לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

a.n.n.a



כינוי:  a.n.n.a

בת: 29

ICQ: 407372450 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

בדיחה :))) תגיבוו


מנכ"ל חברה גדולה ביקש לדבר עם אחד מעובדיו לגבי בעיה דחופה עם המחשב המרכזי. הוא התקשר לעובד הביתה, וזכה ללחישתו של ילד: "הלו?" "אבא בבית?" הוא שאל. "כן", ענה הקול הקטן. "אני יכול לדבר איתו?" הילד לחש לו "לא". מופתע, ומאחר ורצה לשוחח עם אדם מבוגר, שאל המנכ"ל "אמא שלך נמצאת?" "כן". "אני יכול לדבר איתה?" שוב ענה לו הקול הקטן, "לא". בתקווה שיש מישהו שם שאצלו יוכל להשאיר הודעה, שאל המנכ"ל, "יש אולי עוד מישהו שם?" "כן", ענה הילד, "שוטר". בעודו תוהה מה שוטר עושה בבית העובד שלו, שאל המנכ"ל, "אני יכול לדבר עם השוטר?" "לא, הוא עסוק", לחש הילד. "עסוק במה?" "בלדבר עם אבא, אמא ומכבי האש", היתה התשובה בלחישה. המנכ"ל החל לדאוג כאשר שמע רעש שנשמע לו כרעש של מסוק דרך הטלפון. שאל המנכ"ל: "מה זה הרעש הזה?" "הליקופטר" ענה הילד בלחש. "מה קורה שם?" שאל המנכ"ל, ועתה כבר היה מודאג מאד. בלחישה מלאה ביראת כבוד, ענה הילד: "צוות החילוץ עכשיו נחת עם הליקופטר". לחוץ ומודאג, ויותר ממעט מתוסכל, שאל המנכ"ל, "אבל מה הם מחפשים?" עדיין בלחישה, ענה לו הקול הצעיר, המצחקק לו בשקט: "אותי".

 

חחחחח אהבתי  :))))

 

 

תגיבווווווו♥♥

נכתב על ידי a.n.n.a , 5/12/2009 09:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של a.n.n.a ב-8/12/2009 19:39
 



שאלוןןןןן


שאלוןןןןןןןןן  :))))))

 

 

אכלת משהו שגרם לאחרים להקיא?  לא

שחית בעירום? לא

ברחת מהבית? לא חח

התחילו אתך? כע

 צפרו לך? כע

שרקו לך? כע

נשארת ער כל הלילה? כע

לא אכלת יום שלם? ניראלך שמנה אני:D

דיברת בטלפון כל הלילה? לא

 הרגת מישהו?בטטח

נישקת מישהו מאותו מין? כע חח

 מעבר לנשיקה? אני נשואה אז מה נראלכם חחחחחח ***דניאלה**

בגדו בך? ניראלך מיש שיבגוד בי לא יהיה לו טובב 

הרגת חיה בטעות?נמלה?

 הרגת חיה בכוונה? לא

גנבת משהו? מילא?

 עישנת סיגריות? כע

. עישנת נרגילה? לע

ניסית סמים? לא

שתית אלכוהול? כע 

השתכרת? לע

התנשקת? כע 

עשית סקס? לא עיניינך :]

ישנת עם בן המין השני בלי סקס? כע 

עשית או תכננת לעשות פירסינג? כע 

עשית קעקוע? לא אבל עוד מאט אני עושה :)

 הסתפרת? מילא?

 אכלת חבילת אוריאו שלמה? לא 

השתמשת באוכל לא למטרת אכילה? זרקתי על אנשים

צללת עם דולפינים? לא

 היית ערום בציבור? לא מה אני זונה?

קיבלת חשבון פלא' של יותר מ500 ש"ח? ישמצב

התאפרת?בטח 

רצית להיות בן המין השני? כע אבל ליום אחד

 התקלחת יותר מפעמיים ביום? כע

היו לך משקפי ראייה? לע

הרגשת שאתה בוגד בעצמך? לא

 שיקרת למישהו? כע

היית מאוהב ?כע

 התעלפת? לא

קיבלת נכשל בתעודה?יותר מנכשל אחד:D

שברת עצם בגוף?חס וחלילה לא עליי

 הקאת? כע

עשית קרב גרעפסים? חחחח לא

 הלכת מכות? לע

שיחקת טאקי? כע

שיחקת מונופול? כע

 הוצאת מלא כסף על שטויות? כע תמידד

הברזת מבצפר? כע

 התחרטת על משהו שעשית?בטטח

 היית מאושר? כע

התנצלת על משהו שעשית? כע

היית מכור למשהו? יש מצב

היית כל הלילה על המחשב? כע

 התקלחת עם מישהי? כע

 היית עם מישהו שלא באמת רצית? כע

קמת באמצע הלילה סתם ככה?כע

זכרת חלום? בטחח

 חלמת שאתה נופל? כע

 זוכרת נרדמת בשיעור?לא שזכור לי

העברת פתקים בשיעור? מי לא?

תמיד תפסו אותך? לא תמיד

 התעקשת על משהו מטופש? ניראאלי

 הברזת למישהו בלי להודיע? לע

ניראלי התחרפנת? כע יכול להיות :]

 ביקרת אצל פסיכולוג? לע

בכית ליד הרבה אנשים?כע 

בכית ליד מישהו אחד מהמין שלך?כע

 בכית ליד מישהו אחד מהמין השני? כע

 היית בהופעה חיה של זמר אהוב? כע

רקדת בגשם? חח ניראליי

 צרחת מפחד? ואואו תמיד XD

השתמשת בטמפון? לע

 שנאת את עצמך? ישמצב

צעקת על מישהו? חחחחחחחח מי שמכיר אותי יודע שתמיד ..

בכית בגלל מישהו? תאאמת ?אבל באמת תאמת כע חחח

בכית בגלל מישהי? כע חברות :D

עשית משהו שלא חשבת שתעשה? כע ניראלי

אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת? לא

בכית בסרט? כע 

היית על במה? כע

 התעלמת ממישהו בכוונה? כע חח איזה רעה אני אה?

 ניתקת למישהו בפרצוף?כע

בכיתה לאחרונה?כע

צחקת עכשו?לא

הייתה פעם באילת?כע

פעם ירדת על דתי ?לא אני ילדה "טובה "

פעם חברה אמרה לך שמהוא אל האחר וצעקת את זה והיא צחקה ? כע חחח

איך השאלון עד  עכשוו ?חחופר

רוצה לסיים ?בארורר 

 

 

תגיבוווו :)))

נכתב על ידי a.n.n.a , 2/12/2009 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa.n.n.a אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a.n.n.a ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)