לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי זה לא רק משחק.. (^_^)

Avatarכינוי:  אשלי אולסן~3>

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

סיטואציה חדשה ^^"


היי כולם..אז..עברו המון דברים מאז העידכון האחרון שלי..אדיר(בראד) שבר את הרגל והוא עם גבס והוא לא פעיל..אבל הוא חסין..(מזללל..) ואני מקווה שהוא יהיה בסדר..ובנוסף לזה...אני..(נופר-אשלי) הכרתי אותו גם במציאות..את אדיר..והוא ממש יפה..הלכתי לבקר אותו עם בריטני בבית החולים ושם היה לי ריב קטן עם חברה שלו,לורן..אבל לא ויתרתי לה בקלות..היא התחילה איתי אז החזרתי לה..כל כך עלובה...אני לא מבינה מה הקטע שלה..ובקיצור...אדיר אבין שאני הבחורה בשבילו גם במציאות...והוא נפרד מלורן והציע לי חברות...וכמובן שהסכמתי כי אני הרגשתי אותו הדבר שאני אוהבת אותו...הסתרתי את זה עד לרגע האמת:)

הייתי איתו בבית החולים ושם המשכנו בשלנו..חח...הוא אמור להשתחחר נראה לי או היום או מחר מבית החולים..אני מקווה שזה יהיה בהקדם האפשרי ושהוא יהיה בסדר..ושיחזור להיות פעיל...טוב אני חפרתי המון...הינה הסיטואציה..

-סיטואציה-

באה דמות נוספת לפאריס..

קצת מעצבנת ואגרסבית..אבל נלמד להסתדר איתה..

ג'נט

 ג'נט אחראית על ניקיון ותחזוק הווילה.

לסיטואציה-לקחתי ת'חלקים שהשתתפתי בהם...

"אששש..ממצב?"אמרה אאוחניה ושברה עליו ביצה.

"מה נסגר?חחח?"אמר אשטון והביט על עצמו.

"מלחמת אוכלללללל"אמרה אשלי.

"אף אחד לא זז לשום מקום!"אמרה ג'נט שהגיעה בדיוק.

"מיס פאריס שמחה שאתם מגובשים..אבל ללכלך?"ספק אמרה ספק שאלה ג'נט.

"אני הולך לחפש את.."התחיל אשטון לומר.

"אתה לא זז לאף מקום עד שלא אסיים את דבריי!"אמרה ג'נט בכעס.

"כולכם..אבל כולכם..מנקים עכשיו את הסלון והבריכה.."אמרה ג'נט.

"אבל ג'נט..עם מה ננקה?"שאל אשלי בטיפשות.

"עם מה שצריך..את..ואת שתיכן אחריי.."אמרה ג'נט והצביעה על רמונה ואאוחניה.

הן הלכו אחריה והיא הביאה להן סמרטוטים,ספוגים ואקונומיקה.

"לכו תנקו עכשיו"אמרה להן ג'נט והן הלכו.

-פרישה ובנוסף המשך-

"אתה תהיה בסדר?"שאל גסטון את זאק.

"כן..אני מקווה.."אמר זאק לגסטון.

"טוב קח את המעטפה הזאתי.."אמר גסטון והגיש לו את המעטפה.

זאק לקח ממנו את המעטפה.

"נו מה היה?"שאלה רמונה.

"היא פרשה..היא פרשה.."אמר זאק ופרץ בבכי.

"מי בריטני?"שאל אשטון בבהלה.

"לא..היידן.."אמר זאק.

"אהא..ניבהלתי.."אמר אשטון וחייך חצי חיוך.

"לך תבדוק..אוליי היא.."אמרה אאוחניה ואז נעצרה.

"אוליי היא מה?"שאל אשטון לא מבין.

אאוחניה לא אמרה דבר רק הצביעה,על בריטני שהגיעה.

"בריט..איפה היית?"שאל אשטון.

"בחדר שלנו..בתוך הארון.."ענתה בריטני.

"מה עשית בארון..חחח?"שאל זאק.

