לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  Mrs.Noname.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011


4/5/2011

 

בוקר:-

ביניים:-

צהריים: טוסט+ תה ירוק ללא סוכר(350 ק''ל)

ביניים: יוגורט דיאט (54 ק''ל)

ערב: שוק עוף+ אורז+ סלט (190 ק''ל)


ספורט

חצי שעה אירובי (193 ק''ל)


סה''כ: 549 ק''ל- 193 ק''ל=401 ק''ל


דאמ. אני לא מצליחה להעלים ת'בטן. היא פשוט מסרבת להיות שטוחה.

 

נכתב על ידי Mrs.Noname. , 4/5/2011 14:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Im Back.


3.5.2011

 

אז אחרי שלא כתבתי בבלוג הזה מלא זמן, החלטתי לחזור ולתעד את הדיאטה שלי, לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה דיאטה..בקיצור הירידה שלי במשקל. כל הקטעים שנכתבו פה לפני כן הועברו לטיוטות, בכך אני מתחילה דרך חדשה למטרה שלי. אני מודעת לזה שאולי זאת לא הדרך הנכונה ולא הכי בריאה להוריד במשקל אז אנא חסכו לי את כל ההסברים והשיט הרגיל.
התחלתי במשקל של 57 בתחילת השנה. עד השבוע האחרון הורדתי עד למשקל 54 ודיי שמרתי עליו. לפני שבוע התחלתי להוריד במשקל ככה שעכשיו אני שוקלת 51 והיעד שלי הוא בסביבות ה46.
אז שיהיה לי בהצלחה ^^

 

בוקר: -
ביניים: -
צהריים: -
ביניים: מרק עוף עם קרוטונים+ עוף (245 ק''ל), עוגיות אגוזים.(190 ק''ל)
5 קרקרים עם דבש(160 ק''ל)
ערב: יוגורט דיאט (54 ק''ל)

סה''כ: 649 ק''ל

 

 

נכתב על ידי Mrs.Noname. , 3/5/2011 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Noname. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Noname. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)