לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במקום אהבה,כסף,תקווה,פרסום,תביא לי רק אמת


hello daddy hello mom im your ch ch ch ch ch ch ch cherry bomb !!!!

Avatarכינוי:  מלי מלי באנג באנג

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

דייויד בואי


אני מפחדת מהעתיד

ואני רוצה שהיום הולדת שלי יבוא כבר

ואני רוצה להכיר מישהו

וישנתי בטעות מול המחשב

וחלמתי שהייתי בהופעה של דייויד בואי לפני ההופעה ושהלכנו למאחורי הקלעים

ואז התנשקנו ואז זה גרם לו לאחר להופעה

זה מוזר כי אף פעם לא חשבתי שאני נמשכת לדייויד בואי אבל עכשיו אני כן?

אבל אני לא, ההערצה המטורפת שלי אליו היא בגלל הזדהות

ויש לי חברים חדשים ואני אוהבת אותם

ואני משתחררת מהפרנויות ומהכל ופשוט מנסה להיות הכי עצמי שאני יכולה

וזה כולל את כל הבדיחות המפגרות שלי

וזה כולל את כל השטויות שלי

וזה כולל את כל הדברים הגרועים בי

וזה כולל את הכל

הכל

ולא אכפת לי מאף אחד וממה שחושבים

כל עוד אני לא בסכנה ממשית

(לא שהיה לי אכפת אי פעם אבל תמיד חשבתי שאני בסכנה ועכשיו אני מבינה שאני לא)

ועד עכשיו במילא זה לא ממש יוצא רע

והחברים שלי לא נותנים לי להיות לבד בזה יותר

ואני בכללי שמחה בתקופה הזאת

ואני מקווה שמתישהו אני אהיה בטוחה לגמרי שעובדות סוציאליות ואנשי מערכת חינוך לא רודפים אחריי באינטרנט

 

 

דני אמר לי לצייר את המונה ליזה על הרגל:

 

 

שיער:

 

 

 

 

 


 

 

 

 

נכתב על ידי מלי מלי באנג באנג , 28/8/2012 06:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי מלי באנג באנג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי מלי באנג באנג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)