לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

success4revenge


המטרה ברורה לא להיראות פרה

כינוי:  bikini

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

המטרה של כולן היא להיכנס לג'ינס....המטרה שלי היא להראות טוב בחוטיני :)


אז כן זה עוד בלוג #דיאטה#אימונים#אני לא מרוצה מהגוף שלי#רזון

אז ככה

תכנון למחר

בבוקר לשתות תה (שזה איזה 5 בבוקר....אז לא בא לי לאכול)

אחרי זה ב-8 מעדן 0% שומן-54 קל

ב-12 שלט עם תירס אפונה גמבה טונה ועגבניות

ב17:00 עוד מעדן עם תה וחטיף אנרגיה-156

ואם נסדר את זה נכון

זה יראה בערך ככה





אני יודעת שכל יפי הנפש יתעוררו ויגידו שזה עדיין מעט מדיי

אבל מחר אני לומדת לימודי ערב אז לא יהיה לי זמן פנוי להתאמן......

תוכנית אימונים תעלה מחרותיים :)

 















 

 

נכתב על ידי bikini , 3/12/2013 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,880
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbikini אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bikini ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)