לא באמת. ההגיון אומר כן- כי הם לא יודעים מי אני וזה רק רושם ראשוני.

אבל מצד שני, אני יודעת מי אני. ואם אני אפטית בעיניהם, זה כנראה כי לא יצא לנו לדבר, או כי לי לא חשוב מספיק לדבר איתם. ייתכן שזה נובע מכך שמדובר באנשים שונים,  שאינם מעניינים זה את זה במיוחד. וזה בסדר. כי כל אדם הוא מעניין, אבל רק אנשים מסוימים יהיו חבריך הטובים , או סתם מכרים. 

אז זה הגיוני שיש לאחרים רושם ראשוני מוטעה עליי. אני לא ארוץ לתקן אותו. אם נכיר יותר, גם הסטיגמות שלי עליהם ישברו וגם שלהם עליי. ותמיד תהיה איזה שהיא סטיגמה, הנחה על האדם האחר. כי אנחנו לא בלב או בראש של אף אחד מלבד עצמנו. אז לעולם לא נדע עד הסוף מיהו האדם שמולנו.

לכן, אני אוספת לחיקי את עצמי. וזוכרת שזה הכי חשוב. כי איתי אני סוגרת את היום, הולכת לישון, ומבלה את כל חיי. לא עם אף אחד אחר. 

חיבוק של הסוררת חיבוקי לפוצון שאני.

נכתב על ידי סמיכ , 15/4/2016 13:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני רוצה לאשר את עצמי. לקבל את השינויים שאני עוברת.

והדבר הכי חשוב הוא להניח במרכז את הדברים שאני אוהבת עכשיו.

אני בדרך כלל רואה את הסרטונים שיש ביוטיוב על "מה אני אוהבת בזמן האחרון" ואני מבקרת אותם, במחשבה שהם חומרניים.

 אבל לאחרונה אני עוקבת אחרי בחורה מאוד מעניינת, לא רק כי היא אוהבת דברים חומריים מהסגנון שאני אוהבת. אלא כי היא מתעקשת לשים את עצמה במרכז. את השינויים העוברים עליה. את האופי הייחודי שלה, ובעיקר את האהבה שלה לעצמה. ולא להתנצל כל הזמן בפני החברה על מי שהיא באמת.


הסרטון האחרון שלה שהוא פשוט קסום .

https://www.youtube.com/watch?v=-ZyRAqYqjDw

 

אני חוזרת אחורה, לעצמי.

 

אז הדברים המרכזיים כיום בחיי הם- עקשנות, טבע, חיבוקים ונשיקות לעצמי.

מרשה לעצמי להתפרק יותר מבעבר. מאשה מנחמת אותי , כבר פעם שנייה שבאתי אליה בוכייה והיא ליקקה וקפצה עלי ורק ניסתה לגרום לי לצחוק. היא הדבר הכי מתוק בעולם הזה.

חשבתי בהתחלה שאולי אני לא רוצה לשים את העדכונים הללו פה. יש פה יותר מדי זכרונות, יותר מדי אנשים שמכירים אותי אולי ויקשרו ויבינו מי ומה אני. אבל אני מניחה שה"מכירים" הללו נעלמו להם עם הזמן. חוץ מזה שיש במקום הזה הרבה יופי, כי זה הרבה ממני.

מצד אחד אני שמחה שמחקתי כל מיני פוסטים ישנים שנתנו המון מידע עליי. ומצד שני אני מבואסת כי זה פחות אותנטי.

אבל בכל מקרה, יש הרבה ערך בזיכרון הזה.

אולי הערך הכי גדול הוא השינויים שחלו בי. וזה יפה, כי כמו שהבחורה בסרטון (למעלה) אומרת, זה יהיה הזוי לצפות מעצמינו שנתאים לציפיות של ההורים שלנו, או שנהיה אותו בן אדם שהיינו כשהיינו בני שמונה. אנחנו כל הזמן משתנים, וזה בסדר.

 

איזה שהוא פרץ של נוסטלגיה וחיבור לעצמי עלה בי. ולמרות שאני צריכה ללמוד עכשיו, נתתי לעצמי לעבור בדלת הזו ולכתוב קצת.

אני רוצה להעלות תמונות מתישהו, מקווה שאני אצליח כי יש בעיה כלשהי במחשב שלי או באתר.

 

אוי. טוב להיות בבית. בתוך הלב שלי, זה הבית שלי.

אני ממשיכה להלחם עבור עצמי, כי אני חיה את החיים שלי ולא אף אחד אחר. אני כאן רק בשבילי. לא צריכה להצטער על שום דבר, לא לבקש סליחה מאנשים שלא נראה להם מה שאני או מי שאני. אני לא בשבילכם. אני בשבילי (:

 

טוב. ייערך בהמשך, אני מניחה. יש לי עוד הרבה מה להוסיף (:

מין פלטפורמה נחמדה לכתוב את המצב שלי, בצורה חצי מעמיקה חצי שטחית. אולי הבלוג צריך להיות פרטי. אני לא צריכה אישורים או שנאה מאחים, זה מיותר. זה , המקום הזה הוא בשבילי להתבונן בעצמי.

טוב יאללה ביי!

מספריים ראשוניים ברבאק!

נכתב על ידי סמיכ , 10/4/2016 11:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

16,033
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסמיכ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סמיכ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)