"רציתי להחליף בגדים.."אמרה בריטני בתמימות.

"אני חיפשתי אותך בכל הבית בריט.."אמר אשטון במבוכה.

"מה?חח...לא שמעתי אותך.."אמרה בריטני.

"כן..היית בארון..איך תשמעי אותו?"אמרה אשלי וצחקה

כולם צחקו אחריה.

"הכל נקי..יפה מאוד.."אמרה ג'נט בגאווה ונעלמה.

"פיוו..אני מותשת.."אמרה אשלי.

"כן..גמאני.."אמרו מריאנה,אאוחניה,זאק,ויקטוריו וג'סי.

"אויי..מכל הניקיונות שכחתי מהמעטפה.."נזכר לפתע זאק.

"תפתח תפתח.."אמרה רמונה.

זאק פתח את המעטפה.

"דיירים יקרים שלום..אני מצטערת אם ג'נט,

הייתה קצת תוקפנית אבל אבקש שלא תלכלכו את הווילה..

ג'נט מאוד אגרסיביתרכושנית בכל הנוגע לניקיון..

בכל אופן..היידן פרשה למי שלא יודע..וחבל..

זאק אני מאוד שמחה שהמשכת הלאה..

יש עוד הרבה דגים בים..בכל אופן..

המודח השבוע הוא...

ויקטוריו!!"

הקריא זאק.

"זהו?"שאלה אשלי.

"לא..אממ.."אמר זאק.

"אני אמשיך.."אמרה אאוחניה ולקחה ממנו את המעטפה.

"ויקטוריו יש לך 10 דקות להפרד מכולם,פבלו ממתין לך בלימוזינה"אמרה אאוחניה.

"את תתגעגעי אליי?"שאל ויקטוריו את מריאנה.

"לא.."היא ענתה.

"כלבה"אמר ויקטוריו ורצה להרים עליה את היד.

"שלא תעז"אמר זאק בעודו עוצר את ויקטוריו.

ויקטוריו שחרר את ידו,לקח את המזוודה,נכנס ללימוזינה ונסע.

"איך את עם זה?"שאל זאק.

"בסדר..ואיך אתה עם זה?"החזירה לו מריאנה בשאלה.

"ככה"אמר זאק וצירפתת את  מריאנה.

היא הסמיקה וחייכה אליו.

 

בהדחה ויקטוריו הודח...הוא לא היה פעיל..אז המון הדיחו אותו......שאין ברהה אז אין בררה:)

ואני הופעתי הרבה הפעם..חח..ויצאתי מצחיקה..חח...טוב אני תמיד כזו...וזהו...אין לי מה לכתוב יותר יאללה בייי..

 

אל תשכחו להגיב..

אשלי.

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 28/7/2009 14:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי אולסן~3> ב-29/7/2009 21:36
 



סיטואציה חדשה..לאחר החובות והבאלגנים..


היי כולם..אז כאן אני...לפני הכל אני חייבת לציין..שסורי שלא עדכנתי המון..

פשוט ידיד שלי בבית החולים כ'תוצאה שבר ת'רגל ואני די דואגת לו..

והחברה שלו די עיצבנה אותי אז כמעט שיצאתי עלייה שם...לא נורא..

אני מקווה שהכל הסתדר ושהוא יבין מי באמת עומדת מולו ואני מתכוונת לזה..טוב עזבו...בקיצקיצור...

הינה הסיטואציה..לקחתי את כל הסיטואציה כי ברובה השתתפתי..

*סיטואציה*

"אוף אני מרגישה רע"אמרה מריאנה

 "למה..החיים יפים..תשמחי"אמרה אאוחניה וחייכה.

"לך יש את ג'ו.."אמרה מריאנה כמעט שבבכי.

"אז מה..ויקטוריו גם בעניין שלך.."עודדה אותה בריטני.

 "אבל..אבל..."אמרה מריאנה ופרצה בבכי.

"אל תבכי..שגם אני לא אתחיל.."אמרה רמונה.

 "כן..וגם אני.."אמרה אשלי.

"אל תבכו.."אמרה מריאנה וחייכה מעט.

