לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הארנב השובב

חוויות מהעבר, וקצת מעכשיו.

כינוי:  picok

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

נעה מתעניינת בגברים אחרים


לא עדכנתי יותר מידיי בזמן האחרון בגלל עומס בעבודה ובלימודים, אבל כמו שהבטחתי לאלו שפנו אליי במייל ולאלו שהגיבו על הפוסט הקודם - הינה אני חוזר וכותב.  אני יודע שיש ביניכם שחושבים שחלק מן הסיפורים הם פנטזיות , ואני לא כאן כדי לשכנע אתכם באמיתות ההתרחשות של הסיפורים. אני מספר לכם על סיפורים אמיתיים ומי שרוצה יכול להתייחס אליהם כפנטזיות.

ועכשיו לענינינו...

המבט ווהחיוך של נעה גרם לי להיות מסופק ומרוצה ממה שעשיתי. כאילו באמת עשיתי את הדבר שהייתי צריך לעשות. אני לא יודע אם זה אני ותמי הקצינה או שנעה סתם רצתה להשיב לי על מה שעשיתי, אבל אותו לילה כמעט ולא הספקנו לישון. נעה הייתה כל כך חרמנית, וכל פעם שכבר כמעט נרדמתי- היא העירה אותי לסיבוב נוסף של סקס שכל פעם הלך והתארך.

אני הייתי בטוח שהכל חזר לקדמותו, שהייחסים בינינו היו ונשארו מעולים ושגם נעה מרגישה כמוני. באחת השיחות למחרת נעה הפתיעה אותי בשאלה שגרמה לי לחשוב שנעה אולי לא הכי שלמה בעולם עם הקשר שלנו..

"תגיד", פנתה אליי בהיסוס.. "אחרי שאני ראיתי אותך כבר עם מישהי אחרת.. איך היית מקבל מצב שבו אני הייתיעושה סקס עם גבר אחר?"

היה לה ברור שהשאלה תפתיעה אותי, ובאמת לקחו לי כמה שניות עד שנסגרתי על עצמי ויכולתי להשיב לה..

"תראי, אם קשה לי המחשבה על כל העניין של מישהו אחר עושה איתך סקס, אני בטוח שאם זה יקרה במציאות יהיה לי ממש קשה לקבל את זה ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה".

למרות שהשפילה מבטה , היה לי ברור שנעה לא סיימה את דבריה. " תקשיב, כבר כמה ימים שאני רוצה לדבר איתך על העניין הזה ואני לא ממש יודעת איך. אתה עוד כמה ימים אמור לעזוב את המוצב. אני נשארת כאן וממשיכה לעשות את מה שעשית עד עכשיו. הסקס המעולה שהיה לנו עד עכשיו  יהפוך להיות לעיתים רחוקות אם בכלל ואי ממש רוצה להמשיך להיות בקשר איתך, אבל אתה תהיה חייב להשלים עם העובדה שאתה לא תהיה הגבר היחיד איתו אני שוכבת".

נעה הביטה בי, מחכה לראות את תגובתי. דבריה של נעה זרקו אותי במהירות לקרקע המציאות. היה לי ממש קשה לחשוב על גברים אחרים מזיינים את מי שהיתה עד לפני כמה דקות בת הזוג היחידה שלי ואני שלה. התחלתי להריץ בראש כל מיני תרחישים של חיילים מהפלוגה בכל מיני תנוחות עם נעה והיה לי ממש קשה לקבל את העניין. מן הצד השני- היתה  כל כך הרבה אמת בדבריה של נעה, ואולי באמת עדיף לי לשמור איתה על קשר ולא להיות בן הזוג היחיד שלה, מאשר לנתק איתה כל קשר.

"תראי, אני לא יודע איך אני אתמודד עם זה, אבל אני מעדיף לתת לזה הזדמנות ולנסות ולא לוותר על הקשר איתך כבר עכשיו".

חיוך רחב נמרח על פנייה של נעה, חיוך של מישהי שלפני רגע קיבלה אישור לעשות סקס עם מי שבא לה, חיוך של מישהי שקיבלה שחרור מהזין היחיד שהיא הרגישה בחודשים האחרונים.

