לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

These words are my heart and soul


I shut the world outside until the lights come on

Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

הנה זה בא


מרגישה את יום האהבה בא וקרב, זו הפעם הראשונה שאני לבד ביום הזה,

תמיד יצא שהיתי במערכת יחסים באותה תקופה, הוא אהב אותי ושנינו פינקנו זה את זו ביום ההוא.

קודם זה היה האקס עם הנשיקה הראשונה, אחריו היה זה שהינו כמעט שנתיים יחד ואחריו היה

האקס משנה שעברה. ועכשיו.. עכשיו זו הפעם הראשונה מגיל 12 אני חושבת שאין לי בן זוג

לחלוק עימו את היום המקסים הזה.

 

וזה מצחיק כי אני זו שכתבה את הפוסט הזה שהגיע למומלצים שאומר שזה לא הכל,

אבל האמת, כשיש לך עדין אקס טרי שניתקת ממנו קשר לאחר הפרידה זה כואב.

הוא זה שאני רוצה לבלות איתו את היום הזה, לחבק ולא לתת לו ללכת.

 

 

מלאך קטן, הלוואי והיית מבין.

 

LittleStrawberry

נכתב על ידי , 11/2/2013 18:41  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




52,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-LittleStrawberry- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -LittleStrawberry- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)