לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי זה לא רק משחק.. (^_^)

Avatarכינוי:  אשלי אולסן~3>

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עידכון D=


היי כולם...

אז כאן אני, אשלי..יש לי עיצוב חדש המון תודות ל-Milano's Team על העיצוב המדהים הזה (=

ודרך אגב,סליחה שלא עדכנתי המון זמן..ממ...אז עלתה סיטואציה במיס פאריס..

הינה החלקים שהשתתפתי בהם..

*הסיטואציה*

בג'קוזי :

"מזה כול הצעקות האלה " אמרה בריטני

" בית משוגעים " צחק זאק

"אז מה עם היידן ?" שאלה בסקרנות בריטני

"כן באמת מה איתה " אמר ג'ו

"סתם היא חושבת שאני לא מתאים מספיק "אמר זאק

"אני שומעת שאתם מדברים עליי ? " אמרה היידן

"לא סתם דיברנו בכללי " צחקק זאק

"למישהו בא לשתות? " אמרה אשלי.

"לי" אמרה בריטני

"אם את הולכת את יכולה להביא לי" אמר בראד שהיה בבריכה

"כן ברור " אמרה אשלי

"שי אתה רוצה גם לשתות " שאלה אשלי

"לא תודה " אמר שי 

כעבור שלושה שעות :D

"כולם מתבקשים להתאסף לסלון אמרה מיספריס

אשלי את מתבקשת לקרוא את המכתב שעל השולחן .

דיירים יקרים, המשימה שלכם השבוע היא :

כול אחד שולח לי במייל דבר אחד שמאפיין אותו ודבר אחד שהוא שקר .

שכולם יגישו את המשימה יופיע לכם המשפטים ואת מי שרשם אותם לדוגמא

"אני אוהבת שוקולד "

"אני שונאת חלבה "

רשמה – מאי לוי
וכול הדיירים צריכים לנחש מה הוא הדבר הנכון שרשמתי

אסור לגלות את המאפיין הנכון בתגובות

מי שיגיד ירד לכם 200 ₪

המתמודדים שישלחו לי את המשפטים ותענו נכון עליהם,אז כול מאפיין יהיה שווה 300 ₪ 

אם לא הבנתם או יש לכם שאלות תשאלו אותי בתגובות " .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
טוב וזהו..

בקרוב יהיה הגמר..אני לא יודעת אם אני יעלה..

גם אם כן וגם אם לא זה לא ישנה לי דבר...לא כל כך אכפת לי..העיקר שנהנתי באח..

והכרתי אנשים נפלאים במשחק ובמציאות..האחד מהם הוא בראד-אדיר..שהוא חבר שלי גם במשחק וגם במציאות..

בראד חבר שלי כשאני בתור אשלי.

ואילו אדיר חבר שלי כשאני עצמי...נופר אלימלך!

איזה כיף..

מצאתי את האחד שלי וגם את האהבה שלי..

 

טוב זהו..

ביי בנתיים..

אשלי.

אני ומרי קייט D=

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 9/8/2009 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



870

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשלי אולסן~3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשלי אולסן~3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)