לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Trash

בת: 30



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הסתגלות.


האמ...בוקר,וכמו תמיד לא ישנתי בלילה.
זה כבר היום הרביעי ברציפות שאני מנסה להשאר ערה אחרי לילה ללא שינה.
ביום הראשון נרדמתי ב9 בשני ב11 ובשלישי בסביבות 4.
אז נקווה שהיום אצליח להרד בסביבות 7 בערב ולהתעורר מחר ב9...
לשמחתי הרבה כשאני עייפה ישלי תחושת צריבה בבטן ובגרון ככה שהדבר האחרון שבא לי זה לאכול,מה שאולי יגרום לכך שהיום אצליח לאכול אך ורק כוסמת.
*הימים האלו אגב,לא נספרים כחלק מהניסוי*

ושאלון.כי זה ממכר משהו.

"לעולם לא אכנע ב..."
אני נכנעת רק כשאני קולטת שאין לזה סיכוי.
"בגלגול הקודם הייתי..."
נסיכה,בת אצולה,דוכסית.
"אם ביד אחת הייתה לי ביצה וביד השנייה גלידה..."
אז הייתי מקפצת בדילוגים שמחים ועליזים,נתקלת באבן,נופלת על האדמה,מתגלגלת ומתכלכלת נוראנורא.
"תמיד חלמתי..."
להיות פיה/מכשפה/קוסם..סטיל הארי פוטר או מועדון וינקס.
(תצחקו תצחקו 
לא אכפתי לי)
"המוטו שלי לחיים הוא..."
אוח,מוטו זה כ"כ נדוש.
"המסר הכי מובהק שאתן לילדיי בעתיד.."
להנות כל עוד הם יכולים עד שיתחילו להם הבגרויות המעצבנות האלו,לעזעזל איתן.
"טעות שלעולם לא אחזור עליה..."
לאכול לבבות של עוף.זה נורא מגעיל.
"הכאב הכי גדול..."
כאב פיזי,כמובן.
אה,וכאב של חרטה,חרטה זה נורא כואב.
"הדבר הראשון שאקנה שיהיה לי מיליון שקל הוא..."
בובת חרסינה שעולה בסביבות ה600 דולר +-
זאת שבתמונת כותרת אגב,עולה בין ה500 ל 1200 דולר...לא זוכרת את המחיר המדויק.
"זכרון הילדות הכי בולט שלי הוא..."
זה זכרון מגיל שנתיים האמת,בית חולים אמא מחזיקה אותי ואני לובשה בשמלה אדומה וגרבי תחרה.
"אני חושבת שבלי... לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי היום"
מזל.הרבה מזל...והיכולת לקלוט דברים מהר.

טראש
נכתב על ידי Trash , 19/7/2009 07:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וייייהייי שאלון שבועי.


מה היה קורה אם היית נולדת בן (או ההפך לבנים)?
אז היו לי עיינים ירוקות ומשקפיים ו...עניבה.
אוקי לא משנה,גם ככה יש לי את זה.
מה היה קורה אם האויב\ת השבוע\ה שלך, היתה\היה הופך\ת לחבר\ה הכי טוב\ה שלך וההפך?
אז היה יורד גשם של גזרים.
אוח,לא היה קורה כלום,כ-ל-ו-ם.
מה היה קורה אם 1+1 היה שווה 8310?
אז 1+1 היה שווה 8310 ובגלל שהיוונים טעו לא היינו לומדים מתמטיקה עד להודעה חדשה.
מה היה קורה אם לא היתה לך טלויזיה?
אז לא הייתי יכולה לראות פרקים באיכות טובה של מכושפות.
עצב גדול.
מה היה קורה אם לא היה לך מחשב?
כבר קרה~נוט בייגי.
מה היה קורה אם לא היה לך בלוג?
אז יהיה לי משתמש בFML.
מה היה קורה אם ג’ יפית היתה מחליפה גוף עם בר רפאלי (אבל לא את הפנים)?
מיזו בר רפאלי?
מה היה קורה אם לא היה את השאלון השבועי הזה?
חור באדמה היה נפער ובולע את האינטרנט
תארי מה היה קורה אם היית ההפך ממה שאת עכשיו?
הייתי בצד השני של העולם,הולכת על הראש.
מה היה קורה אם תפוח האדמה לא היה קיים?
אח...מישהו כבר היה ממציא אותו.
מה היה קורה אם הכל היה ההפך ממה שהוא עכשיו?
תשובה בגוף השאלה,אז הכל היה ההפך ממה שהוא עכשיו.
ואו.
זה אומר שישראל תהייה נוצרית ואמריקה תהייה מדנית היהודים.
מה?שיעמם לי.

טראש
נכתב על ידי Trash , 18/7/2009 01:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואהה.


גיליתי שזה נוראנורא קשה לאכול רק כוסמת שיש מלא אוכל אחר,טעים,בבית
*משבר*
*חשיבה מרובה*
*החלטה*
להתרגל לזה לאט במשך השבוע הזה ולאכול הרבה כוסמת עם חתיכות קטנות של עוף/לחם/אופנה/ואטאבר.
בכלאופן~
היום היה כוסמת עם רוטב ועוד כוסמת עם עוף.


טראש.
נכתב על ידי Trash , 17/7/2009 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

180
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)