לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי! מקווה שתהנו.. ^^

Avatarכינוי: 

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2009

הגמד והענק


מה נשמע?
אצלי הכל טוב. ^^

היום עשינו על האש בבית של סבתא של מישהי. היה נחמד!
סוף כל סוף מישהו גר קרוב אלי. תמיד אני זה שצריך ללכת חצי שעה כדי להגיע לבית\מקום מסויים מהבית שלי, והפעם, סוף כל סוף, תוך חמש דקות הגעתי לבית שלה.. XD היא גרה אצלי בשכונה..

ביום ראשון אני יוצא לסמינר מדצ"ים (כידוע לכם) אז יש מצב שאני לא אעדכן עד יום שבת הבא או משהו כזה. הסמינר הוא מיום ראשון עד שישי.. אף פעם לא הייתי שישה ימים מחוץ לבית מבלי אף אחד מהמשפחה שלי, תמיד יש פעם ראשונה.. ^^
קבענו (כל מי שיוצא לסמינר) שנשחק שמה הגמד והענק - למי שלא מכיר, במשחק הגמד והענק עושים הגרלה ולכל אחד יוצא שם של מישהו אחר. על אותו הבנאדם להיות הגמד של מי שיצא לו בפתק מבלי שהוא יידע. מה זאת אומרת להיות גמד? זאת אומרת שאתה כותב לענק שלך מכתבים, קונה לו ממתקים ובכללי, מעניק לו אהבה וחום.. P:
כל אחד הוא גם גמד וגם ענק..
בסוף הסמינר נגלה מי הענק של מי (מה שרוב הסיכויים יתגלה לנו כבר ביום השני או השלישי.. XD)
אני סיימתי עכשיו לכתוב את כל המכתבים (מכתב לכל יום) לגמד שלי (למרות שאני עדיין לא יודע מי זה יהיה). כתבתי את זה במחשב ככה שהוא לא יכול לזהות לפי הכתב.. ^^

יאללה אד,
טוב, אז לכל מי שעוקב, בסוף הספקתי לעשות את הפרק השישי ואפילו התחלתי שתי סצנות מהשביעי.. D:
תהנו,







למי ששם לב,
הפעם (לעומת כל חמשת הפרקים הקודמים) קווי המתאר של אד הם בצבע שחור ובגודל קבוע. אני חושב שזה הרבה יותר יפה והרבה יותר ברור..
מצא את ההבדלים:




נמנמנמנמ,
זהו.

יאללה ביי, נתראה בסוף שבוע הבא.. ^^

 

עריכה:

שיניתי קצת את העיצוב (בעיקר ברשימות).

מה דעתכם? ^^


 

נכתב על ידי , 29/7/2009 17:54  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,011
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אד- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אד- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)