לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Project Runway



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הביקורות והתוצאות למשימה הראשונה + המשימה השניה


שלום לכולן

אני מקווה שתהנו מהפוסט,

ואם מישהי צריכה הארכה או שיש משהו לא ברור תגידו

ואני אסביר ואסדר הכל.

אוהבת 3>

 

 

ביקורות המשימה הראשונה

המשימה הייתה לעצב לאחת מהקליקות הבאות שנתתי: מעודדות, ילדי פרחים, חנונים, פריקים, סקייטרים, אנימה קידס וספורטאים.

כולכן עמדתן במשימה, אז כל הכבוד! :)

מיותר לציין שהביקורות באות כדי לקדם אתכן למעלה ולשפר בלבד נכון? אם העלבתי או פגעתי במישהי אני מצטערת,

זה לא בכוונה...

 

רינת - מעודדות:

 

אני לגמרי יכולה לדמיין את הדמות האידיאלית של מעודדת ראשית [בלונדינית עם גוף מושלם והררי כסף]

לובשת, מאופרת ומאובזרת כמו שהצגת. החצאית טיפה לא קשורה, אבל היא מכניסה לסט קצת סטייל סקול-גירל

בריטי כזה וזה מגניב :)

סך הכל אהבתי מאוד!

 

ענבל - ילדי הפרחים:

 

ושוב, יש פה קלאסיקה... זה סיגנון ילדי הפרחים האידיאלי - MAKE LOVE NOT WAR, הסמל של PEACE,

משקפי הרטרו והשמלה עם ההדפס.

אני אישית מתה על הסיגנון הזה, פשוט ונוח :)

סט קליל ונחמד, לא הייתי שיהיו לי את הסנדלים המדהימות האלה במגירת הנעליים שלי

 

רונצ' - חנונים:

טוב, בהחלט קלעת להגדרה של חנון בסרטים האמריקאים, אבל בכל זאת, חסרים לי כמה דברים...

דבר ראשון - אי אפשר לדעת שהסט הזה מיועד לאישה, אבל אני לא אוריד על זה ניקוד כי לא אמרתי במפורש שזה צריך להיות לבת.

התמקדת יותר מידי בקטע של החנון ופחות מידי בקטע של שזה יהיה חנוני וישאר שיקי ואופנתי.

אבל אני חייבת להודות שהגרביים מגניבות בטירוף והחולצה חמודה

 

אמילי - פריקים:

 

את פירשת את הפריקים בצורה גותית-פאנקיסטית ועדין אופנתית, אז ח"ח על זה :)

אני אוהבת את זה שהמילה PUNK מופיעה הרבה פעמים ברקע, זה מזכיר לי גרפיטי וזה בהחלט

מתאים לסיגנון שבחרת...

אני חושבת שהמגפיים מעמידות את הסט על גבול הזול, אבל הדוגמנית ברקע והסיכות לשיער פחות או יותר הצילו את המצב.

פרשה

 

דנה - ספורטאים:

 

סט חמוד וספורטיבי במיוחד, לא כל כך הבנתי איך ה rawr מתקשר לכל הקטע אבל לא חשוב...

אני אוהבת את השילוב של החולצה הירוקה השורטס הלבן והנייק הלבנות-בז', שילוב עדין ומגניב :)

המחבט טניס מאוד מוסיף, וגם העיפרון והמברשת סומק.

 

שקד - ספורטאים:

 

עוד סט ספורטיבי, אפילו יותר מהקודם.

לדעתי שמת דגש חזק מידי על הספורטיבי וקצת שחכת את האופנה בכל העיניין, אבל עדין - המחבט טניס,

המגבת, התיק, הבקבוק מים, המגיני זיעה, ה MP וכל הדברים שברקע מוסיפים מאוד ומשדרגים את הסט מאוד.

 

דנה 2 - אנימה קידס:

לדעתי קלעת בול להגדרה של אנימה&מנגה קידס. צבעוני, מפוצץ בהלו קיטי וילדותי. [במובן חיובי!]

סט מגניב ביותר, אבל לדעתי אם את משתמשת בכל כך הרבה צבעים תקבצי אותם ביחד.

