לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Polyvore Competition



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

תוצאות משימת הגמר!





מצטערת על העיכוב, אבל לפעמים פשוט אין לי זמן ^^
בכל מקרה- ברוכים הבאים לגמר הגדול של התחרות!
לפני הכל, אני רוצה להגיד כמה מילים.
בחיים לא הייתי חושבת שאני אפתח כזאת תחרות, ושהיא עוד תצליח ככה (תרשו לי להיות צנועה).
היא לא הצליחה ברמה כזאת גבוהה, אבל יש לי די הרבה כניסות וגם יחסית הרבה תגובות (בעיקר בהתחלה..לקראת הסוף זה התמעט).
אז תודה לכל המגיבים, לכל הנכנסים ולכל הבנות שהשתתפו!
ממש שמחתי לנהל את זה וזה היה כיף אדיר, מקווה שגם לכן


אז זהו, לגמר הגיעו 3 בנות- עמית, אביב ומעיין, אבל עמית לא הודיעה כלום ולא הגישה את המשימה לצערי.
אז עמית יוצאת מהגמר והיא נמצאת במקום השלישי בתחרות.
עמית אם את בכל זאת קוראת פה- אז רק שתדעי שאת אחת הבנות המוכשרות פה ואני פשוט מתה על הסטים שלך! באמת חבל שלא הגשת את הגמר...

להזכירכם (בפעם האחרונה), משימת הגמר הייתה לעצב 3 סטים שיהיו חלק מקולקציה בעלת חזון ורעיון ייחודי משלה.
אני אשפוט כל סט בנפרד ואתן לו ציון, ולאחר מכן אכתוב סיכום וציון כולל לכל הקולקציה.

הקולקציה של מעיין:
הלכתי על קולקציה שהיא קצת אלגנטית, וקצת שיקית,
טיפה משנות השמונים, וטיפה מהמודה העכשיוות.


התלבושת ממש מהממת, שיקית בהחלט והצבעים נראים ממש טוב ביחד.
השרשרת הגדולה עם העגילים הגדולים די מוגזמים ביחד, אפשר היה לוותר על העגילים בעיקר.
הסידור חמוד מאוד, רואים שהשתפרת והקשבת לעצות שלי!
לסיכום אהבתי מאוד, בחירת צבעים נבונה והסט נראה אופנתי.
ציון: 9.5/10




לעומת הסט הקודם, הסט הזה מאוד מאכזב אותי.
בחירת הצבעים פה לצערי היא די עלובה, ולא משקפת סט של גמר בכלל לדעתי.
ורוד ושחור? זה אולי השילוב הכי חרוש שיש...
אם נעזוב לרגע את הצבעים, בחרת לשלב פה הדפס זברה, אבל נראה לי שזה די ברור שכשבוחרים הדפס כזה דומיננטי, צריך להשתמש בו בחוכמה.
את שמת 3 פריטים עם ההדפס הזה, ולצערי זה יוצר מראה פרחי למדי.
החולצה ממש יפה, גם הנעליים חמודות, אבל חצאית אחרת וצבעים אחרים דרושים פה.
דבר אחרון- המשקפיים לא נראות ממש קשורות לסגנון הכולל של הסט.
ציון: 7/10




גם פה הלכת על צבעים די נדושים, לא ממש מחדשים לי משהו.
אבל את הגופיה אהבתי מאוד, ובכללי כל הרעיון של ה"מלחית" (אם זה מה שהתכוונת) יצא חמוד.
היהלום למעלה לא קשור, וגם לא מוסיף ממש. ואני גם לא אוהבת את העגילים האלה, לא מתאימים לסגנון וגם לא בצבע.
הסיכות לטעמי גם כן די מיותרות ובכללי לא צריך פה יותר מדי אקססוריז.
ציון: 8.5/10



סיכום של הקולקציה:
לא אהבתי את כל הסטים באופן גורף, אך בהחלט היו אלמנטים רבים בסטים שלך שאהבתי!
הצבעים בסט הראשון נפלאים, ובכללי הוא מאוד יפה.
ניתן לומר שאת בוחרת תלבושות טובות אך באקססוריז מעט מתקשה וגם לרוב בבחירת הצבעים.
ניתן לראות המשכיות בקולקציה שמתבטאת בעיקר בשרשראות הגדולות ובגזרה הגבוהה.
ציון סופי: 8.3


הקולקציה של אביב:
הקולקציה שלי היא מאוד אלגנטית שיקית ואופנתית
היא מין קולקציה הוליוודית כזאתי
זוהר ובולטת אבל יחד עם זאת עשיתי אותה בצבעי חורף:
אפור,שחור,כחול\סגול.


