לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

four walls




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

שחור


הרבה זמן לא כתבתי...

לפני כבערך שבועיים התרחש תרחיש אשר גרם לי לחשוד שאולי אני חולה, לא חולה בצורה כזאת של לא ללכת לעבודה לכמה ימים ואז להבריא, אלא חולה בצורה של לא להיות מסוגל להתעסק בשום דבר חוץ מהמחלה, היום אחרי ביקור אצל רופא ובדיקה אני יודע שהכל בסדר.

 

 

בשביל לעכל קצת את הרגשות שלי מהשבועיים האחרונים צפיתי היום בסרט "אשמת הכוכבים", אני חייב להגיד שאני מאוכזב מהסרט בצורה מאוד עמוקה, כי אחרי משפט הפתיחה של הסרט שמדבר על הסופים ההוליוודים הנהדרים שיש בסרטים ציפיתי לסוף יותר רציני מהסרט.

מעבר לזה הרגשתי שהמטרה של הסרט כולו היה להגיד משהו כמו "רק חיים יוצרים חיים" ואז אתה אמור להבין שלא אכפת לך מה קורה אחרי שנגמר הסרט כי אוגוסטוס מת וככה זה נגמר, ההצבה במצב הזה הייתה לא מדוייקת ופשוטה בצורה כזאת שמרגישים את הסוף ההוליוודי בדיוק כמו במשפט בתחילת הסרט.

 

 

 

כל הצטברות הדברים הללו גמרה לי לחשוב הרבה, בעיקר מחשבות שמתבססות על שאלה אחת גדולה:

"איך החיים שלי ישתנו אם אני אגלה שאני חולה?"

זה יצר אצלי המון שליליות, המון כאב, המון כובד ראש, הצפה שכזאת של שחור, כאילו שאני מוצף בנוזל שחור, כאילו שהתמלאתי בסוג מסויים של שיקוי מכשפות מהסרטים, שחור ומבעבע, נהיה לי הומור יותר שחור, התגובות שלי פסימיות, אני פועל בצורה אימפולסיבית.

נכתב על ידי SignedForLife , 13/7/2016 16:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  SignedForLife

בן: 33

ICQ: 612719059 




5,444
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSignedForLife אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SignedForLife ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)