לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קנדלה וטראנו מהאח הגדול :)


מה אפשר להסביר . ? אני משתתפת באח הגדול :) ו... זה האתר של המשתמשת D;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סיטואציה ראשונה l כמה דברים לדיירי הבית 3>


יצאה לנו סיטואציה שיא המאאגניבה כדאי לראות 3=

" ברוכים הבאים לבית האח הגדול ! " , אמרה האחות הגדולה .

" לבינתיים אתם יכולים להתרשם מהבית ולהכיר אחד את השני ,

בקרוב יפתח חדר השינה והחצר "  .

" איזה מדהיים פה " אמרה רוסיו .

" פשוט עצוום , חשבתי שזה הרבה יותר קטן " אמרה ברנדה .

" וואו , תראו את הסלון " , אמרה טיילור מומסן .

" ואת המטבח " , אמרה מיילי .

" יווא , אני רעב ! " אמר זאק והוציא לחם וגבינה מהמקרר .

" אני נכנס ראשון למקלחת ! " אמר דרייק וסגר את הדלת .

" דיירים יקרים , חדר השינה והחצר פתוחים , אתם מוזמנים לראות ולהתרשם ,

גם חדר האחות הגדולה פתוח וכל דבר שיש לכם להגיד ,

תוכלו לכתוב שם . חלק מהמיטות בחדר השינה הן מיטות זוגיות ,

אז תקבעו עם מי אתם רוצים לישון " אמרה האחות הגדולה .

" וואי , איזה מיטות נוחות " אמרה ברנדה וקפצה על המיטה .

" בואו נלך לראות את החצר " אמרה אאוחניה .

" איזה גוודל " אמר זאק בהתרגשות .

" איזה כיף , יש בריכה ! איזה מדהימה היא ! " אמרה אבריל .

" אני בטוח שהיא הרבה יותר יפה מלמטה " , אמר קול וזרק את אבריל למים .

" אני יהרווווג אותך ! " אמרה אבריל ורצה אחריו בכל הבית רטובה .

" אני לא מאמינה שאני ממש בתוך הבית " אמרה טיילור סוויפט .

" וואי גם אני " אמרה היילי .

" טוב , מה עושים ? " שאלה אאוחניה ..

" לא יודעת .. מה בא לכם ? " אמרה אבריל .

" דיירים יקרים , עכשיו אקריא לכם את רשימת המתמודדים במשחק ,

ככה תכירו יותר טוב אחד את השני " אמרה האחות הגדולה .

 

בנות

 

אאוחניה סוארז

בת 17 .

אוהבת לדגמן לשיר לרקוד אוהבת לצאת עם חברות ולהנות מהחיים .

 

אמיליה אטיאס

בת 22 .

שמחה, חייכנית, אנגטית, אוהבת לרקוד ולשיר .

 

ברנדה אסניקר

בת 18 .

שחקנית מצליחה , מהממת , מצחיקה , חמודה .

אוהבת לשיר ולרקוד , פצצת אנרגייה .

 

טיילור מומסן

 

בת 18 .

טיילור מומסן שחקנית מוכשרת.

יש לה להקה  קטנה משלה, יפיפיה אמיתית ,

מדגמנת לחברות בארה"ב.

 

מיילי סיירוס

בת 17 .

יפה, נחמדה ובעלת ערכים.

לא פנים יפות, יש משהו בפנים.

(חרוז XD)

 

מריאנה אספוסיטו

בת 18 .

שמחה ,אנרגטית , מוזיקה היא החיים שלה ,

מתחברת לכולם , רגישה .

 

אבריל לאבין

 

בת 18 .

קופצנית, חברותית, אוהבת להשתגע ,

שמה פס על כל התגובות הרעות .

 

מריה דל סרו

בת 19 .

אוהבת לשחק ולדגמן , לפעמים קצת ביצ’ית ,שמחה , מתחברת לכולם .

 

קנדלה וטראנו

בת 19 .

שמחה , לפעמים קצת ביצ’ית , חברה נאמנה .

 

רוסיו איגרזבל

בת 19 .

