לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי זה לא רק משחק.. (^_^)

Avatarכינוי:  אשלי אולסן~3>

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

חזרתי מאשקלון+סיטואציה חדשה במיס פאריז ^^" דש"ים.


היי כולם.אז הייתי מיום שני עד אתמול באשקלון..אצל דודים שלי..והיה ממש כיף..עשינו על האש..ואחרי זה יצאנו קצת החוצה[הם גרים בבית פרטי] ושיחקנו עם הכלבה של דודים שלי שמה:במבי והיא ממש חמודה..היא כלבת זאב..והיא ענקית!! אבל אני מאוהבת בה קשות..חחח...טוב אז..היה די כיף באשקלון...אני מקווה לבקר שם שוב בקרוב..ועכשיו לסיטואציה שבה השתתפתי..לקחתי את החלקים היחידים שבהם השתתפתי..

סיטואציה:

"שלום לכולם.."נישמע קולה של מיס פאריס בכל הבית,

"אויי..יש לי תחושה שזאת הדחה.."אמרה בריטני.

"אני רוצה  שידיחו אותי..."אמר צ'ייס בגאווה.

"אויי..שש..סתום.."הסתימה אותו אשלי.

"כן..שתוק.."אמר לו ג'סי.

"בריטני גשי אליי לחדר בבקשה.."אמרה מיס פאריס.

"לכי."אמר אשטון ועזב לה את היד.

"קחי את המעטפה הזאת ותקריאי לכולם"אמר לה מישהו שחיכה לה שם.

"אוקיי.."אמרה בריטני והלכה לסלון.

"טוב יאללה תפתחי אני במתח"אמרה רמונה.

בריטני פתחה את המעטפה.

 

השתתפתי רק פעם אחת  כמה עצוב...טוב אני מקווה להופיע יותר בסיטואציות האחרות..

הייתה גם הדחה..הינה הסיטואציה של ההדחה..

ההדחה:

בריטני פתחה את המעטפה.

"והמודח השבועי הוא...צ'ייס"אמרה בריטני.

"יש..תודה מיס פאריס..אני חוזר הבייתה..סופסוף.."אמר צ'ייס.

"זה היה מגעיל.."אמר דאגי.

"תתמודד.."אמר צ'ייס ולקח את המזוודה

"צ'ייס יש לך 10 דקות להפרד מכולם..הלימוזינה שתיקח אותך לשדה התעופה מחכה לך כבר בחוץ.

 צ'יס יצא מהווילה שם את משקפי השמש שלו נכנס אל הלימוזינה והיא נסעה.

"בואנה מזל שהלך..הייתי מרביץ לו.."אמר דאגי.

 "למה..?"אמרה רמונה.

"איך שדיבר אליי..בזלזול.."אמר דאגי.

"לא נורא..אני אוהבת אותך.."אמרה רמונה והם התנשקו.

 

אז כמו שאתם מבינים..צ'ייס הודח..הוא היה מדהים לדעתי..וחבל שהודח..טוב בכללי..

הוא ביקש אז הוא קיבל..חחח..טוב נו..

 

ככה התלבשתי בסיטואציה:

ועכשיו דש"ים לכל האנשים המדהימים שהכרתי במיס פאריז 3>

דש"ים:

היידן-את אחלה של חברה וממש כיף לדבר איתך..אני מקווה שיצא לנו לדבר המון בהמשך:)

אמנדה-לא הכי יצא לי להכיר..אבל את נשמעת חמודה 3>

טיילור-נחמדה ומתוקה....תתחילי להגיב!! **"

אמה-את חברה מדהימה ואני מתה עלייך...אני מאוד אוהבת אותך ומקווה שיהיה לך רק טוב! 333>

רמונה-את ממש חמודה ואחלה של ידידה..בהצלחה עם דאגי:)

חס-עלייך אין לי מה לדבר כי אני פשוט חולה עלייך!!!יפה אחת!!!!!!!בהצלחה עם ג'ו!!3333333>>

בריטני-יפהההההה שליייייייייייייייייייייי חולה עלייך!!את מדהימהההההההההההההההההההההההההה!!!!3333>

מריאנה-לא יצא לי להכיר אותך..ואני מקווה שזה ישתנה:)

בר-את נשמעת חמודה..אבל חבל שלא יצא לנו להכיר ממש...

ג'ו-אתה בנאדם מדהים שכיף לדבר איתו:)

הארי-קצת סטלן פה ושם..אבל אחלה...תשמור על אמנדה..

שי-ידיד מדהים..תשמור על אמה!!

אשטון-אתה אחלה...ואתה ידיד מדהים..אני מתה עלייך..תשמור על בריטני:)

בראד-אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מדהים שלי!!!!!!!!!!!!!!!33333333333>>>>>>>>

דאגי-אתה אחלה של ידיד..תשמור על רמונה..

זאק-לא הכי יצא לי להכיר אבל אני מקווה שזה ישתנה לטובה..

ג'סי-לא הכי יצא לנו להכיר..אבל אני מקווה שזה ישתנה..אתה נראה ממש חמוד..ונשמע אחלה..

ויקטוריו-אתה ממש אחלה..חבל שאתה לא פעיל בזמן האחרון..

 

טוב זהו...עד כאן הפוסט..אני באמת חפרתי והכי היה שווה את זה..

ביי לבנתיים..

אשלי אולסן.

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 19/7/2009 13:04  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי אולסן~3> ב-21/7/2009 16:03



870

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשלי אולסן~3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשלי אולסן~3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)