לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Is Not Everything


העולם...מנקודת המבט שלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

שיר שכתבתי...


היי שוב...

היה לי די משעמם אז כתבתי שיר,

 

"מקום טוב יותר"

 

 

מקום רחוק

מקום עם חוק

מקום אחר מקום כזה

מקום טוב יותר מזה.

 

מקום מואר

מקום צדיק וגם ישר

מקום שיעביר את כאבנו

מקום טוב יותר בשבילינו.

 

מקום קל

מקום קריר ומוצל

אני רוצה שהסבל יגמר

אני רוצה למצוא מקום טוב יותר.

 

מקווה שאהבתם...[;

 

ממני

יוליה

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2009 17:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוקיו הוטל......וזונות..


היי...כתבתי בפוסט הקודם שאני רוצה להתחיל מחדש...והנה..אני מתחילה מחדש...

 

היום..נזכרתי בתקופה שבה אהבתי את טוקיו הוטל...כיתה ד' עד כיתה ה'.....זה היה מזמן...

היו לי חולצות שלהם סדינים שלהם כל הדסקים שלהם ואפילו למדתי גרמנית,היום אני לא סובלת אותם.

אני לא כל כך מבינה את מי שאוהבת אותם.

פעם הסתכלתם על הסולן הגיי שלהם?ועל האח החרמן שלו?...טום איבד את הבתולין שלו בגיל 12-13!!

למרות שהמילים של השירים שלהם כן מעבירים מסר,עדיין.....יש להם שירים מכוערים...(לפי דעתי!)

 

אין לי שום דבר נגד אנשים שמעריצים אותם...בכל זאת,גם אני אהבתי אותם פעם.

אבל יש אנשים שפשוט מושפעים מהם!!!והם עולים לי על העצבים!!!

 

אני לא רוצה שעכשיו מעריצים שלהם יכתבו לי תגובות זועמות על הפוסט הזה,אבל היה לי חשוב להגיד את דעתי.

 

 

אני רוצה לדון בנושא נוסף...זונות...

 

 

כולם תמיד כל כך נגד זונות...

אבל אני חושבת שזה שזה בסדר..יחסית...

אפילו בתנ'ך מוזכרת הזונות...ואני מצטטת:

"ויאמר יהושׁע אל-העם הריעו כי-נתן יהוה לכם את-העיר. והייתה העיר חרם היא וכל-אשׁר-בה לה' רק רחב הזונה תחיה היא וכל-אשׁר אתה בבית כי החבאתה את-המלאכים אשׁר שׁלחנו". (הושע פרק ו').

אישה יפה,שלא למדה ואין לה השכלה כנראה תהפוך להיות או מנקה או זונה....ואין מה לעשות...

אף אישה לא חושקת להיות זונה כשתהיה גדולה...

רק תחשבו על זה:

"יעל,מה תירצי לעשות כשתהיי גדולה?"

"אני רוצה להיות זונה ואת מישל?"

"גם אני!"(L)

 

שלא תחשבו שאני הולכת להיות זונה כשיהיה גדולה...אני פשוט חושבת שזה לא כזה גרוע,וזה בערך עבודה כמו שאר העבודות..

 

ועוד לא דיברתי על החלק של הגברים.תחשבו איך גבר שמזמין זונה מרגיש,מה עובר לו בראש.

שלא שמכריחים אותו לעשות את זה אבל...אני חוושבת שזה די מביך.

 

חוץ מזה יש גם פליי בוי....כמו זונה רק ממין זכר...למרות שזה עדיין שונה....

אין לי כוח כבר לכתוב....וכואב לי בטירוף באצבעות...

 

אז...ביי..(:

 

ממני

יוליה

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2009 12:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא יודעת מה עבר עליי...אבל מחקתי את כל הקטעים.....

אני רוצה להתחיל מחדש.....ומחר אני יתחיל מחדש....

בנתיים...הבלוג ריק...

נכתב על ידי , 7/7/2009 19:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 561607572 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStupid Girl:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stupid Girl:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)