לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

rad & black


from hell and back i see his eyes all red and black


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

אני רק רוצה להיות שמח סוף סוף


אני מנסה להילחם בזב באמת שכן אבל זה קשה מידיי..... 

אולי אני באמת צריך תרופות 

ניסתי הכול אבל זה לא עובד

אני לא אפילו קרוב לאיפה שאני רציתי להיות 

בשיא הכנות אם אני ימות לפחות אני לא יצתרך לסבול יותר 

אני שונא את זה למה אני כזה חריג! 

אני מנסה להיסתדדר בחברה רגילה אבל כול מילה שאני אומר כול תנועה אני פשוט מלאה חרטה אחריה 

המוות ניראה כו נעים כו טוב כו רגוע זה שקט ......... 

אני רק רוצה להיות שמח שמח סוף סוף .......

נכתב על ידי , 4/11/2012 22:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להא הלא ידוע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הא הלא ידוע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)