לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט , לחיות את המציאות

All the shit I have to say here


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


SMILE

את עצמי [אממ במחשבה שניה? לא.]
אותו.
החברות המדהימות שלי(ניינה,בס!מה,יסמינה)
מוזיקה!!! אין כמו מוזיקה
להיות מאוהבת
להשתגע
לכתוב
מסיבות
לדפוק הופעה מגניבה ומיוחדת כמו שרק אני יודעת!
לילה. @_@
לישון. והרבה

 

רגע. הפסקה. אני לא עומדת בזה.
בעעעאעאאעא! #$#^*&%**
אהבה.דיכאון. אעע : S
בוקר
XDXPPP


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEE YOU BYE

נכתב על ידי , 30/6/2009 02:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




HELLO

יפע שלי
מלאך קטן שללי אתה לא יודע כמה שאני אוהבת אותך אתה הדבר הכי מוששלםם שאלוהים יצצר המלאך שנשלחח אלי במתנה משמים ואני אפילו לא יודעת למה

נסיך שלי יש לי רק 3 מילים להגיד לך

 
א=נ=י
 =א=ו=ה=ב=ת
=א=ו=ת=ך
^____________^

 

 

כמו שבחיים לא אהבתי ובחיים אני לא יאהב אתה הראשון והאחרון שאני יאהבבב
נסייך שלי תזכור שאני איתך לאורך כל הדרך
כי אנחנו שתינו ביחד זה לנצח ולנצח הזה?! =א=י=ן סוף
בקיצור חפרתי לך מספיק נסיך שלי מושלמייי
אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם חמצן שלי אוויר לנשמה שלי
מתגעגעת הרבה ומחכה שתחזור כברר :(
                ד=ע!2=ה [קוקי שלך] לוב יוו


קוקיוש
  נשמה יפהה שלי ..!! פרצתי כדי להגיד לך שאיןן עודד כמוךך..ושאני מ=ת=ה ע=ל=י=ך אוהבת מלאמלאמלא



יש לך חיוך מקסים

 

                   

               LOVU  KOKE       

 

תגידו מה שתגידו קנאים אני לא רואה 
 
הולכת קדימה לא דופקת חשבון
 
סולחת,לא שוכחת הכול בזיכרון
 
כל מה שיש לי בראש אני עושה
 
לא חייה בתוך בועה של אשליה
 
מה שה' ברא כך זה ישאר
 
אני לא מ=ש=ת=נ=ה בשביל אפח'ד
 
כל מה שיש לי אני אומרת בפנים
 
מי שאני אוהבת יודע=>יודע מי שלא מרגיש
 
דבר אחרון=>אני פשוט אוהבת את החיים


              

>-+על הריצפה כשאני דורכת יש כבוד>-+

>-+בשביל לקבל מבט ממני צריך לעבוד>-+

>-+על כל אחד אני דורכת כאילו הוא ריצפה>-+

>-+חומד..+_+ל=ת=ה=י=ל=ה+_+..אין מחליפה>-+

>-+כל אחד שבי פוגע נדפק בגדול>-+

>-+כשפוגעים בי לא יוצאים בזול>-+

>-+לא רואה אף אחד ממטר>-+

>-+מי שרוצה אותי צריך להיות אם כתר>-+

>-+בקיצור ולעניין...אני נסיכה>-+

>-+ואת חמודה ...את סתם קופה>-+

 

 

הגבול בין האהבה לשנאה דק מאוד...
 
כלומר כשאתה אוהב משהו אתה בעצם שונא אותו!
 
על כול דבר קטן שהוא עושה לך,כי הוא חשוב לך
 
וכל צעד או דבר שהוא עושה פוגע בך...
 
יותר משכול אדם אחר יכול לפגוע!~!
 
מסיבה אחת מאוד פשוטה שאתה רוצה שהוא יאהב אותך
 
ואתה רוצה להיות מושלם בעניו...
 
ולפני שאתה מחליט שאתה שונא משהו תחשוב שניה...אולי בעצם אתה...
 
אוהב אותו??...
 
 

לטעות זה אנושי,לחזור על זה ...זה טיפשי...אבל לסלוח זה אלוהי..!!

בנים הם כמו צל, תרדפי אחריהם הם יברחו ממך תברחי מהם הם ירדפו אחריך.

אני לא סנובית===>פשוט לא אכפת לי מה כולם חושבים עלי!

אני לא אגואיסטית===>אכפת לי מה קורה בעולם.

