לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Bell - Icons Project :D

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

הפסקה


   
מצטערת,
אני לוקחת הפסקה .
גם בגלל הלחץ בלימודים וגם בגלל
שאני כבר שותפה בבלוג אחר,
נראלי שכולם מכירים -
אייקונס פאקטורי .
אולי אני אחזור, ואולי לא.
אשמח אם תבקרו באייקונס פאקטורי
ותגיבו כי כולן מאוד משקיעות

נכתב על ידי Bell - Icons Project :D , 10/9/2009 21:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מס' 5 ^^


  
שלומות !
נמחק הפוסט אז זה שיחזור.
בלי דיבורים מיותרים - תהנו ואל תעתיקו

סקרלט ג'והנסון

*אני יודעת שכבר עשיתי שלה אבל אלו יותר יפים*








קלי מינוג
*ניסיתי סגנון חדש, מה אתם אומרים?*






ריקוד

*מהבקשות*




באנרים
מוקטנים לצורך נוחיות, לחצו להגדלה.
*יצאו נורא, מצטערת*


 

מבצע
3 זוכים! (:

1. פנוי.
2.תפוס ע"י 656098
3.תפוס ע"י 619263 
4.פנוי.
5.תפוס ע"י 651652
6.פנוי.

זהו להיום,
בקרוב פוסט חדש עם שאר ההזמנות.
בהצלחה בהמשך שנת הלימודים, ויום טוב
נכתב על ידי Bell - Icons Project :D , 1/9/2009 21:04  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBell - Icons Project :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bell - Icons Project :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)