לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


/

Avatarכינוי:  בחורה.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

כלכך מדהים שנשכתי את עצמי.


לפני שבוע היה לי.. - הסקס הכי טוב אי פעם!!

זה התחיל סתם כזה שקראתי לחבר שלי לחדר שלו לרגע, סתם שיראה משהו.

אז התחלתי למזמז אותו ואמרתי שממש בא לי באותו רגע. מאוד.

התמזמזנו בטירוף.

הוא החליט שבא לו לרדת לי, הוא נהנה מיזה. ואני? כמה שאני רוטטת.

ברגע שהייתי רטובה מספיק הוא קם והכניס את הזין שלו.

היה כלכך רטוב שבקושי הרגשתי משהו אז אמרנו שנעבור לדוגי (:

הוא עושה ועושה ואני מרגישה מדהים! זה היה כלכך טוווווב.

באיזשהו שלב הוא החליט לשים את האצבעות על הדגדגן שלי. פעם ראשונה שאני מוכנה לזה בדוגי.

כי זה כלכך טוב שאני מרגישה כל הזמן כאילו אני משתינה ומפחדת שבאמת יצא לי.

אז הוא שם אצבעות ואני התחלתי להתחרפן!

הזזתי את הראש כמו מטורפת, תפסתי את הסדין חזק עם הידיים ונשכתי את המיטה.

המיטה לא הספיקה לי וממש פחדתי לצרוח אז הזזתי קצת את הראש ונשכתי את הזרוע לי ממש קרוב לכתף.

פשוט שמתי את השיניים ולא עזבתי!

שנייה אחרי שהוא אמר לי "אני גומר! אני גומר!" הייתי בטוחה שהוא אמר שהוא גמר אז פשוט נפלתי והוא בדיוק גמר בחוץ.

באאאאאסה. הוא היה אמור לגמור בפנים ואני פשוט כלכך התעייפתי מכל הדבר המושלם הזה שנפלתי לפני הזמן. חח.

 

בקיצור - אין דברים כאלה. הכי טוב בארץ.

 

ובקשר לנשיכה של עצמי - הסימן היה שחור כחול וממש כאב. עכשיו זה עוד כואב אבל אחרי שבוע זה כבר צהוב.

 

יום ראשון הוא חזר לבסיס ועוד כמה ימים אני טסה לארה"ב.

אני מקווה שהוא יצליח לקחת יום חופש להיות איתי כמה שעות לפני הטיסה.

אחרת אני לא אראה אותו חודש וחצי, כמעט חודשיים.

נכתב על ידי בחורה. , 22/7/2009 14:54  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס באילת.


את פוסט הפתיחה של הבלוג המדהים הזה אני אקדיש לנסיעה המיוחדת שלי לאילת.

אני ו-י', החבר שלי, טסנו לאילת.

הוא קיבל רגילה פתאומית והזמנו טיסה ומלון יום מראש.

טסנו לנו אל אילת החמימה והופתענו לגלות כמה דברים מבאסים בחדר..

לא הייתה לנו ספה לנסות את התנוחה החדשה שלנו, המקלחת הייתה קטנה מידי ולא יכולנו לעשות אמבטיה ביחד.

עוד אף פעם לא יצא לנו לעשות אמבטיה ביחד. בכלל.

כל השנה ושלושה חודשים שלנו ביחד יכולנו להתרחץ ולהנות רק מדושים רגילים וקטנים בבתים שלנו.

הייתה את הפעם ההיא באיטליה עם י' והמשפחה שלי בחופשה, קיבלנו ברומא חדר כפול לשנינו ולאח שלי.

האמבטיה הייתה ענקית! רק חבל שהייתי במחזור. לא נעים לשבת באמבטיה שהמים שלה אדומים.

בקיצור, אילת.

תקעו לנו ארון ענק עם מראה כפולה בדיוק ליד המיטה, יכולנו לראות בדיוק מה אנחנו עושים.

כמה מוזרים ומצחיקים אנחנו נראים בזמן הזיונים האלה. ממש כמו כוכבי פורנו רק עם עוד כמה קילוגרמים. לא הרבה.

עשינו מסיונרית, עשינו דוגי ועשינו איך שזה לא נקרא שאני יושבת עליו.

אחרי היומיים הראשונים אני כבר הייתי קרועה! ועשינו רק פעם אחת בכל יום.

אז קרועה ממה? היינו בלי רכב ובלי הרבה מזומנים למוניות ככה שאת כל אילת הלכנו ברגל.

הליכות של חצי שעה בשמש באמצע היום. מקצה לקצה. אפילו לא ים וטיילת.

כדי לפצות על כך, יצאנו להירגע בבריכה עם כל הילדים הקטנים והמציקים. לא כלכך יכולנו להשתולל שם.

המון חיבוקים וקצת נשיקות פה ושם.

בסה"כ אני יכולה לסכם את אילת בתור - אכזבה בקשר לסקס שבקושי היה.

אבל כיף גדול בקטע של האוכל, הסרט, אימאקס, עיר המלכים, בריכה, שינה בעירום, שעות של נגיעות קטנות בזמן שרואים טלוויזיה.

 

אולי בזמן שהיינו שם אני חשבתי כאילו יהיה עוד זמן לעשות, באותו רגע הייתי עייפה.

אבל עכשיו, אחרי שחזרנו בשבת בלילה הביתה ישר לישון וביום ראשון הוא נסע לבסיס..

פתאום כל הסקס הזה חסר לי!

כלכך חסר לי ששוב אני חוזרת לחלום על האקס השמן הזה שגר 10 דקות הליכה ממני.

לא היה בנינו יותר מנשיקות ואחרי שהכל נגמר הוא היה שיכור, מזמז לי ת'ציצים הענקיים שלי ועוד ניסה לפתוח לי את המכנסיים.

במסיבה ביער.

אבל עוד היינו קטנים. זה היה לפני שנתיים.

 

אילת.

נכתב על ידי בחורה. , 14/7/2009 14:48  
3170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,742

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחורה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחורה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)