מורדת, אומרת תאמת בפנים, מצחיקה, מתחברת לאנשים מהר מאוד,

 לפעמים לא חושבת לפני שאומרת משהו אבל סולחים לה מהר,

אנשים אוהבים אותה והיא אוהבת לחייך ולצחוק, בעלת חוש הומור. קצת שתלטנית.

 

אשלי סימפסון

בת 19 .

זמרת,אוהבת לרקוד ולשיר,מצחיקה ,כיפית,נחמדה

 

היילי וויליאמס

בת 19 אני סולנית להקת פארמור , מצחיקה ושובבה, אוהבת לעשות כייף .

 

טיילור סוויפט

בת 19 .

אוהבת נורא שירי קאנטרי, כותבת ומלחינה את השירים שלי,

וכמובן שרה אותם בסוף .

 

בנים

 

טאקאנורי

בן 20 .

מוזיקאי, אוהב מוזיקה. יפני במקור.

מעריץ של האנימה Gundom וחובב עוגות אורז.

 

ניק ג'ונאס

בן 23 .

חברותי,מת על בנות,נחמד,אוהב רק כשהוא רוצה,

מת על מוזיקה ואוהב לשיר .

 

קול ספראוס

בן 19 .

אוהב לשחק, לבלות עם חברים ולהתנסות בדברים חדשים .

 

דרייק בל

  

בן 22 .

מוזיקאי , חברותי , קומיקאי , ג’נטלמן , שחקן , נחמד .

 

זאק אפרון

בן 19 .

נחמד,מצחיק,מתחבר בקלות,קנאי,שחקן,אוהב להיות מוקף בחברים,ונאמן.

-

" כולכם חמודים " , אמרה טיילור סוויפט .

" חח גם את " , אמרו כולם ביחד .

" איפה היינו לפני שהיא קראה את הרשימה ? " שאל ניק .

" במה עושים , לא ? " אמר טאקאנורי .

" כן . אז .. מה עושים ? " שאלה אמיליה .

" רוצים ללכת לבריכה ? " שאל קול .

" ללללא , הרגע יצאתי מהמקלחת , אני לא יכול

עכשיו להכנס לברייכה " אמר דרייק .

" שתוק , יאללה , יש כדור ? " שאלה היילי .

" אני ילך לבקש מהאחות הגדולה " אמרה רוסיו .

- כעבור דקה -

" היא אמרה עוד דקה להכנס לקחת " אמרה רוסיו .

- כעבור דקה נוספת -

" יש לנו כדוווור ! " צרחו רוסיו ומיילי .

" טוב , אז אני פשוט יסתכל עליכם מהכסא הנחמד הזה שפה .. "

אמר דרייק .

" יווואוו " אמרו כולם ביחד והשפריצו עליו .

" יופי , עכשיו אני צריך להתקלח שוב " אמר דרייק .

 

כל הדיירים שיחקו בבריכה וקנדלה ומריה השתזפו .

" למה אתן לא נכנסות ? " שאלו ביחד מריאנה , ברנדה ואאוחניה .

" אנחנו צריכות לעבוד על השיזוף שלנו " , אמרו קנדלה ומריה .

" אחר כך תעשו את זה , עכשיו כנסו " אמר ניק , לקח אותן למים והפיל אותם .

" אתה עוד תחטוף על זה ! " אמרו קנדלה ומריה והטביעו את ניק .

- לכל הדיירים תדעו שאני חוולה עליכם 3>

ואני מקווה להתחבר אליכם כמה שיותר :) לא הייתי פעילה כיי..

לא הייתי המון בבית ולא היה לי זמן D;

והיילי , ודרייק . ? מזל טוב יפים שלי !!!

אווי ! שחכתי גם את ברנדה וזאק !!

ותודה לדרייק על הידיעות :)

היילי ודרייק 3> מושלמים שלי :)  

ברנדה וזא' 3> מושלמיים שלי :)

אוהבת את כולםם !

קנדלה וטראנו D:

נכתב על ידי , 30/6/2009 14:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדן - קנדלה וטראנו מהאח הגדול :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדן - קנדלה וטראנו מהאח הגדול :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)