לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

:)Aqua(:

בני אדם, כשהם שוכבים זה על זה, כמעט הכל נמצא בסימטריה נכונה. הפה שלה מול הפה שלו, הידיים שלה מול הידיים שלו, איבר המין שלה מול איבר המין שלו, וכו. רק הלב שלהם תמיד נמצא בצדדים הפוכים

כינוי:  Noblesseme

בן: 35

ICQ: 211896087 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

על כל גוונינו


בחיים זה הכל על הגבלות. על דחיית סיפוקים ויצרים.

תמיד כל בנאדם יפיק יותר סיפוק מסיגוף עצמי או אורח חיים כזה או אחר שיגביל אותו, ולא משנה מה תהיה התוצאה.

אבל ברגע שאותם יצרים, סיפוקים, תאוות בשרים למינהן וכל הנאות כלשהן בחיים, גם אם הן הכי מינימליות - ידחו על ידי מישהו שהוא לא אתה - זה יהרוג אותך.

 

 

 

אני כל כך חולה שלא בא לי על כלום.

הרגשה עצמית מעוררת בחילה שכזאת.

הכל צמרמורות.

 

אז הייתה שם אחת שלבשה שמלה לבנה ממש פשוטה ותמימה למראה, עברה מאחורי חצי מחייכת.

כהרגל של כל גבר ממוצע הייתי חייב לסובב את הראש אחריה והנה חוטיני שחור משתקף לו על חצי תחת עגול להפליא דרך השמלה השקופה.

אני חוזר עם המבט לשולחן שלנו ומדי פעם פוזל עם העיניים לשולחן שלה.

עם המחשבות אני פוזל לכיוון מישהי בת"א וזה עושה רק טוב.

 

שתי בנות ובחור שיושבים איתי מדברים בערך 15 דקות על מישהי שנסעה לחו"ל כדי להתחתן עם מישהו עשיר ואני כרגיל נודד במחשבות.

מכריח את עצמי לא לשקר כשאני שואל את עצמי בראש אם הייתי מעדיף לנדוד לת"א לארץ הכאילו בטוחה ולקוות לטוב, או סתם לקוות.

את מי כל אחד היה מעדיף?

מכיוון שזה הבלוג שלי אני יכול להצדיק את עצמי כמה שאני רוצה ולהגיד שלזכותי יאמר שהיה לה גוף משגע, חזה מהמם ופנים קורצות.

אמנם היא לא ג'ינג'ית, אבל בחיים זה גם על גיוון.

 

 

 

 

ראיתי את אושרי חבר לשעבר של לימור.

הוא היה די מבסוט לראות אותי ות'אמת די התלהבתי לראות אותו גם.

מבין כולם אותו הכי אהבתי.

הוא סיפר לי שהוא לומד איתה עכשיו באיזה קורס צילום, אמרתי לו שאנחנו כבר לא בקשר והוא אמר שהיא הזכירה משהו על סיפור ארוך ושאל מה קרה?

אמרתי לו כמו שאני אומר לעצמי בראש המון זמן - אני לא הרחקתי מעלי אף אחת, אלו הבחירות שלה.

 

 

 

 

אחרי אינספור שעות מחשבה בראש אני עוד פעם מתחיל לחפש דרכים לברוח בגוף וברגש. במחשבה.

אין לי כוח להישאר כאן יותר ולספוג.

להבליג עד אינסוף.

אני אמיתי לעצמי ומשקר לאנשים שלפעמים גם הכי קרובים אלי.

לא רוצה לדאוג למשמרות בוקר וצהריים.

לא למינוס ולשיעורי נהיגה, לא לחברים שנעלבים משטויות ולבנות עם טוסיק עגול בלי מודעות עצמית.

 

אני רק רוצה שקט.

נכתב על ידי Noblesseme , 5/7/2009 01:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל את חסרה יותר


איך את לא מבינהההההה

 

 

מצאתי עבודה והספקתי לעשות קצת כסף  מאז הפוסט האחרון.

אני כבר לא יושב בבית בחוסר מעש ומחכה לערב לצאת או לסופש כדי שאנשים יחזרו מהצבא ולעשות משהו.

עדיין אין לי תכלית אבל לפחות עכשיו אני סבבה עם זה(:

 

 

מבטיח לעצמי לעדכן יותר

נכתב על ידי Noblesseme , 2/7/2009 01:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoblesseme אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noblesseme ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)