לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Friend for Life

I'm here- and I'm staying

כינוי:  ואם אתם בעצם סתם מדמיינים?





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

הנושא החם, כי זה מתבקש


עשרה דברים שאני אוהב בעצמי? עשרה זה הרבה.

~אני אוהב שאני עומד על שלי. סוף סוף.

~אני אוהב שאני מתנגד לאלכוהול, סמים ועישון ועומד בפתוי שבלנסות.

~אני אוהב שאני יכול לחייך גם כשקשה.

~אני אוהב שתמיד יש לי מה ללמוד מאחרים.

~אני אוהב שאני אופטימי.

~אני אוהב שלפעמים אני נותן עצות טובות.

~אני אוהב שאני בטוח בעצמי.

~אני אוהב את המראה שלי, ואפילו גם אם רק קצת, אני אוהב.

~אני אוהב את האופן הכללי שבו אני מסתכם כבן אדם- אנושי.

~אני אוהב את העובדה שהיה לי הכוח והרצון לעבור שינוי ענקי(פרטים יבואו בהמשך).

 

תאהבו את עצמכם, זה עוזר גם בעיתות הכי קשים.

כי אם לא תאהבו את עצמכם- אנשים לא ידעו את הערך האמיתי שלכם.

אדם חכם אמר לי- "אל תשוויץ, אבל אל תצטנע יתר על המידה,

וכך תראה לעולם את מה שאתה מסוגל לעשות ובענווה שתגרום לכולם להתאהב ביצירתך-

תהיה אשר תהיה."

היום אני יודע שהוא צודק.

נכתב על ידי ואם אתם בעצם סתם מדמיינים? , 8/8/2009 23:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

363
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואם אתם בעצם סתם מדמיינים? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואם אתם בעצם סתם מדמיינים? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)