לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבא תמיד אומר החיים הם לא סבל, הם בעיקר סבל. O ;


ילד ? אם היית אומר שלוש מילים - אני אוהב אותך, היייתי הילדה הכי מאושרת בעולם.

כינוי: 

בת: 24

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

חזרתיי ! או שלא?



נכון שזה סקסיי? אל תגידו שלא ! XD

טוב יומוולדת 11 הייתה מדהימה DDDDDD:

הייה אמת או חובה, נשיקה נשיקון, שאלון עליי, מסיבה, ריקודים, קיצר הכל !

באמת שהיה הכיי כיף בעולם ! :)

איילת ? היה עוד יותר מדהיםםםםם ! כלכך נהניתי :] אולי פוסט הבא פוסט תמונות, רק אם יהיה לי כוח כה ? 3 ;

היייתי בדן אילת, והקטע הכי טוב בדן אילת זה- הבריכה ! אז כל הזמןן הייתי בבריכה / בים / בטיילת .

ממש נהניתי.

טוב עוד יומיים תעודה, וחופש !

אני לקחתי את עצמי על הידיים במחצית הזאת, ולמדתי רציני .

אני מקווה מאוד שהמורות יבינו את כל ההשקעה שלי . ואני בטוחה שאני אהנה בחופש, עם שכבה מדהימה כמו שלי ! :)

באמת המחצית נורא השקעתי בלימודים, וזה גם היה חלק גדול מהפרישה שלי מהבלוג השנה.

אני שמחה שחזרתי לבלוג, שיהיה לי למי לכתוב, אפילו אם אתם לא קוראים ..

לנושא משמח קצת פחות .

ביום שישי מלאו לגלעד שליט 4 שנים בשבי.

אכלתי היום ? כי גלעד אולי לא !

שתיתי היום ? כי גלעד אולי לא !

ראיתי אור יום היום ? כי גלעד אולי לא !

שיעשו כל דבר, רק שיחזירו אותו כבר !

גלעד, מקווה שתשוב הכי מהר לביתך , ובשלום .

טוב יום שבת בערב הלכתי לקניון עם אימוש שליי . :]

סתם קניתי ג'ינס , חאקי וזהו נראלי. אין על אמא בעולם !

הכל איכשו מתחיל להסתדר ? הסימן שאלה לא סתם.

כל הזמן - עליות וירידות, עליות וירידות.

מקווה שאני אסיים את השנה הזאת כמו שצריך בחופש מדהים !

אגב הבלוג לפני שבוע וחצי ככה חגג שנה ! ייאי מזלל טוב  XD

מקווה שתקראו, כי באמת השקעתי .

אוהבת המונים - נועה הפח זבל D:

 

נכתב על ידי , 28/6/2010 13:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב לי או רע לי?


טוב לי או רע ליי ?!
כוסאמק . רבתי עם לירוני שלי . :(
לירון ?! אני אוהבת אותך הכי הכי בעולם ואת הכי חשובה לי בעולם ! ♥♥♥ 
בוכה. כרגיל מצברוח רע. למרות שהיה היום יום ממש מצחיק בבית ספר .. 
ואגב- היומולדת ואילת היה ממש כיף . :] 
דבר לסיום - 

לירוני ?! ♥ אוהבת אותך, ולא מוכנה לוותר עלייך אףפעם ! 
נכתב על ידי , 16/6/2010 15:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה ? מה ? בו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה ? מה ? בו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)