לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

all.i.aver.know


סתם כלמיני דבריים על החיים ועוד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

למה כל דבר קטן יכול ליגרום לשמחה או הההפך????


באמת איך שכל דבר קטן אפילו הקטנטן ביותר יכול

ליגרום לנו לישמוח

יכול להשכיח אפילו ל 5 שניות את העצב

שכבר הספיק להישתלט

באמת

מצבי רוח זה דבר מפליא

5שניות קודם לכן שימחה עד השמיים

ועכשיו עצב   שעולה על כל דבר אחר

ולהפך

והאם אנחנו יכולים להישתלט על מצבי הרוח

או שאולי לא

בכל מיקרה זה בטוח תלוי בנו

ובמה שקורה

בעצם זה די ברור שהספקתי לבלבל את עצמי

אם כל הקטע של מצבי רוח וזה

וגם בילבלתי בטח אותכם לא??

-

לזה קוראים חוסר השראה  ולא חייב לסבול ממנה

 

נכתב על ידי all.i.aver.know , 31/7/2009 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הטוב ביותר שימשך


ועוד  כשחשבתי שבעיניין האבה הכול אבוד

הינה הוא  בה  אני תמיד אומרת לכל אחד יש זמן שלו\ה

ליהנות מזה

ולבסוף גם תורי הגיעה

ותאמינו לי זה הגיעה בצוה הכי טובה שיש

הרגשתי פתאום כל כך טוב

הרגשתי מין  אושר כזה

פתאום ניהיתי יותר שמחה

זה מעניין איך דברים יכולים לשנות אותך בשנייה

אפילו רגש אהבה יכול לשנות דרך חשיבה

לפחות את דרך החשיבה העצובה שלי

שהפכה בשנייה לשמחה

אז.............

שיהיה לי בהצלחה הא

..................................................................

ועכשיו בעינין קצת אחר

אז כמו שאני רואה על כל מה שאני כותבת יש 0 תגובות

וזה די מצער

אני לא צומי של תגובות או כאלו למי שחשב

ולא אני גם לא כותבת בשביל תגובות

אלה אך ורק בשביל ולמען  עצמי

אבל בכל זאת די נחמד לדעת שבכל זאת מישהו קרא לפחות משהו

וכתב את דעתו

 

 

 

 

 

נכתב על ידי all.i.aver.know , 28/7/2009 10:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו די נשבר לי


 

אם ההורים אף פעם לא ממש היסתדרתי

ולא הסתדר

וכבר באמת שנמעס לי מהם

כל הזמן הם חושבים עליי דבריים

וזה לא סתם דבריים כאלו

זה דבריים באמת רעים

כמו  עשיית סמים

וחתיכת וורידים

מה הקטע שלהם

מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה הוכחות יש להם שאני עושה דבריים כאלו

מה הם מקשיבים לכולם

מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עד כמה כבר משעמם להם בחיים..????

מילא  כל הזמן מגבילים אותי בהכול

אז עכשיו  מרוב שעמום הם מוציאים שטויות

מאיפה????????????????????

די כמה כבר אפשר ככה

הכול לחץ

בכל מקום לחץ

 

נכתב על ידי all.i.aver.know , 24/7/2009 15:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  all.i.aver.know

בת: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

262
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לall.i.aver.know אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על all.i.aver.know ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)