לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

' את לוחשת אהבה חולמת רק בשניים . .


וליבי לך שוב נכנע כמו גל בתוך המים . . '

Avatarכינוי:  -נעם-

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


וואי איזה חוווווופש . (: אני לא אפרט מה עשיתי , אבל החופש מעולה ! 3>




את יודעת מה , אם באמת הייתה סיבה שכעסת עלי , היתי סולחת  או לפחות מדברת איתך והיינו מנסות להשלים , אבל את כתבת לי את המילים הכי קשות ש "חברה הכי טובה " יכולה לכתוב .. ועוד בגלל מי ? בגלל שמישהי סיפרה לך איזה משהו .. ואם הייתי חברה שאת הכי סומכת עליה בעולם החברה 'שהכי כנה איתך ' .. את לא היית הולכת ומאמינה למישהי אחרת .. אם באמת היית סומכת עלי , לא היית מאמיינה למישהי אחרת .. אבל את באה ומנסה להשלים , אחרי שאת יודעת שעשית טעות , בטח , גם אני אחרי שהייתי רבה אם חברה הייתי באה ומבקשת סלייחה , אבל את כעסת עליי , ואת אפילו לא ביררת אם זה נכון ..



אני רק רוצה כתווב משהו קטטן על הילדה הכי מדהימה בעולם כולו . ♥
נעעה שלי ..
את ילדה מדהיימה .. ולא משנה מה יהיה , אני פה בשבילך ,וגם אם לא קרה כלום , את יודעת שאת יכולה לבוא לדבר איתי ..  אני שמחה שהכרתי אותך , ושאת החברה הכי אחי . 333 >
אני באמת כ"כ אוהבת אותך . ♥

 

* אהה,  ואני סולחת לך על הקטע אם הפריצה שהמחשב שלך לא שמר . ** -

שיהיה לכם חופש מעולה . ♥

נכתב על ידי -נעם- , 8/7/2009 21:16  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי.P: ב-9/7/2009 14:16
 





513

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נעם- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נעם- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)