לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי זה לא רק משחק.. (^_^)

Avatarכינוי:  אשלי אולסן~3>

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

סיטואציה חדשה...מסיבה!!


היי כולם...אני מזה מאוכזבת שבפוסט הקודם לא היו תגובות..כאילו היו..אבל פחות..אוףףףףףףףףףףףף...

אני מקווה שהפעם יהיו יותר..ועכשיו לסיטואציה..לקחתי חלקים שהשתתפתי בהם:)

אז קודם כל הייתה מסיבה לכבוד כמה חדשיים שבאו..אז בהצלחה לכם אנשים!!! חחחחח...תהנו במיס פאריס מקווה להכיר את כולכם..

מסיבה

בגלל שיש לנו מתמודדים חדשים ג'סי מקרטני,מריאנה אספוטיטו,היידן פנטייר,אשלי אולסן,בר רפאלי וויקטוריו דאלסנדרו,מיס פאריס החליטה שתהיה לנו

מסיבה לכבוד החדשים וגם כדי לרענן את האווירה של המשחק..בפוסט הקודם התבקשנו לקנות בגדים..מקווה שלכולם היה..חח....

במסיבה היה לנו תקליטן צרפתי שהובא אלינו במיוחד על חשבון מיס פאריס כמובן,היה לנו שולחנות אוכל ומתנפחים לבריכה אתם יכולים לשחות.. מיס פאריסהביאה לנו גם צוות בידור שיעשה לנו משחקי בריכה מעניינים והיה לנו גם קריוקי ובמה למי שרצה לשיר לבד..

הסיטואציה

לקחתי ת'חלקים שהשתתפתי בהם.. "בראד..כמה אתה אוכל..."אמרה אשלי בדיכאון..

"מה את רוצה ? "שאל בראד בעצבים

"אני אוהבת את השיר הזה.."אמרה אשלי ופרצוף עצוב עלה על פניה.

"אז רוצה לרקוד? " שאל בראד וחצי חיוך עלה על פניו.

"כן..יאללה"אמרה אשלי בחיוך והם הצטרפו לרחבת הריקודים.

.................................

אוח...בראד הזה..כמה הוא אכל??גם במסיבות??אוףף...אני מקווה שהוא לא ישמין בסוף..חחחחחחחחח..סתם סתם..

הוא יודע שאני מתה עליו....טוב תמיד זה היה ככה ^^"

 

זה מה שלבשתי בסיטואציה:

...

ההדחה

המוזיקה נעצרה.

"אבל אני רוצה לומר לכם את המודח השבועי"אמרה מיס פאריז.

"מעניין מי זה"אמרה בריטני ונשכה את שפתייה.

"והמודח השבועי שלכם..הוא..מיילי סיירוס.."אמרה מיס פאריז.

"ידעתי..ידעתי.."אמרה מיילי ודמעות הציפו את פניה.

"מיילי יש לך 10 דקות להפרד מכולם ולעזוב את הווילה,

הלימוזינה מחכה לך בחוץ והיא תיקח אותך לשדה התעופה,את חוזרת הבייתה."אמרה מיס פאריז.

"ביי כולם..אני אתגעגע.."אמרה מיילי וחיבקה את כולם. ......................................

אני כל כך שונאת הדחות..בעיקר שזה מגיע לרגע הזה...אוחחחח....

בכל רגע ורגע זה יכול להיות אתה או משיהו קרוב אליך..מעצבן...טוב נו נחייה במה שיש....

 

ממ..עדיין לא עשיתי ד"שים..אני יעשה בפוסט הבא.

זהו בנתיים..

3>

אשלה.[קרדיט לבריטני^_^]

אני ומרי קייט...יש זיהוי?!

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 9/7/2009 12:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי אולסן~3> ב-11/7/2009 21:04



870

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשלי אולסן~3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשלי אולסן~3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)