לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Neverland


בלוג על החיים P;

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


לפני כמה ימים הייתה מסיבת פיג'מות לחברה שלי (:

קיצר.. לא ישנו כל הלילה והיה ממש מצחיק :)

שיחקנו משחק של חמש אצבעות,

כל אחת אומרת משהו שהיא לא עשתה בחיים ומי שעשתה אותו מורידה אצבע.

מי שנשארת עם הכי פחות אצבעות מורמות מפסידה והשאר צריכות למצוא לה משהו מפדח לעשות.

נשארנו 3 בנות כאלה ושאר הבנות החליטו שהם צריכות לצאת לרחוב ולשאול מישהי אם יש לה טמפון XD

הם מפגרות, לי לא היה קשר לעניין הזה XD

בסוף הם לא שאלו אף אחד..לא יודעת למה.. או שהם התביישו או שהם לא מצאו מישהי.

[כל הבנות בחוץ היו עם איזשהו בן אז אי אפשר היה לשאול אותם]

-

אממ.. לא בא לי שיהיה בצפר ><

עבר כבר חודש.. זה עובר מהר מדי ><

כבר קניתי את הדברים D:

תראו את התיק-

23072009.jpg יפה אה? D:

יש מצב ששנה הבאה תהיה לי בגרות במתמטיקה.. =.='

אני יודעת שזה כיתה ט' אבל אני נמצאת בהקבצה שנותנים לנו לעשות יחידה 1 בט' שככה יהיה יותר קל O:

אבל אני לא אשרוד את זה, אני הבנאדם הכי עילג במתמטיקה בעולם T_T

 

Bye Bye ~

נכתב על ידי , 3/8/2009 13:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתר 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתר 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)