לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימנים של פריחה...


בחוץ כבר יש סימנים של פריחה ואצלי עוד מעט...

כינוי:  I am just ME

בת: 32

ICQ: 415166430 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

פריק קונטרול


השמש כבר התחילה לתת לנו ימים חמים ואפילו הספקתי לחשוף את העור שדהה בחורף קצת לשמש


לפני כמה ימים אמרת לך שעוד מעט קיץ ובקיץ כולם נפרדים, שיש מן מגיפה כזאת שבקיץ קורות פרידות


שחורף זה זמן של ביחד ובחורף אתה נמצא יותר בבית ובקיץ אתה יותר פעיל חברתית אז לא צריך חברה, זה סתם מעיק


אתה הסתכלת עלי ואמרת לי שאנחנו לא ניפרד בקיץ ואז לחשת לי באוזן בחיים,


אני כלכך אוהבת שאתה לוחש את ה"בחיים" שלך עם הטון הזה שגורם לי לצחוק בקול


כמו הפעם ההיא שאמרת לי שאתה מרשה לי להפסיק לעשן כי אתה גם ככה כבר מאוהב בי אבל פעם זה היה אצלך חוק ברזל בחורה שמעשנת


ואפילו פסלת בחורות בגלל זה ואחרי שנייה לחשת לי "בחיים אל תפסיקי לעשן" וצחקתי בקול והבטחתי לך שאני לא אפסיק ואז זרקתי, רק בהריון.


ומשהו ב"בחיים" הזה גורם לי להרגיש טוב, שאתה רציני ואני לא כאן כדי להעביר לך את הזמן.


 


קשה לי הימים שאתה רחוק ממני, שאני לא יודעת מה איתך, שאני לא בשליטה


כמו עכשיו שנסעת רחוק, לצד השני של הארץ כדי לראות את חברים שלך כי אני הצעתי לך ושחררתי אותך מלבוא איתי לבקר את הבית שלי


אבל האמת היא שלא כלכך התכוונתי לזה ובאמת קיוויתי שתגיד שהבטחת שתבוא איתי אז אתה תבוא ואני יודעת כמה חברים זה חשוב


אבל קשה לי שאתה רחוק ואני כלכך פריק קונטרול שאני חייבת לדעת מה קורה תמיד וזה משגע אותי


ואני מפחדת שיקרה לך משהו ואני לא אהיה שם או שפתאום תקבל מן הארה כזאת ותבין שאתה לא צריך להיות איתי


ואז זה מעלה בי מועקה ובא לי לבכות.


החוסר ביטחון הורג אותי לפעמים, אני מפחדת שתלך ברחוב ותראה מישהי שנראת יותר טוב ממני והרי מי לא תסתכל עליך? אתה חתיך!


ואני רואה את כל המבטים של הבנות שאנחנו הולכים ברחוב ואתה מחזיק לי את היד והמחשבה שיש לי בראש זה שהם בטח אומרות" מה הוא עושה איתה?"


כי כנראה זה מה שאני הייתי חושבת אם הייתי רואה אותך עם מישהי כמוני.


 


 

נכתב על ידי I am just ME , 5/3/2016 01:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am just ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am just ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)