לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  toxic_muffin

בת: 14

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011


היי עבר מלא מלא זמן מאז שעדכנתי כאן!
יש לי בעיות רציניות של איטרנט אצלי בבית,
ועכשיו אני מצאתי זמן לעדכן ממחשב בבית הספר.
כבר כמעט שבועיים שיש לי בלוק יצרתיות קשה..
ואני מנסה לעבוד מסביב,
אבל בזמן שאני לא מציירת אני רואה אנימה ~
ולצערי כבר 5 מהסדרות שעקבתי אחריהן בחודשים האחרונים נגמרו~
הנה סיכום~ (+פתיחה וסיום)


Nyanpire
12 פרקים של חמידות שלא נפסקת(כל פרק 2 דקות בערך בלי הפתיח והשיר סיום )
ציון:8 ( בגלל שאין בכלל עלילה והם יכלו לעשות הרבה יותר .. אבל זה פשוא כל כך חמוד! )
(הפתיח זה לא שיר)
אני יודעת את השיר הזה בעל פה LOL~

Double-J
11 פרקים,אנימה משעשעת אבל לא יותר. (4 דקות לפרק אם לא פחות. )
יצא לי ללמוד קצת ממנה על תרבות יפן אבל באמת שזה לא יותר מנחמד.
ציון:6
(הפתיח זה לא שיר)
השיר הזה נתקע לי בראש לכל כך הרבה זמן

Honto ni Atta! Reibai Sensei
LOL, זה כל מה שיש לי לומר על 22 הפרקים האלו.
אחת הסדרות הקצרות והמשעשעות יותר שראיתי~ (5 דקות לפרק)
ציון: 10
(2 שירי סיום)

 

No.6
אחת האנימות היפות שראיתי ~ אני מאוהבת בה עד מעל הראש. (11 פרקים באורך סטנדרטי )
מבוסס על ספר, שפשוט חייב לקרוא! 3>
רק כדי שתבינו עד כמה אני אוהבת את האנימה הזאת, היא כמעט משתווה אצלי למסע של קינו~
ציון:10



Usagi
 רין!!! (11 פרקים באורך סטנדרטי )
זה פשוט פאקינג חמוד.
ציון: 8



טוב סיימתי!
למי שרוצה להמשיך לעקוב אחריי הנה הטמבלר שלי שוב: http://ravethenameless.tumblr.com/
הוא מתעדכן יותר בגלל שהוא לא דורש עידכון של שעה,חצי דקה זה גם מספיק ~

לרשימה של מה שאני צופה עכשיו, מה שצפיתי ומה שבקרוב מאוד אני אתחיל לצפות
כנסו לMAL שלי: http://myanimelist.net/animelist/kinumikun
(הציונים שם מבוססים על קריטריונים נוספים ולא רק עד כמה נהנתי ואהבתי את האנימה)

נכתב על ידי toxic_muffin , 22/9/2011 12:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון?


רייב לא מעדכנת = לרייב אין אינטרנט , אבל יש יותר מידי שיעורי בית.. 
קשה להאמין שאני ולין לין באותה הכיתה ~.~" ...
קיצר לפני שהאינטרנט יעלם שוב,
מיונים לצבא, נקווה להתקבל לתפקיד שאני רוצה ~
חוץ מזה עוד שיעורי בית ><"  

 

רייב

נכתב על ידי toxic_muffin , 6/9/2011 20:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,513
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtoxic_muffin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על toxic_muffin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)