לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה הבלוג שלי, על החיים שלי במטרה אחת - לרזות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

שלוםשלום


אז...

סיכמתי עם ההורים שלי שאני לא אמשיך לרדת כי אני עוד שניה בתת משקל.. אבל אני ממש לא מתכוונת להפסיק באמצע הדרך..

לא הייתה לי ברירה אלה להסכים ונראה להמשך.. אני אנסה ללבוש בגדים רחבים כדי שלא ישימו לב או משו..

אם למישי יש טיפים איך להסתיר אתזה שאני ממשיכה בדיאטה שלי, בבקשה תכתבו לי!

 

היום אכלתי לארוחת ערב שני פילה דניס ואני לא ממש יודעת כמה קלוריות וגם קראתי אפשהו שאפונה זה ירק עם פחממות, אם מישי יודעת משו על אחד משני הדברים האלו (או שניהם) תגיבו!! זה ממש חשוב!!

נכתב על ידי , 11/7/2009 01:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמנמנהעםכוחרצון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמנמנהעםכוחרצון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)