נגיד התוספות שיער - רעיון מעולה, אבל למה הן מפוזרות? הם היית שמה אותן צמוד אחת ליד השניה זה היה יכול

להיות ממש מגניב ^_^

 

עפרי - פריקים:

וי איזה סט מגניב! אהבתי את הכפפות, הסקיני, מעיל העור והאולסטאר, אבל במקומך הייתי עושה את אחד הפריטים

קצת יותר צבעוני כדי שיהיו בסט עוד צבעים חוץ משחור-אפור-לבן.,

הפירסינג, העיפרון והלק ברקע מאוד מוסיפים, כל הכבוד ^^

 

בר - מעודדות:

הכנת סט שהוא הדימוי המושלם למעודדת, הכל מתאים בול :)

רק קצת מפריע לי שהסט כל כך ריק, היית יכולה להוסיף איזה רקע נחמד ואיפור שהיה ממחיש

יותר טוב...

 

נטע - סקייטרים:

ואי אהבתי בטירוף, איזה נעליים מושלמות!

שוב, כמו שהערתי לרונצ' כבר מקודם, קצת קשה לדעת שזה סט שמיועד לבת, אבל אני לא אתייחס לזה

בניקוד כי לא ציינתי במפורש שזה צריך להיות לבת...

יכולת להוסיף קצת איפור, וזה היה משדרג את הסט ומעלה אותו כמה רמות למעלה

 

זהר - ילדי פרחים:

אהבתי!

השתמשת בצבעים שבמבט ראשון לא הולכים ביחד - חום וכחול-טורקיז כזה, אבל הם משתלבים מצוין.

השתמשת בשמלה עם הדפס מעניין והוספת אקססוריז ואיפור ברקע, זה מוסיף מאוד ^^

סך הכל סט מקסים, מאוד אהבתי :)

 

שרון - סקייטרים:

סט יפה וצבעוני, סקייטרי בעליל :)

אני לא יודעת למה אבל משהו בשילוב של הנעליים עם הכובע והסווצ'רט מפריע לי.

טלי - אנימה קידס:

כמה שאמרת שאת נוראית בסיגנון הזה - קלעת בול לסטייל.

סט צבעוני, שלמרות מגוון הצבעים והטקסטורות בו הכל משתלב יפה ביחד.

כל הכבוד ^_^

 

תמרי - מעודדות:

ורודדד! ורוד מידי האמת.

היית יכולה לשלב עוד צבעים כדי שזה יראה יותר לביש, והסט קצת ריק...

 

חן - ילדי פרחים:

איזה סט מהמם *~*

די קלעת לפנטזיה שלי לילדי הפרחים :) ג'ינס בהיר וקצר, משקפי שמש חומות,

תיק עור, שרשרת ארוכה, גיטרה...

אהבתי מאוד, וזה שהוספת את הדוגמנית עם התסרוקת סיקסטיז בצד הוסיפה מאוד

 

 

התוצאות

עשר הבנות שהשמות שלהן מופיעים מתחת עוברות לשלב הבא, מזל טוב :

אמילי, דנה, שקד, דנה 2, עפרי, נטע, שרון וטלי

לשש הבנות שהשמות שלהן מופיעים מתחת יש את הציונים הטובים והגרועים ביותר:

ענבל, רונצ', בר, זהר, תמרי, חן ורינת

 

המנצחת למשימה הזו היא חן, מזל טוב :)

יש לך חסינות למשימה הבאה!

 

במשימה הזו יש שתי מודחות:

אמילי שפרשה ועדן שלא הגישה.

 

 

המשימה השניה

המשימה השניה שלכן היא מצד אחד פשוטה ומהשני מסובכת - עליכן להכין סט שייצג אתכן ואת סיגנון הלבוש

ויעביר את הסטיילינג שלכן בצורה הכי טובה, אופנתית ונכונה.

כשאתן מגישות בבקשה תכתבו את השם שלכן, אני עוד לא מצליחה לזכור את השמות של כולן עם הכינויים והבלוגים והכל ><

תאריך ההגשה הוא יום שני ה 3.8

שיניתי את תאריך ההגשה, התאריך החדש הוא

יום רביעי ה 5.8!

ב ה צ ל ח ה

אה, וכשאתן מגישות תכתבו את השם שלכן!

 

הבנות שהגישו את המשימה [9 מתוך 14]:

טל, נטע, בר, דנה 2, תמרי, עופרי, שקד, זהר, חן,

 

 

Gil

נכתב על ידי , 30/7/2009 15:55  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,019

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Project Runway אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Project Runway ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)