ממבט ראשוני הסט מקסים, השמלה הזאת מדהימה!
דווקא אהבתי את הצבעים של הסט, זה מראה שלא חייבים צבע "צבעוני" כדי ליצור סט יפה ואופנתי.
מבחינת האביזרים, אני חושבת שהיה עדיף בלי העגילים, הצמיד מספיק.
בקיצור אני אוהבת את הסט הזה, והתמונה מאוד מוסיפה לאווירה שלו!
ציון: 9.5/10




שוב פעם, שמלה מהממת (או שזה גופיה וחצאית? עוד יותר טוב).
הנעליים טובות מאוד, הצבע מקסים אבל הניטים בשילוב הפייטים בגופיה לא נראים מי-יודע-מה.
אהבתי את הסרט לשיער הוא מאוד מתאים לסגנון ואני בהחלט יכולה לראות את התלבושת הזו ביחד.
גם פה הלכת על צבעים סולידיים למעט הצללית, אך אני חושבת שעדיף צבע אחר מאשר התכלת הזה.
ציון: 9.5/10




נראה לי שכולם כבר יודעים, אבל אני מתה על הסגול הזה! אני חושבת שהוא מאוד אופנתי ושולט בשנה האחרונה.
גם את הסט הזה אני מאוד אוהבת. הצבעים פה מאוד טובים ואהבתי בעיקר את הצמיד ששובר את השחור-סגול.
אין הרבה מה להוסיף, עבודה טובה!
ציון: 10/10



סיכום של הקולקציה:
מאוד אהבתי את הקולקציה שלך, ובפרט את בחירת הצבעים והשמלות.
אם מסתכלים על שלושת הסטים האלה בהחלט לראות ניתן שהם קשורים אחד לשני, ובהרבה דברים:
הצבעים הכהים, האיפור, התמונות, הנעליים ועוד.
התיאור שהוספת בהחלט מתמצת את הקולקציה ואת מה שרצית להעביר, כל הכבוד!
ציון סופי: 9.6

אז הגענו לרגע הגדול.
המנצחת בתחרות Polyvore Competition היא.........

תופים
תופים
תופים










אביב!
הקולקציה שלך פשוט מדהימה, כל הכבוד לך ואת ה-מנצחת הגדולה D:
כל התחרות היית מאוד מובילה וזכית בחסינויות, את בהחלט ראויה לזכייה הזאת
מעבר לזה שאת נראית לי בנאדם פשוט מקסים במציאות, את גם מעצבת (סטייליסטית?) מעולה!


מעיין, לא שכחתי אותך!
הגעת למקום פשוט נפלא בתחרות הזאת, את צריכה להיות גאה בעצמך.
היו הרבה דברים שאהבתי בקולקציה שלך, אבל הפעם כנראה זה לא הספיק.
לא נורא, אם הגעת לפה סימן שבאמת יש לך כישרון, אל תפסיקי


זה הכל, מקווה שכולכם נהניתם, ושאהבתם את התחרות.
אני אשמח לתגובות, על הזוכה, על הגמר ועל כל התחרות בכללי!
מאחלת לכולם שנה מתוקה ומעולה, מלאה באופנה D:
(דרך אגב החלפתי אייקון בתגובות וזה, כי ראיתי שמישהי לקחה את המאפין שלי :< לא נורא, קצת נמאס לי ממנו גם ככה XD)

אוהבת את כולם, ולא מאמינה שזה הפוסט האחרון
רוני (:

נכתב על ידי , 19/9/2009 20:30  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היייי , מה זה ? בלוג הגשות ? ב-25/4/2011 17:58
 



לדף הבא
דפים:  

9,649

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRoni - Polyvore Competition אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Roni - Polyvore Competition ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)