לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Nadav's Studio

בן: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

פוסט 12 - כפתורים ותמונות שצילמתי :)


שאלוםםםםם D:
מזמן לא העלתי פוסט >:
אבל הכנתי פוסט מאוד מושקע ואני מקווה שתאהבו אותו

קאפקייקס





ג'ארד פדלסקי וג'נסן אקלס
(סם ודין מעל טבעי)




קייט מוס



גאסטון דלמאו
(ייצא מזוויע>< הכפתור האחרון זה תמונה שלו שהוא הייה קטן XD)



תמונות שצילמתי
בבצפר החדש יש שיעור צילום, אז נכנסתי אליו.
צילמתי היום כמה תמונות שלא הייה לי מה לעשות, וערכתי טיפה בפוטו :)
אל תשתמשו בהם לעיצובים ..
לחצו להגדלה








אשמח לשמוע מה דעתכם
לילה טוב

שיר אני אוסיף מחר P:

אני מעביר את הבלוג לכתובת הזאת -
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=636731
מוזמנים :)

נכתב על ידי Nadav's Studio , 3/11/2009 21:48   בקטגוריות גסטון דלמאו, תמונות שצילמתי, קייט מוס, ג'ארד פדלסקי, ג'נסן אקלס, קאפקייקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,350

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNadav's Studio אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nadav's Studio ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)