 "אוי..יופי את מחייכת זה טוב.."אמרה בריטני וצחקה,

כל הבנות צחקו אחריה.

 "איפה הבנים?כבר קמו?"שאלה היידן.

"לא הם ישנים כמו בולי עץ.."אמרה בריטני ונשכה את שפתיה.

"אוליי נעיר אותם?"הציעה אאוחניה.

"יאללה..יש לי רעיון"אמרה מריאנה.

"מה?"שאלה אשלי.

 "בואו נמרח עליהם משחת שיניים"אמרה מריאנה וצחקה. 

"אווי..גדול..אהבתי.."אמרה אאוחניה.

 "אבל..פאדיחה..הם.."גימגמה בריטני.

 "אוליי פעם אחת תשחקי איתנו?רק לבידור בריט.."אמרה אשלי.

 "נו..טוב..בסדר.."נאנחה בריטני.

"יששש.."אמרה אאוחניה וקרצה אל בריטני.

"טוב יאללה אני יביא את המשחה ונתחיל.."אמרה היידן.

כל אחת מהן נכנסה לחדר של בן זוגה ומרחה על פניו משחת שיניים..

הבנים לא הרגישו כלום והבנות הלכו לסלון.

~לאחר 10 דקות~

 "בריטני..."צעק אשטון.

"היידן!!"צעק זאק.

"אאוחניה!!"צעק ג'ו.

"רמונה!!"צעק דאגי.

 "אשלי!!"צעק בראד.

"אמנדה!!"צעק הארי.

"מריאנה!!"צעק ויקטוריו.

"אמה!!"צעק שי.

"מה?"צעקו כולן פה אחד.

"מה לעזאזל עשיתן לנו?"שאל אשטון בחצי חיוך.

"אממ..אממ.."גמגמה בריטני.

"רק השתעשנו..חח.."השיבה אאוחניה.

"טוב..אז אתן רוצות מלחמה?תקבלו"אמר דאגי.

"אבל לא עשינו כלום.."אמרה בריטני.

 "אויי..באמת..לפחות אל תשקרי.."אמר אשטון.

"הם הכריחו אותי לעשות את זה.."אמרה בריטני ועשתה פרצוף עצוב.

"איזה חוצפנית.."אמרה אשלי וחייכה מעט.

"סורי.."אמרה בריטני ופנתה ללכת.

"חכי שניה.."אמר אשטון.

"מה?"אמרה בריטני והביטה בו.

"אני סולח לך"אמר אשטון.

"אני אוהבת אותך"אמרה בריטני.

"גם אני אוהב אותך"אמר אשטון וסחף אותה לנשיקה סוערת.

"אש אתה בא לבריכה לעשות איתן מלחמת אוכל?"צחקק ג'סי.

"סבבה..בואו.."אמר שי.

"אוליי תוותרו לנו?"שאלה אמה.

"לא ניראה לי.."אמר זאק ,צחק ושבר ביצה על אמה.

"זאק יא.."אמרה אמה.

"אתן התחלתן.."אמר ג'ו.

הם הלכו מלחמת אוכל.

"דיירים יקרים שלי לקבלת מודח השבוע.."קטע אותם קולה של מיס פאריס.

 "ג'ו מתבקש להגיע לחדר שלי"אמרה מיס פאריס.

"יש תורי.."אמר ג'ו בגאווה והלך.

כולם באו אל הסלון.

 "היי גוס..מה קורה גבר?"אמר ג'ו.

"הכל מצויין..קח את המעטפה"אמר גוסטב נתן לו את המעטפה ונעלם.

 ג'ו חזר אל הסלון.

"נו מה כתוב שם?"שאלה אאוחניה.

"שניה..."אמר ג'ו ופתח את המעטפה.

"שלום לכם דיירים שלי..המשחק עומד להסתיים בקרוב..

הפעם אני לא מצרפת אף אחד..במקום מודח..או יותר נכון מודחת השבוע..

ומי שמודחת השבוע היא.."אמר ג'ו ונעצר.