בנים הם כמו כדורסל===>יש להם תפקיד אחד בשבילי===>לקפוץ לי

בגלל שפגעת בי=>אלך ולא אחזור

בגלל שפגעת בי=>כשתיקרא לי לא אביט לאחור

בגלל שפגעת בי=>לא אחזור גם אם תתחנן

 

ומצידי תלך להזדיין!~!  (^.^)  (^.^)


 

 

נמאס לי מבנים שכל הזמן פוגעים

נמאס לי לאהוב ולחיות באשליות

נמאס לי מכאב שבלב צורב

נמאס לי להתאהב ואח"כ להתאכזב

אני רוצה להגיד אני שונאת אותך

אבל איני מצליחה כי אני יודעת שליבי עדיין שלך

נזכרת בכל הרגעים היפים שעברנו יחדיו

ומשפט האהבה שעל שולחני נכתב

אני עדיין מתה עליך

ואני לא יודעת איך אחיה בלעדיך
 
                                      
 
""o°oיום אחד תרצה אותי-כמו שאני רוצה אותך!!""o°o
 
°÷Oיום אחד תתגעגע אליי-כמו שאני מתגעגעת אלייך!!°÷O
 
יום אחד תאהב אותי-אבל לא בטח שאני יואהב אותך...
 
                                                                                                                       
     אוהבת אותך נסיך שלי==>______________!
 

השעה מא!חרת היום רק מתחיל

ואני פה כותבת וחושבת עליך במקביל

אתה כבר ישן שינה של מלאכים

והעט שביד מזכירה לי רגעי קסומים

זוכרת שרקדנו סלאו לאור נרת

זוכרת=>ש::נ::ש::ב::ע::נ::ו=>>ת-מ-י-ד=>>ב^י^ח^ד=>>ל^ה^י^ו^ת

מעולם לא היתה ולא תיה*ה לעולם

אהבה שכזאת הכי יפה מכולם

רק אותך לאהוב  ילד יפה שלי

רוצה שלבבך יהיה שמור רק אצלי

שמור עלינו  ותמיד תזכור את מה שעברנו

כי אף אחד לעולם לא יאהב כמו שאהבנו

מכל הלבבות שבעולם ליבי שייך רק לאחד ויחיד

-=אוהבת אותך מלאך שלי=-

לוב יוו 4 יור

 

אני מותק אבל יכולה להיות גם שטן

טעות אחת וחבל לך על הזמן

תזכור שאתה עוד צעצוע שאני מנצלת

יהיה מה שיהיה אני בחיים לא מתנצלת

תהיה הכי מושלם,אני לא מתאהבת

כואב לך ואתה מאוכזב

ככה זה להיות בי מ-א-ו-ה-ב

למה שציפית ,אני לא אחראית

ציפית להרבה.....וציפיות יש רק על כרית

אני נותנת אבל רק הוראות

פליטה אחת לא במקום ותגיד ל-ה-ת-ר-א-ו-ת

מי שיעשה איתי טעות אני יהרוס לו ת'חיים

תפנימו-אני בובה אבל איתי לא משחקים..!!

 

זה לא שאני בכיינית,זה שהחיים אכזריים

זה לא שאני מא!הבת בעצמי,זה שאין כמ!ני בחיים

זה לא שאני מט!רפת,זה אתם שמשעממים

זה לא שאני ש!אלת מלא שאל!ת,זה אתם שפש!ט לא מדברים בר!ר

זה לא שאני מת!סבכת, זה שאתם מכל שט!ת ע!שים סיפ!ר

זה לא שאני איטית, פש!ט אין לי לאן למהר

זה לא שאני משגעת לכם ת'מ!ח==>זה אתם שאין לכם עיס!ק אחר!o¥o

בעעעעעעעעעעעעעעע

אהבה שלא רק שהוא קרוב ...אהבה עם מרחב

אהבה שלא הכל רק שחור ולבן

וגם שרחוקים אוהבים כל הזמן!

ואת האהבה הזאת אני מצאתי

________ חיים שלי==>

אני אוהבת אותך כמו שלעולם לא אהבתי

זו אהבה ניצחית ולא מדומה

האה2ה הכי ק=ס=ו=מ=-ה

האהבה שלי ושלך!!

«:: *_______*::» + «:: *_______*::»

»{•°•LoVe•°•}»

______ נישמתי אתה האור בחיי

(¯`v´¯) i (¯`v´¯) you (¯`v´¯)

לא ילדותית>פשוט מלאת חיים

רק שתדעו אני שפויה>זה אתם שמטורפים

ממש לא תמימה>פשוט מעדיפה לא לחשוב על זה

לא מסטולה>מאושרת

לא שונה>מיוחדת

ממש לא צומי>פרובוקטיבית

גם לא סנובית>רק לא נחמדה לכולם

אף פעם לא נופלת>רק בוחנת מקרוב

לא הולכת לאיבוד>פשוט מנסה דרכים חדשות

לא פסימית>מציאותית

לא פרחה..לא ערסית..לא צפוֹנית..לא סנוֹבית..פשוט=|>________

(ד)עי (י)לדה (מ)ה (ע)ושה (ה)אהבה>(ד)(י)(מ)(ע)(ה)


 

                נ::ס::י::ך      ש::ל::י     א::נ::י     מ::ט::ו::ר::פ::ת     ע::ל::י::ך

 

 

 

SEE YOU BYE BYE
צ'אוווו קוקישוו

 

נכתב על ידי , 30/6/2009 01:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 491430647 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדעו!2ה ^___^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דעו!2ה ^___^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)