באותו לילה עוד עשינו סקס, אך ההכרה וההבנה כי נעה רוצה גם מישהו אחר התחילה מחלחלת לתוכי. אולי כדי שזה יהיה לפחות מישהו שאני מכיר? אולי יהיה לי יותר קל להתמוד עם זה אם אותו גבר יהיה מישהו שאני יודע שהוא בחור טוב ולא יפגע בנעה בצורה כלשהי..

שכבנו במיטה עייפים מהפעילות שעשינו רק כמה דקות לפני כן והפעם היה תורי להפתיע. "נעה, מי החייל שהכי היית רוצה שיחליף אותי כאן במיטה לכמה שעות?". נעה לא חשבה שאני אשתף פעולה עד כדי כך, ואני  חשבתי אם כבר- אז כבר!

"תראה, האמת שיש כאן כמה גברים שהייתי שמחה להיות איתם,  אך  אם אתה מבקש ממני לבחור אחד, אני חושבת שאני הולכת על בועז".

ממש לא הייתי מופתע מבחירתה של נעה. ל אמכיר כאן מישהי במוצב שלא הייתה מוכנה שבועז ייצטרף אלייה לכמה שעות. לילד היה זין ענק!!! בחור בסביבות 1.89 מטר, בריון לא קטן וצבע שהצביע עשר על מוצאו התימני. בועז היה הראשון ששכב עם תמי הקצינה, שדאגה תוך כמה ימים לדאוג ולפאר את גודל איברו וביצועיו של הבחור. לבועז הייתה חברה בבית, מה שלא הפריע לו להיות עם עוד שתי בנות חוץ מתמי בתקופת היותנו במוצב.

לרגע היה לי מוזר לראות את התימני שעד עכשיו היה חבר לנשק, פתאוםמזיין  את נעה עם הזין הגדול שלו, שאגב לא ידעתי אם נעה תוכל להסתדר ולהכיל אותו בתוכה. נשארו לנו עוד יומיים המוצב לפני הירידה לאימון, וידעתי שאין לי הרבה זמן לתכנן ולפעול. נעה בכלל לא לקחה חלק בכל התכנון של המפגש עם בועז, רציתי שהכל יבוא ממני ושהכל יישאר בגדר הפתעה.

שינוי קטן  בסידורי השמירה הציבו אותי יחד עם בועז בשמירת הלילה בבונקר של המוצב. בועז חשב שהנה הולכת להיות לו עוד שמירה שגרתית, והיא אכן התחילה ככזאת. שיחות על החיילים והפלוגה, התגלגלו והפכו לשיחות על החיים האישיים, על החברה ועל המשפחה. מסתבר שהחברה של בועז ידעה שהוא בוגד בה, אך העדיפה להשלין עם העניין ולהתעלם כדי להמשיך ולהיות איתו בייחד.  אני גם מצידי סיפרתי לו על נעה, על הסקס איתה, על החיילת חסרת המעצורים שאף אחד כמעט לא מכיר כאן.

"תגיד בועז" , פניתי לעברו, " מה אתה חושב על נעה ותגיד את כל האמת, בלי להתחשב בזה שאני כרגע בן הזוג שלה"

בועז הביט בי, מנסה לקבל את המבט שלי שיאמר לו שהוא יכול לומר הכל והוא אכן אמר הכל, "תראה, נעה היא אחת החיילות היותר שוות כאן במוצב. בוא נאמר שאם אתה לא היית איתה, כבר מזמן הייתי מנסה להשכיב אותה.

"ואם אני אומר לך שיש לך הזדמנות לעשות את זה, היית עושה"

בועז קצת הובך מההצעה שנפלה לידייו, אך התעשת תוך כמה שניות, "אחי, אתה חבר שלי ואני לא יכול להיות עם בת זוג של חבר, אך אם אתה תיתן לי אישור והיא תהיה בעניין- אני האחרון שיאמר לא" , אמר וציחקק.

