לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love jb


ג'ונאס ג'ונאס ועוד.. ג'ונאס ואניי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


 

 

 

 

אמממ... היי אני בר והחלטתי לפתוח תבלוג הזה מתוך שיעממום קיצוני חח כן.. חוץ מחברים מחשב טלוויזיה אין כלום

אז הנה קצת עלי :)

שאלות כלליות:

שם: בר

גיל:12

יומולדת: 22.3

גובה: אממ...לא יודעת

צבע שיער:חום

צבע עיניים: ירוקות

 

דברים אהובים:

להקה:  האחים ג'ונאס P:

זמר/ת: טיילור סוויפט ומיילי סירוס ?..

שחקן/ית: אמה ווטסן ואנג'לינה ג'ולי

אוכל: דם P:סתם... ספגטי חח .. איטלקיה שכמוני

בגד: בוקסר שחור  של פופאי וגופיה תואמת חמוד לא ...XD

סתם חפץ בחדר: אממ....מחשב :)

דיסק:הדיסק החדש של האחים

סרט: דמדומים קאמפ רוק D ההחלפה והי סקול ...יש עוד חח

בנאדם: הוא ..?

חדר בבית: החדר שלי כמובן (:

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: יצאתי עם חברות חח זה נחשב ....:S

שמעת מוזיקה: אממ....jonas brothers

נפגשת עם חברים: הממ.. יצאנו

הסרט האחרון שראית: ההחלפה עם אנג'לינה ג'ולי אחד הסרטים.. מומלץ

הריח האחרון שהרחת: קרם .. אךךך וניל

הרעש האחרון ששמעת: " אממ... אמא ~~

הספר האחרון שקראת: אממ.. לא זכור לי ואו כמה זמן לא קראתי ספר חח

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: דאמט  .. מה לעזזל אני עושה ><

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: ניק ג'ונאס אךךך...אני  מזילה ריר

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע?  בקבוק מיים חח..

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? הפוסטר של ניק חח

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה? מה ...?

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? סורי אבל אין לי פלאפון .. חח מוזר אה

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? תנ"ך מלא , ס'קדושה אני D:

מה אתה לובש כרגע? בוקסר שחור וגופיה של פופאי חמוד לא..?

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון?אממ.. לישון

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס:בטעם דודבןן ...=)

קפה אתה שותה: נס קפה (על בסיס חלב), 2 סוכר ועוגייה בצד P:

ואיזה תה: ויסוצקי לנצח :|

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו:משחק מגניב בפייסבוק , קשה להסביר D:

יומן יש לך לבצפר (אם יש): בטח אבל ...חופש

מחשב יש לך: אממ.. ברור שיש ליי נייד

מצלמה יש לך: מה זה משנה ..

פלאפון יש לך: טוב דייי...

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: אממ...לא זכור לי

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים?...*

עם מי אתה מדבר בטלפון? ...?

מה אתה שומע? מכוניות נוסעות ואת .. עצמי ות'רעש של המקלדת חח

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? אייסי ..שין ..והבלוג סיפורים שלי

מה עשית לפני שענית על השאלון? שיןן...

נהגת: לא ..אווףף

התנשקת: כהה...

טסת לחו"ל:  כן .

ביזבזת את כל הכסף שלך: על ששופינגג מטורףףףף חח בזבזנית שכמותי =]

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

(אם להסתובב בקניון עד שכבר אין לי אוויר , כי יש היום סיילים מטורפים - זה נחשב , אז כן .)

נשארת ער לילה שלם: אממ.....כה בצ'ט באאייסי עם חברים D:

עבדת במשהו והרווחת כסף:לא..ולא באלייי

 

או/או.

יס או הוט? הוטט ...לנצח

מסנג'ר או אייסיקיו? אייסי

קיץ/אביב או חורף/סתיו? אממ.. חורף וקייץץ..?=]

שחור או לבן? לבן.

מחשב או טלויזיה? מחשב עד המוות . טלוויזיה היא קופסאת השטן P:

ספה או כורסה? מיטה -_-

ארנק או קופה? ארנק ..

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? הבית , בהחלט . ס'שאלות מפגרות D:

כסא מסתובב או כסא רגיל? מה נראה לך... ברור שכסא מסתובב חח

כסא עם ידיות או בלי ידיות? אני שומרת על זכות השתיקה.

בשר או חלב? חלב. לאלא , בעצם שוקו .

פסטה או סלט? אפשר שניהםם.. =]

שניצל טופו או שניצל רגיל? שניצל רגיל.

אמריקה או אנגליה? אמריקה.

ישראל או מקום אחר: מקום אחר (ארה"ב , קליפורניה , לוס אנג'לס , 

בית האחים ג'ונאס , ניק ג'ונאס, לחיות באושר ועושר, אמממ .. אהמ זאת אומרת , ארה"ב -_-).

רוק או פופ? פופ ורוק.

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטרים אבל קצתקצת .

דיסקמן או  ? MP3 ? אייפוד .

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? מערכת

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? מושלמת . אבל אם אתם חייבים אז ברברה חח

יש לך חבר/ה? לא כרגע ..

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? לישון ולאכול ובמחשב ו.. חברותת :)

יש לך חשבון פלאפון גבוה? אניש ומרת על זכות השתיקה

למה? אוףף..

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? SMSים .

אתה עושה גבות? כן .

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף? רגליים (:

אתה מרגיש יפה? כההה..אמרו לי הרבה

למה? Because I said so !

אתה ביישן או פתוח? פתוחה

מה הצבע האהוב עליך? אמ..תכלת ו..לבן?

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? יש לי בטחון עצמי מופרז..זה טוב ?

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? אממ..באליי דיאטה למרות שאני לא כול כל שמנה ..חיחי

אתה מאושר? אני נוטה לשנות מצבי רוח לפחות 30- 40 פעמים ביום אז זה לא רלוונטי כ"כ D:

היית פעם מאוהב? חחחחחחחחחחחחח כן -_-

כיף? קצת :) נו טוב , כן :)

שיחקת פעם בסימס 2? אממ..כןן נאייס

מה אתה חושב על העם הבריטי? הם אוהבים תה . would you like some tea ?

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? להתגייס ..יהודיה לנצח

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? כתום זה אאוט .

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: ימנית

אוכלכל/צמחוני/טבעוני: אוככלל

למה? אממ...אני תכף חוזרת

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר: הוא יודע :)

 

מאמין ב-

אלוהים? כן.

רוחות? לא...

חיים שלאחר המוות? אין לי דעה. אני לא החלטית.

גלגול נשמות? לא..נראה לי

פיות? אולי..חח אני נשארתי ילדותית חיחי =]

מלאכים? כן, תמיד אמרו לי להאמין בעצמי - לא משנה מה . :)

ערפדים? הו אדוארד 3 > ליאוו ?.. חתיכיםם

אהבה ממבט ראשון? כן נו כמו כל יום נורמלי אצלי D:

אהבה וירטואלית: לאא..?

אהבה בשלט רחוק? מה זה ..?

איך היה השאלון : סבבה ...ואתה

טוב אז .. הספקתם להכיר אותי חח אני מתלבטת אם לכתוב פה סיפור  על הג'ונאסים או להשאיר את אישי מה נראה לכם ...תגובות חח אה ו..יש לי בלוג סיפורים על הג'ונאסים אז כנסו ..תאהבו ותגיבו :)

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=624596

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2009 02:48  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlove jb אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על love jb ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)