לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dude...you ate my humos



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009


אוקיי, אז אתמול אחרי העבודה, אני והחדש נפגשנו, סתם בפארק, אחרי שהוא לא הפסיק לכתוב לי בהודעות כמה אני מדהימה :))

אז דיברנו, צחקנו על אנשים שעושים הליכה XD ואז הוא נישק אותי ^^

א) הוא מנשק טוב!

ב) הוא כזה חמוד!#!@%!#%

ג) הרגיש לי נכון....

אז אחרי זה היינו לא הכיי צמודים, יכול להיות שהוא טיפה ביישן..לא נורא, נעבור את זה, אחרי זה הוא הלך לשחק בפארק כדורסל עם חברים שלו (הוא בנבחרת ) ואז באנו קצת לראות אותו, וקצת חברים חתיכים שלו שם *מבט מושפל* ..

אז אחרי זה הפלאפון שלי נכבה והוא אשכרה חיה לי שם אחרי שחצי מהחברים שלו עזבו ^^ וליווה אותי הביתה ^^

בקיצור, הכל נראה טוב מדי להיות אמיתי, וממה שאני יודעת ומפחדת זה שרוב הפעמים שקרה לי משו שהוא נראה כל כך טוב הוא באמת רק נראה ככה, או שאני פשוט מאבדת את החשק... אני ממש מפחדת לזה, ואני כן רוצה לפתוח את הרגשות שלי, ולעבור את התהליך שהפסיכולוגיתצ אמרה כי אני יודעת שבלי זה אני בחיים לא יגיע לאושר אם אני אזרוק ככה כל דבר שהוא מושלם מדי..

תחזיקו לי אצבעות שזה לא יקרה ><" אני ממש רוצה להיות מאושרת...

נכתב על ידי , 14/7/2009 06:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול היה יום מעייף...=/

קמתי בבוקר אצל אבא ושכחתי שאינלי תיק, והייתי אמורה ללכת לקורס מתמטיקה, אז נכנסתי אליו לחדר שהוא ישן ומסתבר שחברה שלו ישנה איתו :S לא היה אכפת לי אז פשוט לקחתי תיק שלו והוצאתי ממנו את הדברים והלכתי, אחרי שעתיים הוא מתקשר אליי כמו מטורף וצורח עליי שבאיזה רשות אני נכנסת לחדר שלו שהוא ישן, ושהרגל שלי לא תדרוך בחדר שלו שהוא לא יודע מזה,ושאני חושבת שמגיע לי הכל..כאילו...אתה אבא שלי, זה לא שאני פורצת לבית של בנאדם זר :S אז לא היה לי וח להיכנס איתו לריב ומסתבר שהוא לקח את זה ממש קשה, מה יש לך להסתיר? ואז הסתכלתי סתם בדברים שנשארו בתיק וראיתי חתיכת קופסא ריקה שכתוב "ויאגרה" *פרצוף מקיא*, כאילו לא מספיק שהתגרשת מאמא שלי כי בגדת בה ואתה עדיין עם השרמוטה ההיא, לא מספיק שעוד איכשהו קיבלתי את זה כי לא באמת מזיז לי מהחיים שלכם, אז עכשיו אתה עוד צועק עליי לא להיכנס לחדר כשהיא שם?! לך פאקינג תזדיין! הייתי עושה לו על זה סיפור הרבה יותר גדול אם לא היינו נוסעים לשיט עוד 6 ימים ואם החברה הפוסטמה שלו שחושבת שאני אוהבת אותה לא הייתה מביאה לי 100 שקל לבזבז

אז מה אכפת לי? אני אשתוק בינתיים, יקבל את כל המתנות, אבל זין אני שוכחת את זה...הכל מצטבר עד שבסוף תצטרך להתמודד עם ערמה יפה יפה :)

 

ואמא חזרה מאיטליה, הביאה לי מןלא דברים מגניבים בגדים וכאלה.. לפחות השיט עוד מעט ייתן לי קצת זמן להירגע מהכל.....כמה זמן אני כבר מחכה לחופש, רחוק מהכל...בלי לחשוב על אף אחד חוץ ממה שמפריע לי או שטוב לי..פשוט..להירגע *~*

 

אהה, והבחור ההוא, זה מהפוסט למטה, (החדש XD) קבעתי איתו לפיקניק בשישי ^^ נראלי אני יקדים לרביעי אם לא יהיה לי מה לעשות :P הוא נראלי אחד ששווה לשמור עליו...

