לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No more tears


Cry for love , And prey for nothing

Avatarכינוי:  †MrPentegram†

בן: 28

ICQ: 274364943 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

Dream about the ship


אני מרגיש די דפוק שאני כותב אשכרה על חלום אבל הוא היה נפלא .

זה כאילו הכל הסתדר

חלמתי שליד ביתי יש ים יפה וכחול כזה ויש מפרצים כאלה ועליו עומדת סירה

הסירה התחילה לנסוע ופתאום נפלה בכל פעם שבאתי למקום ההוא היית סירה שנפלה

זה לא היה מוזר מידי לראות אותה נופלת בפעם הראשונה

המקום הזה היה מקום להשראה גדולה לכתוב בו שירים

ולעשות שם שיעורי בית וכאלה

היה שם שמש שמנצנצת על הים ואז כשאתה קם

בעצם יורד גשם וכל החלום נמס כמו תמיד מחדש :<

 

 

הסירה הכי דומה לסירה שחלמתי עליה 3>

בייביי

נכתב על ידי †MrPentegram† , 26/3/2010 13:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מציאות .


אנחנו חיים בשביל להוכיח את עצמנו , איך אנחנו שורדים בתוך החברה .

החברה היא סוג של מכשולים שיכולים לקדם אותך ולגרום אפילו להתאבדיות

קשה להתמודד עם המציאות לפעמים .

 

לפעמים אני מסתכל על כולם ואני נהיה עצוב לחשוב עד כמה האנשים חיים ללא ידיעה שברגע אחד הם יכולים לאבד הכל

כשאני מסתכל על אח שלי הקטן זה אחרת אני מתחיל לבכות וזה קשה לי

יש בו משהו אחר לגמרי

 

אני מאמין שצריך לנצל את החיים כמה שיותר טוב כי יום אחד הכל פשוט יהפוך לשחור

ובאמת צריך להוכיח את עצמנו בשביל שייזכרו אותנו

 

יצא לי פוסט מטומטם אבל אני כותב מה שאני מרגיש .

 

סתיו 3>

 

נכתב על ידי †MrPentegram† , 15/3/2010 15:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרגשתי שאני באמת חייב לחזור לעדכן פה


הרבה זמן באמת לא הייתי פה . 

התגעגעתי למקום הזה מאוד ועכשיו חזרתי

שוב חייב אהבה , כשהכל כבר בסדר והכל כל כך מושלם הינך מרגיש תמיד שיש משהו שחסר .

אני שוב מתגעגע אל כל האהבות שהיו לי חוץ מכמה מהן .

רגעים קשים עזרו לי לאהוב יותר .

אני מתגעגע להכל אך מצד שני החלטת שהפעם זה יבוא לבד .

 

שיר שכתבנו בלהקה והוא די מתאים לפוסט :

 TheHighDoor - Litlle angel

  you have to know what i'm losing
you have to understand what i'm mean
she left me after i've told her
that i'm don't love her anymore

I don't know when i lose myself
I don't know when i'm gone
i don't know when i lose myself
I don't know , so please don't go

זה רק חלק מהשיר

 

 

בייביי 3>

 

נכתב על ידי †MrPentegram† , 14/3/2010 16:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,753

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†MrPentegram† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †MrPentegram† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)