לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה הבלוג שלי, על החיים שלי במטרה אחת - לרזות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הלוו:)


 

ישישיש!! נשקלתי ו...

יצא שאני 47 !!! אפילו שזה לא במשקל שאני נשקלת בו בדרך כלל.. אבל עדיין! זה שזה המשקל שלי במשקל כלשהו כבר מעודד!

 

רק יש בעיה אחת קטנה.. נשקלתיח אתמול במשקל אחר והייתי 48..=/ עכשיו, גם ככה וגם ככה רזיתי אבל אני לא יודעת איזה משקל הוא נכון או מדויק יותר.. טוב, נקווה לטוב, בכל מקרה - זה לא מספיק.. אבל לפחות אני בדרך הנכונה..

 

אני חולה עכשיו, לא משו רציני אבל מספיק כדי שאני אוכל להגיד שאני לא רוצה לאכול כי יש לי בחילה.. הבעיה היא שגיליתי שכל הדברים שאמא שלי הכינה לי שלא עושים בחילה הם די משמינים.. נגיד, באורז יש 360 קלוריות וזה גם פחממה.. ובמרק עוף עם אטריות יש 300 קלוריות!! והיא כל הזמן מכריחה אותי לאכול מהדברים האלו וגם משגיחה על מה שאני אוכלת...

הלוואי שהייתי מקיאה אבל אני לא מתכוונת להקיא בכוונה.. הכי הרבה שאני מנסה לעשות זה לאכול בכוונה דברים שלא טובים לי לבטן, כמו עגבניות ודברים כאלו וזה באמת עושה לי טיפה בחילה אבל זה עובר ואני לא מקיאה מזה..

אם למישי יש טיפים..  זה חשוב.. אני באמת לא יודעת מה לעשות.. אז.. תגיבוו!

 

בהצלחה לכולןן! מתה עליכן :*

נכתב על ידי , 14/7/2009 15:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמנמנהעםכוחרצון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמנמנהעםכוחרצון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)