לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אני יכול? (!)

כי גם אני יכול להעיר הערות שנונות ומגניבות על מה שיש בטלויזיה. אל תכנסו לפה. זה משעמם. באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

האוס


אני רואה את הד"ר. יש לי את כל התסמינים של כל המחלות שיש שם. (חוץ מדימום מהאף). מזל שזה רק סידרה ולא אמיתי אחרת כבר מזמן הייתי מת.

הוא באמת חולה נפש הד"ר.
לדעתי לרופאה שהייתה בצוות שלו ועברה בעונה הזו לER (של הבית חולים לא לסדרה) או בקיצור קמרון (לשחקנית קוראים ג'ניפר מוריסון ואין לה תמונות פורנו) היה יותר יפה בשיער שחור מאשר בבלונדיני, אבל אני הייתי לוקח אותה בכל מצב.


שאר היום היה שוב משמים. אז ראיתי את אמסטרונג מדווש אל המקום השלישי בטור דה פרנס. האמת שהוא היחידי שאין לו מה לפחד מהתחרות כי כבר היה לו סרטן בביצים. כל השאר סתם משוגעים.

לילה טוב,
מרטי

תמונות למי שמתעניין לפני ואחרי:


לפני:

אחרי:







נכתב על ידי מרטי וילא , 24/7/2009 00:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמש בקופסא - שממה.


פרוייקט מתרסק על המסלול. כדורגל זה משחק של חורף. בקיץ יוצאים החוצה.לקטע המלא...
נכתב על ידי מרטי וילא , 23/7/2009 18:25   בקטגוריות ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הציוני השני.


הפוסאט הראשון משום מה לא פורסם (אני עדיין לומד לתפעל פה את הדברים). אז הנה הפוסט השני...

נכתב על ידי מרטי וילא , 23/7/2009 18:20   בקטגוריות אופטימי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ציוני ראשון.


רבות חשבתי על מה צריך לכתוב בפוסט הראשון ומרוב שחשבתי על זה הרבה הפוסט הזה נדחה כבר שבועיים ומה שחשבתי לכתוב כבר לא רלוונטי.

אז נתחיל מברוכים הבאים לבלוג שלי, אתם לא חייבים לקרוא אבל כנראה שאני חייב לכתוב. ובגלל שהספר העלילתי שאני כותב תקוע כבר שנתיים החלטתי לעבור ולכתוב על מה שאני אוהב באמת וזה לא לעשות כלום תוך כדי בהיה בטלויזה (ולפעמים גם לאכול תוכדי).

 

זה מה היה לנו אתמול: היו הרבה מתמודדים. היתה קלוז אפ על גל אוחובסקי שהתבלבל במילים של חיות המחמד (זה רק אני או שהם שרו עם פלייבק?). היה את צביקה הדר שכמו אחרון הפריפריאלים מבאר-שבע בקש מהם הדרן (ולא קבל). היתה מועמדת אדומת שיער שנשכבה על הבמה. וצביקה שאם לא היה שם קהל היה עובר לתחנה מספר 2.

 

פוזרו אתמול ובכל שבוע אמירות ללא כיסוי כי העונה הזו גדולה מכל קודמותיה. אני זוכר אמירות כאלה גם מהעונות הקודמות וכנראה שלשופטים משלמים שם בכדי לעשות גלוריפיקציה לתוכנית ולכמה שהכל ורוד ומוצלח ואדיר וכביר בכדי לשכנע את המשוכנעים להמשיך ולשלוח סמסים לקופתה המתמלאת של טדי.

 

כל כך חבל שהם לא מפרסמים את התוצאות של כל יום, במדעי החברה היו עושים מזה אינספור עבודות סימנריוניות. זה שלא מפרסמים את הנתונים בפירוש פוגע בהשכלה הגבוהה וחבל.

 

אח"כ במקום פולישוק היה פעמיים סיינפלד. זה אמנם בגדר חילול הקודש, אבל מפולישוק נהנתי יותר. לפחות היה אפשר לראות את חנה אזולי הספרי אצל שליין.

 

מה מחכה היום?

לפי הפרומואים היום מסודרים מתחפשת לפולישוק, ואם לא הייתי יודע שהסדרה צולמה מזמן הייתי עוד חושב שהם מנסים לרכב על גל ההצלחה שלה.

 

זהו בנתיים לפוסט ראשון.

תהנו

מרטי.

 

 

 

 

נכתב על ידי מרטי וילא , 23/7/2009 18:20   בקטגוריות ביקורת  
הקטע משוייך לנושא החם: כוכב נולד 7
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מרטי וילא

בן: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרטי וילא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרטי וילא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)