לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם לי יש סיפור.


"...ובלילות עינייך דומעות שפתייך לחושות אלייך אלייך ובימים פנים אל מול פנים אני באמצע החיים ועוד בלעדייך...." (מוש בן הארי - "דרך")

כינוי:  17?

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009


נכתב על ידי 17? , 26/7/2009 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון


אני ממש מצטערת שאני לא מעדכנת פשוט יש לי משהו במחשב ואני לא מצליחה להיכנס לאינטרנט.

אני מבטיחה שברגע שאבא שלי מסדר לי את המחשב אני יעדכן את כל מה שחסר..

אגב אני לא מגיבה לתגובות שלכם כי אפילו לתגובות אני לא מצליחה להיכנס.

אני ממש ממש ממש מצטערת!!!!

 

(העידכון הוא מהמחשב של חבר שלי)

 

סליחה מראש,

אוהבת אותכם המון!

17?

נכתב על ידי 17? , 25/7/2009 14:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של im just a writer ב-26/7/2009 00:47
 



פרק 4 - אהובתי


הבטתי בה...הייתי מאושר לדעת שטוב לה...

ואז הגעתי למסקנה...

אני מאוהב...

 

"בוקר טוב נשמה ישנת כבר מאתמול ב6 אחרי הצהוריים" אמרתי

דין:"באמת?" והיתמתחה...

אני:"אני יוצא לעשות קניות.."

דין:"לא אל תשאיר אותי לבד..."

אני:"אני עוד חצי שעה חוזר.. אני צריך לקנות גם לך דברים..."

דין:"לא.. אגב מה קרה לך ברגל?"

אני:"שברתי אותה..."

דין:"איך?"

אני:"עם מקל.."

דין:"מה אתה דפוק?"

אני:"כן.. הוצאתי ג'מלים בשבילך... יש לי חודש ג' ועם הארכת זמן.."

דין:"איפה אתה משרת?"

אני:"תותחן.. בדרקון"

דין:"יפה לך.."

אני:"את עשית צבא?"

דין:"לא.. ההורים שלי אמרו שאני דתיה ושנה הלכתי עם חצאיות"

אני:"טוב.. להכין לך קפה?"

דין:"כן תודה.."

יצאתי מהחדר... דין בנתיים היתארגנה... ואז שמעתי אותה צועקת לי מהחדר,

דין:"שי יש לך גופיה?"

אני:"כן תפתחי את הארון בחדר שלי ותקחי מה שאת רוצה"...

הכנתי לנו קפה.. ובצד כמה עוגיות.. היא יצאה מהחדר שלי עם הגופיית סבא שלי...

אני:"אני חושב שברחו לך המכנסיים...

דין:"אני שונאת להיסתובב עם ג'ינס בבית.."

אני:"את בטוחה שאת לא רוצה שאני יקנה לך כמה בגדים?"

דין:"אני יבוא איתך..."

אני:"איך?"

דין:"תחפש אותי לגבר... נגיד שאנחנו קונים בגדים לחברה שלך ושלי"

אני:"טוב" וצחקתי...

דין לבשה את אחד הג'ינסים שלי ושמה כובע ומשקפי שמש עם חולצה מכופתרת.. אם לא הייתי יודע שהיא בת לא הייתי שם לב...

אני:"את ממחית הא?"

דין:"מסתבר.."

יצאנו מהבית לכיוון הקריון... אני גר ממש צמוד... קנינו לה כמה מכנסיים וכמה חולצות ומה שהיא הייתה צריכה עוד , דברים לבית והרבה כדי שלא נצטרח לצאת יותר מידי וחזרנו הביתה...

דין הורידה את התחפושת שלה...

דין:"תודה לך.."

אני:"אין על מה נשמה"

דין:"אני חייבת לך את החיים שלי.."

אני:"את החיים שלך לא.. את הלב שלך אני רוצה.."

דין:"אני פוחדת להיתאהב.."

אני:"למה?"

דין:"כי פגעו בי המון בחיים שלי.. וקשה לי להיתאהב במישהו.. במיוחד שאני שייכת למישהו ומותר לו לעשות מה שהוא רוצה אם זה לרצוח אותך או אותי.."

אני:"חבל"..

דין:"טוב תכף אני באה.."

אני:"לאין?"

דין:"לחדר.."

אני:"מה יש לך לעשות בחדר?.."

דין:"שי שניה אני באה אל תהיה חטטן!"

ישבתי בסלון וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי.. כבר דאגתי לה...

דפקתי בדלת...

דין:"מה?"

אני:"אפשר להיכנס?"

דין:"לא.."

אני:"מה את עושה שם?! תפתחי לי!"

דין:"לא.."

אני:"דין.. אני יפרוץ את הדלת! תפתחי מהר..."

דין פתחה לי את הדלת.. עינייה היו אדומות כדם...

אני:"מה עשית?"

דין:"רוצה להיות שמח?"

אני:"לא אני רוצה לדעת מה עשית..."

היא נישקה אותי על השפתיים ובצוואר... אם היד ירדה לאט לאט... דחפתי אותה...

אני:"תראי לי את היד שלך" היא צחקה...

לקחתי לה את היד שלה בכוח...

אני:"איפה זה! תביאי לי את זה.. את לא תזריקי לי כאן! תני לי את זה מיד לפני שאת חוזרת למפיונר שלך!"

דין:"לא..."

אני:"דין תביאי לי את זה או שאני יהפוך לך את כל החדר!!!"

דין:"דיי בבקשה לא..."

תפסתי אותה בכתפיים וניערתי אותה...

אני:"את דפוקה את פשוט דפוקה... תתני לי את זה..." דחפתי אותה על המיטה והיא התחילה לבכות...

אני:"את לא יוצאת מכאן..." מצאתי את הקוק שלך ולקחתי אליי

תרקתי את הדלת , נעלתי והלכתי... שמעתי אותה בוכה.. כואב לה.. אבל יכאב לה יותר עם היא תהיה מסוממת...

אני אוהב אותה...

 

 

 

 

המשך יבוא..

נכתב על ידי 17? , 20/7/2009 15:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כותבת וקוראת [: ב-23/7/2009 15:07
 



לדף הבא
דפים:  

583
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל17? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 17? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)