לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

P E R F E C T I O N



Avatarכינוי:  Sugar_Free

בת: 31




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

כמעט אחרי שנה תמונת מצב..


טוב אז עברה כמעט שנה מאז שכתבתי בפעם האחרונה

וחבל לי שאף פעם לא מצאתי זמן לעשות את זה לפני כן

הרבה דברים השתנו

בנושא המשקל אני כרגע 64.1 שזה אומר שעליתי 2 קילו

אני הרבה פחות מקפידה ואין לי מושג למה זה קורה אבל בוודאי שזה לא תקין

מעבר למשקל קרו מספר שינויים בחיים שלי

-קניתי רכב

-התקבלתי ללימודים וגם התחלתי באחת האוניברסיטאות

-עברתי דירה לבית הרבה יותר גדול עם קומה נוספת (עדיין עם ההורים)

-נהייתי בת 22

ובטוח יש עוד כמה שאיני זוכרת

אני ממש מקווה שיצא לי לעדכן יותר פשוט זה נורא קשה

ללמוד לעבוד לשמור על חיי חברה מסוימים ולשלב את כל זה ביחד

 

זו אני נכון להיום בבוקר


אני מקווה החל מהשבוע להתחיל לעשות קצת יומן אכילה

וביינתים אני חייבת לזוז לעבודה

שיהיה יום מקסים :-*

נכתב על ידי Sugar_Free , 2/11/2014 10:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,437
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSugar_Free אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sugar_Free ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)