לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

So I got a question; Do you want to have a summer party in my basement?



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

שלום כיתה א'


חחח באמת שאין לי כבר מושג ! אני אוהבת אותו ? ממש לא..תאמינו לי אני כ"כ מבולבלת? למה יצאתי עם סתיו חודשיים ? אני בכלל לא מאוהבת בו ....ממש לא !!!!! אבל למה היה לי קל יותר שאני ניפרדתי מימנו ושהוא נפרד מימני זה כאב? אני אולי מרגישה שאני לא מספיק טובה בשבילו ...אני צריכה משהו כדי שיהיה לי סיבה לקום בבוקר? זאת הסיבה שאני איתו ..משהו אמר לי שאני מחפשת משהו שבגללו אני ירגיש מישהי כלומר, משהו שיתן לי להרגיש לא נחותה מאחרים ..תאכלס נכון ..אמלה בטח כולם קוראים פה ועושים מימני מפגרת אבל דברים כאלה קיימים שתדעו >< לא משנה כמה אתה מודע להם או לא ...אז את שי אני כבר לא אוהבת ..חחח ראיתם ? כן זה קרא הצלחתי לשכוח אותו כמעט לגמרי ..עוד טיפה ואני כבר זהו , יכול להיות שבגלל זה יצאתי עם סתיו ? אמלה אבל בזמן שהייתי עם סתיו הייתי דלוקה על כל העולם אין דברים כאלה , רז סמיר סתיו מה עווווובר עלי ? חחחחחחחחחח אני מ תחילה לגלות אצלי דברים וצדדים שלא הכרתי למשל שאני עם משהו שאני גם לא יכולה לאהוב אותו, התבדגרתי מתחילת החופש ..שעומד מעט מסתיים חח הייתי באילת פעם אחת עכשיו אני נוסעת עוד הפעם ואני מקווה לראות את הבנדוד היפה שלי אפיקוש החתיך של דודה שימדורה עלייייייו (= חוצמזה להתנק מהכל..ב-19 זה קורה חח נהייתי ילדה עיפה . אני חייבת לעשות יותר ספורט ולאכול יותר בריא כדי שיהיה לי מרץ, השלמתי עם דניאל ידיד מאוד טוב שלי , אין מה לעשות אני אוהבת את הבן אדם הזה...באמת הוא היה שם בשבילי תמיד , למרות שאני לא ראיתי את הדברים האלה כי הם היו ברוריים מאליו וגם את זה למדתי לא לראות הכל או בכלל משהו כברור מאליו אז דניאל אני אוהבת אותך מלללא ! ובקשר אליייייה , חח לא נירא לי שהיא תכנס לפה יותר , יש לה חיים חדשים , חברים חדשים . שיהיה לה טוב באמת זאת הדרך שהיא בחרה לה , לא עניין אותה שבאתי ודיברתי איתה אז אני כזה "בשביל מה להתאמץ?" וכן יש פה עניין של אכזבה כי באמת חשבתי שאנחנו חברות מעל הכל אבלב אמת החלטתי שהפעם טוב לי עם מעיין מיכל והחברות שלי כרגע ומימנה עדיף להתנתק כי זה כבר כמה פעמים נירא שהיא מעדיפה בנות שהיא הכירה השנה עלי ובאמת שיהיה לה בכיף לא מאחלת לה רע בכלל למדתי עכשיו באמת מזה להיות חברה ואני מרגישה שלחזור להיות חברה שלה אני כבר לא יחזור כי אחרי כל הזמן הזה שאנחנו מכירות פאקינג כיתה ז' היא עכשיו שמה עלי זין . וזה לא קטע של כבוד או קטע של בושה זה קטע של החברות בנינו שהיא שחכה מי עמד מאחוריה כל השנים ..מצאה חבר חדש..בחור נחומד דווקא אני מחבבת אותו מאוד בתור חבר שלה כמובן , ושיהיה להם בהצלחה , אני יודעת שלמרות הכל שהיא תצטרך אותי אני יהיה שם כי אני באמת אוהבת אותה אבל אם הזמן זה כבר ידהה וירד , אנחנו בחופש והיא לא יודעת מה עובר עלי ואני לא יודעת מה עובר עליה אולי זה עדיף היא כ"כ השתנה היא לא אותה אחת שאני מכירה בכלל ואני כבר כנירא לא מתאימה לה בתור חברה ..זה בסדר אנשים משתנים , גם לי פעם היה את הקטע הפריקי הזה , אצלה זה דווקא נחמד , מתאים לה חחח זה כאלו התחלפנו ועכשיו היא מה שהייתי ואני מה שהיא הייתה מה היה מאמין ? תמיד ירדנו אחת על השניה , בכל מקרה ..מה שהיה היה ...העתיד צופן לטוב מקווה..עוד עשרים יום עושה קעקוע חדש חחחחחחח מתה מפחד , גם איתי עושה , אני גם הולכת לתיאוריה ואז מתחילה כבר בחודש עשירי שיעורים מקווה לעבור טסט ראשון שני , טוב הגעתי רחוק ..יש יש תוכניות לעתיד ..

לירון אני ומעיין ...

 

                                                        צ'אוווווווווווווווווווו

נכתב על ידי , 6/8/2010 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתפוז מכני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התפוז מכני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)