לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היו זמנים..



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010


אוקי .. ואאו , אחרי כמעט שנה חזרתי ..

כ"כ הרבה לספר ..כ"כ הרבה לפרוקק  !

 

נתחיל ?

רע לי , כ"כ רע לי..

ההורים של חבר שלי גילו שאני קטנה..(הוא בן 17 )

ההורים שלו ממש ממש לא אוהבים אתזה .. כל היום אומרים לו בבית שהוא פדופיל , וחולה נפש שהוא יוצא עם ילדה קטנה ..

רוצה למות . באמת,

אנשים שמאכזבים אותי כ"כ .. תמותו אוקי !?

את הבטחת לי מ.. את הסתכלת לי בעניים ובטחתי בך , כי מתי שנוח לך כיף לך ללבוא אלי נכון !? כי יש פה אוכל טוב ומזגן והכל .

ניצלת אותי . מרגישה חרא.

כשנוח לך את יודעת לבוא אלי הביתה .. להיות פה שעות .. שאני נותנת לך את כולי ..ואז ללכת , וכשאני מבקשת משו ולא נוח לך באותו רגע ? אז בחיים לא ! נכוןןן !?

כמה שאני נותנת לך את כווווולי ברגעים שאני הכי לא יכולה בעוולם !!!!! עוצרת את כל החייייייייייייייייייים בישבילך ! עושה כ"כ הרבה למענך.

ואתה ? ♥

בחיים שלי לא אהבתי מישהוא ככה.. לא רוצה שזה ייגמר .. מרגישה כמו פושעת .. כאילו אני עושה משו שהוא רע , כאילו גנבתי ..

זאת בסה"כ אהבה . אהבת אמת ..

אני רוצחת ? אני גונבת ? אני בסה"כ רוצה להיות עם מישהוא שאני כ"כ אוהבת..

בחיים שלי לא הייתי כ"כ מבולבלת.. ועוד ההפסקה שלקחנו ? רוצה למותממנה .. כ"כ קשה לי , אין לך מושגגגג

כשהסתכלתי לך בעניים .. ראיתי כמה קשה לך .. במבט אחד ! כמה שרצית לנשק אותי באותו רגע .. ואיך שהתרחקת בשניה .

וחברים ? הלוואי שהייתה מילה כזאת באמת...

חבר , אמור לתמוך בך .. לא ?

חבר , אמור להיות איתך שאתה צריך אותו .. לא ?

חבר , אמור לעזוב הכל כשרע לך ..לא ?

אז למה כל אלה לא קורים אף פעם.

אין לי מה להגיד , חוץ מהמילה אכזבה. פשוט.. מכולם

במקום לתמוך בי ולהיות איתי .. כשאני מרגישה הכי הכי חרא בעוווווווולם את באה ומשפילה אותי יותר ? מראה לי את המצב כאילו אני פושעת !?

אני גם ככה מרגישה פושעת ! גנבת ! ועל מה.. על אהבה.. אשכרה על אהבה ,

אני לא ילדה רעה . באמת שלא ..

אני ילדה שצריכה אנשים מסביבי , חברים . לא כמוכם ! אמיתיים..

 



נכתב על ידי , 9/6/2010 21:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאיה לנצח :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאיה לנצח :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)