 "תקרא בקול כאילו.."אמרה רמונה.

"כן..שגם אנחנו נישמע.."אמר בראד.

"טיילור מומסן..."אמר ג'ו.

"אתה סתם אמרת את זה נכון..?"אמרה טיילור.

"לא..באמת שזה מה שכתוב..טיילור מומסן.."אמר ג'ו.

"תביא לראות"אמרה טיילור וחטפה ממנו את המעטפה.

"לא יכול להיות..אני...אני.."גימגמה טיילור.

"טיילור מומסן..יש לך 10 דקות להפרד מכולם..

פבלו מחכה לך בלימוזינה שתיקח אותך אל שדה התעופה..

משם את חוזרת הבייתה"נישמע שוב קולה של מיס פאריס.

 "אני אתגעגע אליכם..במיוחד אלייך.."אמרה טיילור והביטה על אשטון.

"לכי כבר.."אמרה בריטני.

"את לא תגעגעי אליי?"שאלה טיילור.

"אני...אממ.."גימגמה בריטני והביטה על אשטון.

"אני אתגעגע"אמרו ביחד אמה ואאוחניה.

 "נשמות שלי.."אמרה וחיבקה אותן.

"נו טיילור..יש לי דייט ואת מעכבת אותי"זירז אותה פבלו.

"סורי..טוב..אני אלך.."אמרה טיילור.

"בריטני..אני מצטערת על הכל.."אמרה לפני שיצאה.

"זה בסדר.."אמרה בריטני וחייכה.

טיילור יצאה עם המזוודות מביטה על הבית בפעם האחרונה,

שמה את משקפי השמש שלה,נכנסה ללימוזינה ונסעה.

"את כועסת עליי?"שאל אשטון את בריטני.

"לא..למה אתה חושב..?"ספק אמרה ספק שאלה בריטני.

"כי..מה שהיה פה.."התחיל אשטון לומר.

"בחרת בי..וזה מה שחשוב.."אמרה בריטני והניחה את ידה

על שפתיו משתיקה אותו מעט.

 "אני כל כך אוהב אותך.."אמר אשטון.

 "גם אני אותך.."אמרה בריטני.

הם התנשקו.

"למי בא מלחמת תרנגולים?"הציע זאק.

"לי.."אמרה בריטני.

 "יאללה אז את איתי"אמר אשטון.

"ואני איתך"אמרה היידן לזאק.

"סבבה"אמר זאק.

הבנות החליפו לבגד ים, בריטני לבגד ים תכלת והיידן לבגד ים צהוב,

הבנים הורידו חולצות וקפצו למים.

"תחזיק אותי.."אמרה בריטני והתיישבה על שפת הבריכה.

 "ואתה אותי"אמרה היידן מתיישבת גם היא על שפת הבריכה.

הבנים החזיקו אותן והם התחילו לשחק.

 ואז בריטני נפלה והניצחון היה של היידן וזאק.

"אני לא מוכן לקבל את ההפסד הזה"אמר אשטון.

"תלמד להפסיד"אמרה היידן.

"אש..עשיתי את זה בכוונה"לחשה בריטני

"אהא..אז סבבה אם ככה"אמר אשטון וקרץ אליה.

"יש ניצחנו..יש"התלהבה היידן.

 זאק חיבק אותה וליטף את פניה.

"אני כל כך אוהב אותך"זאק אמר להיידן.

"גם אני אותך"אמרה היידן והם ניסחפו לנשיקה סוערת.

 "ג'ו אני גם רוצה"אמרה אאוחניה.

 "מה?"שאל ג'ו בתמימות.

 "שתנשק אותי.."היא אמרה והם התנשקו.

כל הזוגות החלו להתנשק לפתע ורק ג'סי עמד בצד והביט בהם...

 "רק אני נישארתי לבד..אך אינני בוכה אף פעם,

כי אינני תינוק בכיין,זה רק הדמעות,

הן בוכות בוכות בעצמן"חשב לעצמו ג'סי

"ג'ס אתה בסדר..?"שאלה מריאנה.

