לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"Where is the love?"



Avatarכינוי:  זיו?!

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010


הגלגל של המכונית מסתובב על הכביש

מסתובב ומסתובב בקושי נעצר

הגלגל של החיים מסתובב גם הוא

מסתובב ומסתובב בסוף נעצר,

אבל מספיק רגע אחד

של שטות של טעות

והגלגל שעל הכביש 

עוצר לתמיד את גלגל החיים!

 

אבי כהן יהיה זכרו ברוך!

מכבי או הפועל זה באמת לא חשוב...

 

נכתב על ידי זיו?! , 29/12/2010 18:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

מזמן לא עדכנתי,לא היה לי כ"כ זמן.

אז אני רגע יכתוב הכל בקצרה.

חבר,פרידה.בית ספר חדש,ריבים.דירה עם 2 חברות.תפירת חצאית,כרגיל אני לא מרוצה ממה שאני עושה.לימודים,תסכולים.

נסיעות,כ"כ הרבה שעות של אוטובוסים.הורים,ריבים.בנים,כאבים.מישהו חדש,חבר?.אני,כרגיל שונאת.הפועל,כאבים אכזבות והרבה הרבה אהבות.

בגדים,חסרים.אחים,מדהימים.חברות,חדשות.חברות,מדהימות.משקל,מזעזע.

 

נכון התחביר פה לא הכי הגיוני אבל כל מה שכתוב פה זה חוסר העדכונים שלי,מלא מלא פוסטים מצומצמים בפוסט אחד.

חזרתי אליכם(להמון קוראים שיש לי חחח) ולדעתי בקרוב הבלוג יעבור שינוי קטן אבל בנתיים הוא נשאר תמים ומקסים של ילדה כואבת ואוהבת כמו תמיד.



נכתב על ידי זיו?! , 19/12/2010 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיו?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיו?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)