נכתב על ידי , 13/7/2009 07:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוקר טוב קודם כל!

אוקיי, מאתמול קרו כמ דברים שהפכו לי דעות XD

הוא: שלחתי לו הודעה, ודיברנו קצת, קודם כדי באמת להיות ולהיראות אחת שטיפ טיפה אחרת ממני הרגילה, מי זאני שואפת להיות בצורה הטובה, התנצלתי שהתייחסתי אליו מגעיל באותו ערב..הוא שאל "למה לא קראת לי להציל את היום", (אולי כי בתור מושיע, כבר קצת איכזבת?..) אז אמרתי שבכלל הגישה שלי של "אני לא צריכה אף אחד חוץ מעצמי"..ואז אמרתי לו שגם ככה תכלס אין לי מה להפסיד כבר, אם הוא רוצה לצאת מתישהו...בהתחלה הוא לא הבין, טוב אני לא מאשימה אותו XD אמרתי לו לצאת,כמו 2 אנשים נורלים, לא בקשר מתוסבך וארוך...?..אז הוא שלח "זה לא שווה לי". באותו רגע כמעט שברתי את המחשב.

אתה חתיכת חרא, לא שווה לך!?! אנשים אצלי עומדים בתור לדייט ואתה אומר שלא שווה לך?! כמה נראה לך אתה כל כך שווה?!

אז שאלתי מזתומרת.

לא ענה. שלחתי סימן שאלה. שלח ש"לא שווה לא לצאת עם בנות". ואז הבנתי. מישהו פה קצת פגוע :) ממערכת יחסים :) שהוא החליט שמערכת זה לא טוב :)

(אולי כשאתה עם מישהי פאקינג 11 חודשים זה באמת לא יסתיים טוב בסופו של דבר כי היא, לא תהיה זו שתעמוד איתך מתחת לחופה בגיל 16...)

אז עדיין הייתי סוגשל מאוכזבת, אבל במובן טוב יותר, קיבלתי זווית ראייה אחרת, "זה לא שהבעיה בך, תמיד היא הייתה בו, וגם אם היא לא 100% בו, זה בעיה בקשר שלכם בכלליות, בכל מקרה הוא פגוע :) הוא לא אל, גם הוא יכול להיפגע :)" והבנתי שכאן לא התפקיד שלי, את הדרך הזאת, שנראה דומה מאוד לדרך שהייתי בה, הוא צריך לעבור לבד, מקווה שייקח לו פחות זמן מלי, אחרת הוא יפספס הרבה שם בחוץ...

 

ואז הרגשתי משוחררת יותר, אפילו הייתי עם חיוך קטן :) פתאום נשלחה לי הודעה אחרת, מאח שלי חבר של אח שלי,

אחד שרצה אותי שנה שעברה אבל לא רציתי כי הוא היה נראה טוב, אבל לא מספיק כל כך...בטח בגלל שהייתי על ההוא. ואז הוא שאל אותי אם בא לי לצאת לסרט...אירוני.

אז אמרתי "היי? למה לא? בתכלס הוא בנאדם ממש חמוד", והסיבה שיש לי אותו בכלל במסן זה כי ראיתי אותו לפני כמה ימים, אחרי שנה שלא ראיתי אותו.

הוא 1.90 של שרירים .

 

אז יצאנו. והיה מדהים. הוא שילם על מונית (53[כן, פאקינג גנבו אותנו!]) על הסרט (משו כמו 70?) וזה לא שהוא התעקש לשלםעל הדברים, הוא אפילו היה נראה דיי ביישן וטיפה לחוץ אפילו, אבל הוא היה זה ששלף את השטר הגדול בלי לדבר :) ובסרט החזיק לי את היד, ואחרי זה חזרנו הביתה ברגל, בגלל שזה דייט ראשון לא רציתי נשיקה, כן נו כללים מטוטמים של בנות, אבל תאמת באתי לנשק אותו בקטנה, על הפה, והוא נתן לי נשיקה בלחי! קצת היה לי "וואו" אבל היי, שומרת קצת לדייט הבא :) אני באמת חושבת שהוא מתוק וישנה אפשרות לחיבוב...

נכתב על ידי , 11/7/2009 07:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

237
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIceCreamMuffinCandy :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IceCreamMuffinCandy :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)