לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפשה בלי הפסקה



כינוי:  906090

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

חדשה


תאמת להגיד אני לא כל כך חדשה יש לי כבר בלוג אני רשומה באישרא

כבר כמה שנים  טובות פשוט את הבלוג הישן שלי מכירים יותר מידי אנשים ואני רוצה קצת יותר אינטימיות לעצמי .

 

כמו שכבר הזכרתי בבלוג הקודם שלי אני הולכת לפסיכולוגית הייתי ליפגישה איתה היום מאוד מעניינת

סיפרתי לה על חבר חדש שלי הוא בן 26

בעל עסק אבל מה גר עם הורים שלו עכשיו מה שטוב הורים שלו בחול לאיזה שנה

אז אני גרה איתו בתקופה הקצרה הזאת עד הגיוס

ואנחנו רק חודשיים ביחד וכרב היינו בחופשה באילת

הייתה לי את הפדיחה הכי גדולה בעולם

באנו לישכב אז הוא הוציא את הבולבול שלו ואת לי ''מי בא לבקר אותך?''

ואני עפ כל חוכמתי ''הגדולה '' אמרתי ''הבולבול של..[האקס שלי]''

טוב שהוא לא רצה ליקבור אותי באותו רגע

אבל בסדר בסופו של דבר הוא סלח לי כי אנחנו נים אנחנו צריכות להיות מתוחכמות קצת

וקצת יותר חכמות מהגברים הצלחתי לצאת מזה בשלום

אפילו חבר שלי כבר טוען שאנחנו המין החזק יותר אפילו שיש לנו הפרש גילאים של 7 שנים.

 

היה מאוד מעניין האילת בעיקר  הסרט סקס שעשינו כמובר ראו רק אותי

כי הוא היה הצלם יצאה מאוד סקסי בעיני כשאר ראיתי אותו אחרי זה

ומאוד מחרמן ממליצה  :]

 

 

 

נכתב על ידי 906090 , 26/6/2009 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





56
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל906090 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 906090 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)