" את האישור שלי קיבלת, אני אהיה איתך בקשר מחר ואומר לך מתי ואיפה להיות".

האמת, הפתעתי אפילו את עצמי עם ההצעה שלי לבועז, אך  כמו שאמרתי- כבר לא היה לי מה להפסיד אז החלטתי ללכת על זה. עדכנתי את נעה על העניין עם בוז ועינייה ברקו מרוב ציפייה לאירוע. הסתובבתי עם זיקפה כל היום ואני בטוח שגם בועז היה במצב דומה. בועז הגיעה כמו שקבענו בשעה שמונה לחדר של נעה שהיה ריק משאר השותפות.

בועז לא הופתע כשראה אותי שכוב על המיטה בזמן שנעה רוכנת מעליי ואיברי בתוך פייה. הבוקשר אותו לבש בועז לא יכול היה להסתיר את הזיקפה שהסתתרה ומאחורי חתיכת הבד. סימנתי לבועז להתיישב ליידי והוא הוריד במהירות את מכנסיו. ידעתי שלבועז יש זין גדול, אך לא תארתי לעצמי עד כמה גדול הוא הופך להיות כאשר הוא עומד. אני חושב שגם נעה הופתעה קלות, כאשר עצרה את המין האוראלי לכמה שניות והביטה בו. ממש אין לי זין קטן אך הבחור נתן לי להרגיש כמו נער מתבגר ליידו.

נעה הביטה בי,  כאילו מחכה לאישור ממני לעבור לבועז , ואני בתנועת ראש קטנה גרמתי לה להבין שזה בסדר. היה לי ברור שנעה לא תצליך להכניס יותר מידי מהאיבר שניצב מולה לתוך פייה, אך היא עשתה מאמץ. בועז ישב על המיטה ונעה בעמידת על ארבעה על הריצפה משקיעה את מאמציה בלרדת לו. נעמתדי מאחורי נעה וקרבתי את קצה הזין שלי לחריץ שלה , שכבר נזל ונטף מבלי שאף אחד נגע בו קודם.

החדרתי את הזין שלי  לתוכה, מתמכר לתחושה ומכין אותה לקראת האיבר של בועז שעוד כמה דקות יהיה בתוכה. סימנתי לבועז שיבוא להחליף אותי, וביקשתי ממנו שיהיה עדין ממש, כי אם לי היה לא קל לחדור לתוכה בתחילת הקשר- לא רוצה לחשוב מה בועז יעשה לה.

עינייה נעצמו, מחכה לבועז. בועז התחיל להחדיר את קצה הזין, ועצר אחרי שנעה ביקשה ממנו. נעה היתה צריכה כמה שניות להתרגל. בתנועות קטנות קדימה - החוצה, בועז הכניס עוד סנטימטר ועוד סנטימטר לתוכה. לא הייתי בטוח כמה עמוק בוז יצליח לחדור ובאמת בשלב מסויים הוא נעצר כאשר כמה סנטימטרים עדיין היו בחוץ.

מהזין שלי שהיה לה מול הפנים היא התעלמה, והיה לי ברור  שהיא במקום אחר. בועז התחיל לדפוק את נעה בקצב הולך וגובר וגניחותיה של נעה הלכו והתחזקו. כל שנשאר לי הוא להינות מהמחזה תוך כדי אוננות. נעה היתה הראשונה לגמור בעוד בועז ממשיך בשלו, חודר לתוכה בכל כוחו. נעה ביקשה ממנו לגמור בחוץ והוא אכן עשה זאת, מורח את ישבנה בנוזל לבן וסמיך. כעת היה תורי לגמור בתוך פייה של נעה שידעה כל כך טוב איך לגרום לי לגמור בשניות ממין אוראלי.

לאחר כמה דקות בועז אסף את דבריו ויצא. אני ונעה נשארנו לכמה שעות אחרונות משותפות במוצב:-)

נכתב על ידי picok , 7/9/2009 12:19   בקטגוריות אהבה, אהבה... תשוקה... זוגיות, זוגיות ואהבה, יחסים פתוחים, סקס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpicok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על picok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)