לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחAvatarכינוי:  צלְיל מֶיתַר .

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

שְקַרִים יַפִיִם .


יהיה שקר גס להגיד שאין בי ולו טיפה אחת של געגועים, ושהמרחק לעולם לא יכאיב לי עוד.

שקר גס עוד יותר יהיה אם אגיד שאני לא חושבת עליך כל יום, כל שעה, כל דקה.

שקר גדול יותר, אפילו, יהיה אם אומר שהפיתוי לחייג את המספר שלך נעלם ואיננו.

השקר אולי הגדול מכולם יהיה להגיד שלא אכפת לי בכלל שנסעת, ושאני מקווה שתחזור,

אבל לעיתים רחוקות ככל האפשר, כדי שיישאר לי זמן לעצמי בלעדייך, וכמה שיותר.

עוד שקר יהיה אם אעז להגיד שאני לא רוצה אותך יותר מתמיד,

שהגוף שלי מתלקח כמו אש בכל פעם שמישהו מזכיר את השם שלך, או אפילו מסתם מחשבה.

מעולם לא הצטיינתי בשקרים. אתה יודע. כולם יודעים. אפילו שקרים יפים כמו אלה אני לא יכולה לשקר,

כי האמת קורנת לי מהעיניים. אבל טוב לי, בחיי.

כל עוד אני יודעת שאתה מתגעגע אלי נורא,

ולפעמים...לפעמים לא יכול להתאפק. זה עושה לי אושר.

גם הגעגוע.

אני נטרפת מגעגועים אלייך , בכל יום שעובר לו זה מתעצם ומתעצם ,

גם הגעגוע - גם הכמיהה לשוב להיות בין זכועותייך , שתחבק תנשק כמו שרק אתה יודע ולא תרפה .

יום שישי אתה חוזר ב"ה אחרי 3 שבועות בלעדייך .

ואתה לא מפסיק לשאול אם אני בסדר , להתגעגע לוחזק אותי מדי יום .

אני אוהבת אותך .

נכתב על ידי צלְיל מֶיתַר . , 23/6/2009 15:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



388

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלְיל מֶיתַר . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלְיל מֶיתַר . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)