 "כן..סתם ניכנס לי משהו לעין.."השיב ג'סי וניגב את הדמעות.

"אחי..בוא נלך לשטוף פנים.."אמר אשטון.

"תודה אש..אבל..אני אלך לבד.."אמר ג'סי והלך לשטוף פנים.

"הוא יהיה בסדר?"שאלה בריטני בדאגה.

"כן..הוא התגבר..אין לו ברירה"אמר אשטון ועיקם את פניו.

 "מסכן"אמרה בריטני ונשכה את שפתיה.

"אל תדאגי לו"אמרה אשלי.

"כן..הוא ילד גדול"אמר הארי.

 "שיהיה"אמרה בריטני.

 

טוב ממ..השתתפתי המון הפעם...חחח..איזה כיף..נקווה שזה ימשיך...

הייתה משימת שירים..אבל אני לא זוכרת אם הייתי...אבל שמעתי שצדקנו בהכל..חחחח....

זה יותר משמח....חח..טוב אז בקרוב יהיה לי עיצוב חדש..אני מקווה..

 

ו...מממ...זהו לבנתיים..

אל תשכחו להגיב..3333333>

אשלי.

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 26/7/2009 09:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי אולסן~3> ב-28/7/2009 13:59
 



50 מילים על בריטני ועל בראד..(משימה של בריטני)


אוקיי..אז בריטני נתנה לי משימה לכתוב עלייה ועל בראד 50 מילים שסה"כ זה 100 מילים אז..

אני צריכה לכתוב על בריטני כמה שאני מתה עלייה ועל בראד עד כמה שאני מתגעגעת אליו..חח..

טוב אז אני יתחיל..וואו..כבר יש לי עוד המון מילים להשלים ואני חופרת על סתם נושאים שלא קשורים...

טוב הינה המשימה-בריטני,בריט,בריטו,בריטנוש,בריטנו,בריטנושק'ה ועוד ועוד כינויים!!!

אני רוצה לומר לך שאני מתה עלייך...מאז שהגעתי למיס פאריס ישר ידעתי שאנחנו נתחבר..את ממש נחמדה...

והכי הכי יודעת להקשיב...את תמיד אומרת את הדבר הנכון..ואני מקווה שיהיה לך רק טוב ובהצלחה עם אשטון..ממ...אני רוצה לומר לך שאני מתה עלייך..הזכרתי כבר לא?! טוב אז אני יזכיר שוב...העיקר לסיים את זה..ררר...טוב ממ..אוהבת אותך בריטני..ותדיעי שאני תמיד פה בשבילך!!

זה יוצא יותר מ50 מילים עלייך..חח..טוב נו...תמונה שלך..כי את מדליקה ומהממת!!

~~

ועכשיו 50 מילים על בראד..ממ...טוב...אז מהרגע שהגעתי ישר שמת עליך עין...וידעתי שאתה האחד שאני רוצה..האחד שאני צריכה...כנראה שגם אתה חשבת כמוני ונדלקת עליי גם ובסוף נהיינו חברים..

אז המשימה שלי מבריטני היא לכתוב עד כמה אני מתגעגעת אלייך..אז..מממ..בראד?!תדע שלא משנה איפה אתה

או מה אתה עושה כרגע...תדע שאני מתגעגעת אלייך....המון זמן שלא דיברנו ושמענו זה מזו..רר..ממ..

אני לא בטוחה אם כבר הגעתי ל50 מילים אבל..בראד,בראדוש..וכינויים נוספים שלא עולים במוחי כרגע....

אני חייבת לציין שאני מתגעגעת אלייך ואוהבת אותך טו מאצ'...טוב זהו..נראה לי הגעתי..חח..

תמונה שלך..כי אתה מדהים!!

 

טוב זהו...ממ..הפוסט פתוח לתגובות..

אבל תגיבו גם למטה..

 

אשלי.3>

נכתב על ידי אשלי אולסן~3> , 21/7/2009 17:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי אולסן~3> ב-29/7/2009 21:20
 



לדף הבא
דפים:  

870

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשלי אולסן~3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשלי אולסן~3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)