לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•The fat girl•



Avatarכינוי:  •השמנה•

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

sweet , sweet home


23 לאוגוסט 2011 .


6:10 בבוקר .


 


אני יושבת כאן וחושבת .. איך ? איך להתחיל את ה - פוסט . שוב .. אותו פוסט מעצבן . שוב אני כותבת את הפוסט שאחרי הפרישה . שוב אני מתחיל הכל מחדש .


זה לא כמו שזה היה אז . אז הייתי מטומטמת . עשיתי את זה רע ומהסיבות הכי לא טובות .


עכשיו זה יהיה אחרת .


 


טוב , אז איך חזרתי לכאן ?


כבר מלא זמן לא נכנסתי לישרא . בכוונה כדי לא להזכר בכתובת הזו .


הפסקתי את ההרעבות . הפסקתי את הספורט . הפסקתי הכל .


התחלתי חיים חדשים .


היו לי כל כך הרבה בלוגים בישרא ... מעל 17 . ואת כולם נטשתי . וחזרתי . ונטשתי שוב .


והינה , אני חוזרת שוב . 


אז כן .. , עוד פוסט ' איימ באק ' . אבל זה לא אותו דבר .


 


עכשיו אני כבר בת 13 . עוד מעט 14 .


כן , זה צעיר . אבל בהתחשב בזה שבגיל 10 כבר הרעבתי את עצמי ובגיל 11 כבר כתבתי על זה בלוג , זה גיל די בוגר .


 


אני רוצה להיות רזה . אבל אני לא רוצה עצמות בולטות .


אני לא רוצה להיות מקל . אני רוצה להיות חטובה .


 


מידה 34 זה כיף . אבל זה לא כיף כשאת הולכת לשופינג עם חברה שהיא מקל ושתיכן לוקחות מידה 34 . 


עליה זה נראה מדהים ועלייך זה נראה כאילו ניסו לדחוס פיל לתוך סקיני ג'ינס .


 


צלוליטיס זה לא דבר יפה . במיוחד לא בגיל 13 .


אני פשוט רוצה לחזור לשקול 45 קילו , כמו בתחילת שנה . אני רוצה שוב את המחמאות האלה שקיבלתי אז .. ' וואו , ממש רזית ! ' ו .. ' הג'ינס הזה יושב עלייך ממש יפה ! ' .


 


אני רוצה להשקיע שוב בלימודים . אני רוצה לחזור להיות נורמאלית , מבלי להרגיש כמו פאקינג פרה כשאני הולכת למקדונלדס ומזמינה את המנה של ה10 שקל .


כי בואו נודה בזה , בחורה רזה שמזמינה BIG NEW YORK זה בסדר .


אבל בחורה שיש לה בטן , תחת וירכיים בולטים .. לא היה מגרה שיש .


 


אני אתחיל לאכול 800 + קלוריות . ולא 300 וסמיילי עצוב .


וספורט . ה ר ב ה ספורט .


לא , למכון כושר מקצועי אני לא אלך . אני קטנה מידי -.-"


אבל אני מקווה לקבל כלב עוד מעט . הליכות של שעה ו .. , לא יזיקו לו : )


 


יש לי ביטחון עצמי נמוך ויש לי כל כך הרבה אנשים שאני יכולה להאשים אותם בזה . 


אבל זו הבעיה שלי ואני צריכה להתמודד איתה . 


ואם פתירת הבעיה כוללת ירדת של 10 קילו .. IM GONNA DO IT .


 


 


נכתב על ידי •השמנה• , 23/8/2011 06:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,390

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•השמנה• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •השמנה• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)