לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life



כינוי:  shelka

מין: נקבה

ICQ: 467178592 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

למה דווקא אני צריכה כל כך לסבול ממך ? [פריקה]


למה למה למה ?!

נמאס לי כבר ממנו למה תמיד אני צריכה לסבול ממנו?

תמיד הוא אומר לי שהם היו הרבה יותר טובים ממני ואני כזאת וכזאת..

מה כבר ביקשתי ממך מה?

לנסוע לפ"ת ?!

אזזזזז......!?

אני לא ביקשתי ממך יותר מזה..

אני לא לבינה למה אני ניתקעתי אם אחד כמוך..

אתה לא מבין את זה שאני גם רוצה לצאת לטייל להנות והכל....?!

למה על כל דבר קטן אתה ישר מעניש אותי למהה ?

אני עשיתי לך משהו רע? לאאאא לא עשיתי לך כלום אז למה אתה ככה..?

נימאס לי כבר ממך פשוט נימאס..

וכשסופסוף אני אומרת לך את האמת בפרצוף אתה נעלב ושם אותי בעונש ?!

מה האמת קשה לך?

אמרתי לך רק את האמת אז למה להעניש אותי על זה אני לא מבינה..

אתה רוצה שאני ישקר לך??סבבה אין לי בעיה

פשוט ניאמס לי כבר נשבר לי הזין לשתוק פשוט נשבררררר !!!



 

 

[הפוסט הוא בשביל לפרוק לא אכפת לי שאף אחד לא קורא את זה...]

נכתב על ידי shelka , 27/6/2009 22:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshelka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shelka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)