לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

never giving up again im staing strong


הבלוג שלי שיתאר את התהליכים שאני עוברת ואיך אני מיסתדרת

Avatarכינוי:  broken glass

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

היום הכי טוב בעולם


אוקי לאלו שלא הבינו מהפוסטים שלי אני לא מילבשת רגיל
אז מכיתה ז אני חולמת על בוצ' boots
לא סתם כאלו כמו בכל חנות עם ניטים ורצועות הכל
והיום הלכתי לתל אביב עם חברה שלי בבוקר אכלתי 400 קלוריות שלא היה טוב
אנחנו הלכנו לאיבוד והלכנו בערך 3וחצי -4 שעות עד שמצאנו את זה
אנחנו הלכנו את כל פאקינג תל אביב!
אני הורדתי משהו כמו 700-1000 קלוריות כאילו בלי להגזים [ותחשבו שאני עוד בסנדלי עקב!]
ואז הגענו
ואני רואה אותן את הדברים הכי יפים בעולם את הבוצ' הכי מושלמות
אני מאוהבת!!!!
הם תותחיווותתתת!!
קניתי אותן והלכתי איתן שיא החום על הזין שלי
הם ככ מושלמות ומהממות!
אז קיצר דרך חזרה קנינו משולש של פיצה כל אחד
אני עדיין הגעתי היום למינוס 500 קלוריות בקלות
אני ככ שמחה!!!!!
זה היה היום הכי מושלם בעולם
אפילו עם זה שהגענו לאלבני פינת גהינום XD
זה היה היום הכי טוב כל החופש הזה באמא שלי
אני ככ שמחה מיזמן לא הייתי ככ שמחה!!!

מחר צוםםםם1!!@@#$@!
שיט
אני ככ הולכת להישבר X_X
לא נורא אני יהיה חזקה!!!

אני אוהבת אתכן
ואני ישים אולי תמונה של היפיפיות
3>
נכתב על ידי broken glass , 17/8/2009 22:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



shit shit SHIT


איך שהו אני מתיד מגיעה לאותו מצב
איך שהו תמיד העיגול ניסגר שוב
איך שהו אני תמיד יוצאת פגועה
איך שהו היא תמיד יוצאת כלבה
איך שהו אני תמיד חלשה
ואיך שהו שום דבר לא מיסתדר
נימעס לי מ"הכל יהיה בסדר"
ו"לכל דבר יש צד טוב"
לא
לא
לא
לא להכל יש צד טוב
לא הכל קורה מסיבה כל שהיא
לא הכל יסתדר
ולא תמיד הכל יהיה בסדר
אתם צריכים להבין
שהמילים האלו ריקים
זה מילים של חברות שאין להן כח לעזור
זה מילים ריק ושבירות שאין להן כל משמעות
עכשיו הכל על הפנים
וכלום לא מצליח
הדבר היחידי שטוב זה שהורדתי 2 קילו השבוע אבל כמו פרה
אתמול בלסתי
זה הבולמוס הראשון הגדול שלי
ואו כמה אכלתי זה מדכא אותי לחשוב על זה
נישבעת שלפחות 1000 קלוריות
היום אני יהיה חזקה
וגם השבוע וכלום לא יכנס בדרכי
וכל מי שמנסה ירגיש את הכעס המיצתבר שלי

אתמול היה הפעם הראשונה שבכיתי ב5 חודשיים
ואחרי 2 דקות רציתי ליבכות עוד והדמעות נעצרו
אני כבר לא יכולה ליבכות
נכתב על ידי broken glass , 15/8/2009 17:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נימאס לי


נימאס לי  מהחרא שלה
נימעס לי שהיא כל הזמן דואג מנגסת ומיתקשרת
למה את לא יכולה ליהיות כמו אמא רגילה?!
למה את חייבת ליהיות כלבה?
היום
זין על הפחד
זין על הכל
אני הולכת ליברוח!
תודה על הכל אמא יקרה
את ככ זונה
נכתב על ידי broken glass , 14/8/2009 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbroken glass אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על broken glass ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)