לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Girls club - כל מה שבנות אוהבות, ועוד הרבה. קריאה מהנה 3>

Avatarכינוי:  צוות Girls club- הבלוג לבנות!3>

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

אחרי הרבה זמן ...............


ואו עבר מלא זמן שהבלוג לא עודכן, בערך חודשיים או טיפה יותר. האמת שבכלל כל התקופה שגם לפני, בחצי שנה האחרונה
הבלוג התעדכן פחות, כבר לא כתבתי מדריכים מושקעים ומלאים כמו פעם, הפוסטים היו פחות טובים, 
האמת שגם לא נכנסתי לבלוג כמעט כל החודשיים האלו, כמו שאפשר לראות הבלוג כבר ירד מהטבלה הראשית של הפעילים, 
נהיה שומם - אבל איך אפשר בלי פוסט אחרון, לסיים את זה כמו שצריך?
הבלוג הזה פעל כל הזמן תקופה ארוכה של 3 שנים, בלי הפסקות והשקעתי בו כל כך הרבה,
כמובן שכל השותפות המדהימות שהיו חלק מהבלוג גם הן חלק בלתי נשכח מכל הבלוג הזה והן כל כך הרבה, 
ככה שאני לא יכולה לציין אחת אחת- פשוט תודה לכל השותפות המדהימות שהיו בבלוג, כתבו מדריכים מדהימים והיו חלק ממנו!
לא האמנתי בחיים שהבלוג יהיה כל כך הצלחה, ביום שפתחתי אותו שהייתי קטנה ועד היום ....
טבלה ראשית בפעילים לאורך כמעט כל הזמן , שזה גם בזכותכן שקראתן פה והגבתן תמיד ופירגנתן !
ועכשיו יש 630 מנויות מדהימות, שזה מדהים שאף אחת לא עזבה את המנוי למרות שהבלוג לא התעדכן ורק הצטרפו,
אני מצטערת אם אני מאכזבת את הבנות שאוהבות את הבלוג אבל אין לי חשק לכתוב פה יותר,
להיות חייבת להעלות פוסט, בפוסט הקודם כתבתי לכן שאני יעלה פוסטים מידי פעם,אבל....מה הטעם להעלות פוסט לא מושקע,
אני מעדיפה כבר לסיים את זה ככה כי אני יודעת שהבלוג לא יחזור להיות הבלוג המושקע שהיה פעם, גם בגלל שאין לי חשק יותר וכוח אליו
וגם בגלל שיש לי עומס מבחנים, וגם ברגעים פנויים אני עושה דברים אחרים.
אני משאירה את הבלוג פתוח לכל מי שתרצה להסתכל ולחזור אחורה למדריכים שהיא צריכה,
רק שתדעו - לא הכל מעודכן ברשימות, השנה האחרונה בכלל לא מופיעה ואם אתן רוצות לחפש לאט לאט
פשוט תחזרו פוסט פוסט, יש המון פוסטים מושקעים מהשנה שלא מופיעים ברשימות, חבל שלא תעזרו בהם
אז זהו, כנראה בפעם האחרונה, למרות שאין לדעת אם יבוא יום ואני ירצה להחזיר את הבלוג הזה ולהשקיע בו שוב-
בגלל זה, אני ממליצה להשאיר מנויים. בכל מקרה זה לא יפריע לכן, לא תקבלו שום הודעה למייל כל עוד לא מתעדכן כלום.
חיבוק של הסוררתתודה שקראתן כאן, אוהבת 
נכתב על ידי צוות Girls club- הבלוג לבנות!3> , 12/12/2011 15:37  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיאנה ב-15/10/2014 08:25
 





269,546

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות Girls club- הבלוג לבנות!3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות Girls club- הבלוג לבנות!3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)